Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
veitsi Vieras
|
Lähetetty: 28.08.2004 13:34 Viestin aihe: Veitsen tilaaminen amerikasta |
|
|
Onko kokemuksia veitsien tilaamisesta amerikasta? Katselin www.newgraham.com ja näyttää että ne ei vaadi luottokorttia, jota minulla ei ole. Onko kokemuksia kyseisestä kaupasta ja erityisesti ilman luottokorttia tehtävästä ostosta? Mitenkäs suomen tulli suhtautuu noihin veitsiin ei kai ne voi mitään lisämaksuja niihin lisätä? Täysin laillistahan minkälaisten veitsien tahansa tilaaminen on omaan käyttöön |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 28.08.2004 14:58 Viestin aihe: |
|
|
Rahaa ulkomaille pankki siirtona saattaa olla kallista,helposti kulut 30 eur.Eikö ole kaveria jolla on luottokortti.......
Kaverin visalla on muutenkin mukavampi tilailla! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veitsi Vieras
|
Lähetetty: 28.08.2004 22:28 Viestin aihe: |
|
|
ei ole kellään kaverillakaan luottokorttia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Illu Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Maa 2004 Viestejä: 131 Paikkakunta: Pohjois-Karjala
|
Lähetetty: 29.08.2004 11:27 Viestin aihe: |
|
|
Tullin kannalta veitset ovat ihan normaali tavaraa. Tullit ja verot joudut maksamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veitsi Vieras
|
Lähetetty: 31.08.2004 09:27 Viestin aihe: |
|
|
Ei taida tulla paljoakaan kalliimmaksi tilata teraasekeskuksen kautta, kuin amerikasta. EU:n sisältä taitais saada ilman lisämaksuja ja veroja. Paljonko muuten tullit ja verot on? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jarih Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 2086 Paikkakunta: Kirkkonummi
|
Lähetetty: 31.08.2004 11:05 Viestin aihe: |
|
|
Jos nyt en aivan väärin katsonut, niin veitsillä tulli olisi 8.5% jenkeistä. Voit etsiä ja tarkistaa TARIC koodeista.
Laske hinta näin:
((ostohinta + rahti) + tulli) + alv 22% |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Toolshop Vieras
|
Lähetetty: 31.08.2004 11:41 Viestin aihe: |
|
|
Varteenotettava vaihtoehto on tilata tuolta:
https://www.toolshop.de
Hyvä valikoima. Ei tullia/alvia ja postikulut kuuluvat hintaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
perkunas Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 16.07.2007 00:57 Viestin aihe: |
|
|
tullia ja alv:ia tulee vasta kun tilauksen arvo nousee p-kuluineen yli 50 euron,jolloin tulli nappaa sen ja alkaa rankasemaan...mutta ei ne joka tilausta ees nappaa verotettavaks;) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sasu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.07.2007 07:01 Viestin aihe: |
|
|
Moni amerikkalainen veitsikauppa ei myy ulkomaille ollenkaan. Niistä harvoista, jotka myyvät, moni ei hyväksy luottokorttia ulkomaisiin tilauksiin. Veitsi on ilmeisesti erittäin huijausaltis tuote.
SWIFT-shekki eli amerikkalaisittain Bank Certified Check maksaa noin 20 euroa, pankki toimittaa sen perille.
USA:ssa on joillakin veitsikaupoilla todella hyviä poistotarjouksia, joten sählääminen maksutavan kanssa kannattaa aina välillä. Valikoima USA:ssa on tietysti parempi kuin EU:ssa. Saksalainen www.toolshop.de on kuitenkin hyvä, sieltä kannattaa aina katsoa ensin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Homer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.07.2007 07:19 Viestin aihe: |
|
|
Jenkkikaupoista ainakin www.flames-n-knives.com on toiminut aina moitteetta. Tilattujen veitsien hinta rahteineen on ollut usein reilusti alle suomen hinnan. Eikä tietysti muuten kannattaisi tilatakaan. Maksuvälinepolitiikkaa en nyt muista. Itse olen käytellyt aina luottokorttia paypallin kautta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
perkunas Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 16.07.2007 10:47 Viestin aihe: |
|
|
tota,ainakin sammon electron käy ostovälineenä,kunhan tekee siihen tosiaan sen Verified-by-Paypal käsittelyn..Itse on ostiskellut tolla systeemillä sekä luottokortilla ja parhaiten on onnistunut niin että oon tilannu jenkeistä veitsen tms,ja myjä on lähettänyt sen tutulleni New Jerseyhyn,joka taasen on lähettänyt sen mulle riisuttuna kaikista vähänkään turhista paketoinneista ym ,jotka nostais painon mukaan nousevia postituskuluja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Gloid Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 16.07.2008 16:30 Viestin aihe: |
|
|
Loistavaa toimintaa tältä kaupalta! Tilasin Leathermanin viikko sitten ja nyt se on minulla kädessä Toimitus tapahtui posteljoonin toimesta kotiovelle. Maksu onnistuu vikkelään Paypal:lla. Ja hintaa tuli toimituskuluineen puolet mitä Suomessa maksaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EKo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.08.2008 12:11 Viestin aihe: |
|
|
Gloid kirjoitti: |
Loistavaa toimintaa tältä kaupalta! Tilasin Leathermanin viikko sitten ja nyt se on minulla kädessä Toimitus tapahtui posteljoonin toimesta kotiovelle. Maksu onnistuu vikkelään Paypal:lla. Ja hintaa tuli toimituskuluineen puolet mitä Suomessa maksaa |
Onpa tosiaan hinnoissa eroa Suomen hintoihin. Paljonko tuli kuluja lähetykseesi? Ko. kaupan sivuilla oleva laskuri antaa n. 50$, pitääkö suurinpiirtein paikkansa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Gloid Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.08.2008 17:01 Viestin aihe: |
|
|
EKo kirjoitti: | Onpa tosiaan hinnoissa eroa Suomen hintoihin. Paljonko tuli kuluja lähetykseesi? Ko. kaupan sivuilla oleva laskuri antaa n. 50$, pitääkö suurinpiirtein paikkansa? |
Laskuri piti paikkansa, mitään ylimääräisiä kuluja ei tullut. Toinen tilauskin tuli loistavasti perille. Arvoa tilauksella oli n. 170$ eikä tullikaan ollut kiinnostunut paketista |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|