Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
zazoo1 Kanta-asiakas
Liittynyt: 26 Huh 2006 Viestejä: 295 Paikkakunta: Pyhäjoki(yppäri)
|
Lähetetty: 02.03.2008 14:06 Viestin aihe: Metsäkauris=taudit |
|
|
Onko kukaan muu kuullut et kauris kantaisi jotain keuhkotautia jota se itse kestää,mut metsäjänis ei kestä.
Olen paljon kuullut "huhuja" siitä mut onko se vain huhu??
Muutamat ovat sanoneet et ampukaa kauriit pois alueeltanne niin alkaa metsäjänis kanta kasvamaan.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 02.03.2008 14:18 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa olla noiden ajokoiramiesten puheita, joilla ei liene ihan "sorkkavapaat" ajurit. Ei ne jänikset mihinkään häviä, kannan vaihtelu on vaan luontaisesti (taudit, pedot) aika suurta. Äkkiä ne lisääntyy taas. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nettijussi Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 5435 Paikkakunta: Muinais Suomi
|
Lähetetty: 02.03.2008 14:20 Viestin aihe: Re: Metsäkauris=taudit |
|
|
zazoo1 kirjoitti: | Onko kukaan muu kuullut et kauris kantaisi jotain keuhkotautia jota se itse kestää,mut metsäjänis ei kestä.
Olen paljon kuullut "huhuja" siitä mut onko se vain huhu??
Muutamat ovat sanoneet et ampukaa kauriit pois alueeltanne niin alkaa metsäjänis kanta kasvamaan.... |
Taitaa "sylttytehdas" löytyä paikallisen ajokoirayhdistyksen kabinetista. Syökö ne keuhkotautiset metsäkauriit myöskin kuusentaimet niin tarkkaan ettei tulevaisuudessa kuusimetsää enää Suomesta löydy. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
zazoo1 Kanta-asiakas
Liittynyt: 26 Huh 2006 Viestejä: 295 Paikkakunta: Pyhäjoki(yppäri)
|
Lähetetty: 02.03.2008 14:37 Viestin aihe: |
|
|
kyllä siitä on ollut monessa paikassa puhetta.. ja kuulemma kalajoelta on lähetetty 2 kuollutta jänistä eviraan ja vastaus on ollut se kauriin tauti
mut faktaa pitäisi saada.. vai onko se sellainen hyss hyss juttu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nettijussi Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 5435 Paikkakunta: Muinais Suomi
|
Lähetetty: 02.03.2008 14:45 Viestin aihe: |
|
|
zazoo1 kirjoitti: | kyllä siitä on ollut monessa paikassa puhetta.. ja kuulemma kalajoelta on lähetetty 2 kuollutta jänistä eviraan ja vastaus on ollut se kauriin tauti
mut faktaa pitäisi saada.. vai onko se sellainen hyss hyss juttu |
Ei kai kannata hyssytellä, laita Eviran tutkimusraportti, vaikka lyhennettynä versiona tänne näkyville. Perun heti epäilykseni kun todisteet nään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valaisija Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.03.2008 14:07 Viestin aihe: |
|
|
pasha puhetta koko juttu _________________ Muista Matti Vanhasen asevastaisuus! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|