Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Opaopa
|
Lähetetty: 16.11.2007 00:48 Viestin aihe: Nahankäsittelijöitä |
|
|
Laitan vähän asian vierestä olevan kysymykseni tälle foorumille koska täältä varmaan löytyy parhaat vastaukset.
Minulla on kaavittu ja taanattu majavannahka ja etsin firmaa joka voisi käsitellä sen. Sattuuko joku tietämään parkitsijaa mielellään pääkaupunkiseudulla, mutta kauempaakin käy. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ajovaaran Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2007 11:55 Viestin aihe: |
|
|
Turkis jan niminen firma on ainakin minulle tehnyt laadukkaita nahkoja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fox Camper Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 1379 Paikkakunta: Koillis-Savo
|
Lähetetty: 16.11.2007 15:13 Viestin aihe: Re: Nahankäsittelijöitä |
|
|
Opaopa kirjoitti: | Laitan vähän asian vierestä olevan kysymykseni tälle foorumille koska täältä varmaan löytyy parhaat vastaukset.
Minulla on kaavittu ja taanattu majavannahka ja etsin firmaa joka voisi käsitellä sen. Sattuuko joku tietämään parkitsijaa mielellään pääkaupunkiseudulla, mutta kauempaakin käy. |
Kysele alueen turkistarhaajilta josko onnistuisi että laittaisit nahan samaan lastiin mitä tarhaajatkin. Täälläpäin onnistuu/onnistui ainakin. _________________ Teoriaan uskotaan vain käytännössä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|