Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
sorsanpyytaja
|
Lähetetty: 07.08.2004 17:36 Viestin aihe: remington 1100 magnum huolto |
|
|
Itselläni on remingtonin 1100 puoliautomaatti haulikko, 12/76 joka valitettavasti ei lataa savikiekkoja tai muitakaan 12/70 patruunoita.
Onko kenelläkään tietoa / kokemusta onko mahdollista porata toista reikää piippuun, josta kaasut pääsivät ulos?
Tämän ajattelin asesepällä teetättää...
Remingtonin mallissa on vain yksi pikkuruinen reikä, kun taas esim. Lumarissa on kaksi tuplasti isompaa reikää, joka myöskin on 12/76.
..Minkähän vuoksi remariin on tehty vain yksi reikä....? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2004 21:48 Viestin aihe: |
|
|
Mulla oli moinen kampe ja sama ongelma.Kolme kertaa kävi eri asesepillä remontissa eikä tullut kuntoon.Omalta kohdaltani vika korjaantui sillä ku laitoin aseen kiertoon enkä ole kaasutoimisia enää hankkinut.Suosittelen samaa kohdallesi. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 08.08.2004 14:12 Viestin aihe: |
|
|
Itse asiassa tätä olen tekemässäkin. Etsin rinnakkaispiippuista baikal IJ-43:sta magnum pesillä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 08.08.2004 15:31 Viestin aihe: |
|
|
Anonymous kirjoitti: | Itse asiassa tätä olen tekemässäkin. Etsin rinnakkaispiippuista baikal IJ-43:sta magnum pesillä |
Pane vaan remari myyntiin. Joku voi siitä pari satasta maksaa sinulle. _________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tein sen itse-mies Vieras
|
Lähetetty: 10.08.2004 10:26 Viestin aihe: |
|
|
Omassa remarissani oli latausongelma kiekkopateilla talvikelillä. Vaikka säätöruuvin otti pois kokonaan reikien tieltä, ei paine riittänyt latausliikkeeseen.
Korjasin vian poraamalla toisen reiän puoli milliä suuremmaksi(piipun alla kaksi reikää vierekkäin). Ensin tietysti ruuvi pois reikien tieltä. Sitten pienellä naulalla katsoin porauskulman oikeaksi. Varovasti poraten reikää isommaksi(öljyä käyttäen). Ensimmäinen poranterä tietysti katkesi reikään. Uudella terällä reikä läpi. Jenkatapilla kierre kuntoon.
Nyt ase toimii moitteettomasti kaikilla patruunoilla. Säätöruuvilla pitää kaasureikien kokoa pienentää ennen metsästyskauden alkua. Muuten hyvä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|