Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
ojh Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.04.2008 14:00 Viestin aihe: Sääntökysymys: replika-revolverin jyvän muoto? |
|
|
Olisi kysymys koskien Mariette-luokan sääntöja. Siellä sanotaan suunnilleen, että jyvää voi madaltaa, mutta sen profiilin pitää säilyä alkuperäisenä. (Minulla on MLAICin alkuperäiset säännöt mutta ei suomennosta.) Remington 1858 -tyyppisen aseen jyvä on sivusta katsoen päältä puolipyöreä. Nyt jos madallan jyvää, niin pitääkö se viilata uudelleen pyöreäksi, vai saako se jäädä tasalatvaiseksi? Tai toisin sanoen, koskeeko säännöissä mainittu profiilin säilyttäminen vain tähtäinkuvaa, vai pitääkö myös tähtäinten sivuprofiilin säilyä? _________________ Mitä vanhemmaksi tulen, sitä parempi olin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ojh Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.05.2008 21:57 Viestin aihe: |
|
|
No löytyihän se tieto lopulta:
http://koti.welho.com/rnaatane/mr-asetarkastus.pdf
Eli kyllä jyvän profilin pitää vastata alkuperäistä myös sivulta katsoen. _________________ Mitä vanhemmaksi tulen, sitä parempi olin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|