Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
mipepi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.06.2009 10:52 Viestin aihe: Osumat alas |
|
|
Eli mulla on Bowtech Commander ja siinä on osumat lähteneet menemään alaspäin. Alussa pysy osumat hyvin , mutta nyt on osumat laskenut niin paljon että nuolen sulat otti tähtäimeen ja yks valokuitu katkesi. Jouduin jo vaihtamaan ankkurointi paikkaa toistamiseen, jotta sais osumia ylemmäs. Mikä on vikana?? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mirage Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.06.2009 16:03 Viestin aihe: |
|
|
Vaihtoehtoja on monia, mutta mieleen tulee nyt esim. piipparin liukuminen, nokinpaikka ei pysy paikoillaan, tähtäimen ruuvit löysällä..... tarkistelehhan aluksi nuo. _________________ no enhän minä kun ootin että joku muu ampuu ensin... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 07.06.2009 19:28 Viestin aihe: |
|
|
Joo nuo on tarkastettu eikä johdu niistä. Takatähtäintä mulla ei olekkaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Kiul Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.06.2009 21:36 Viestin aihe: Re: Osumat alas |
|
|
mipepi kirjoitti: | Eli mulla on Bowtech Commander ja siinä on osumat lähteneet menemään alaspäin. Alussa pysy osumat hyvin , mutta nyt on osumat laskenut niin paljon että nuolen sulat otti tähtäimeen ja yks valokuitu katkesi. Jouduin jo vaihtamaan ankkurointi paikkaa toistamiseen, jotta sais osumia ylemmäs. Mikä on vikana?? |
Tuota noin ... . Ei kai sitä ankkurointipaikkaa vaihdeta, jos osumat liikkuu?? Ankkurointi pysyy, mutta tähtäimiä, nokinpaikkaa tai hyllyä säädetään tarpeen mukaan. Tarkista alkuun jännevälimitalla onko nokinpaikka likkunut johonkin suuntaan vaikka jänteen ja kaapelien venymisen seurauksena. Jos sulat ottaa tähtäimeen, niin epäilisin hyllyn säätöjä aluksi, paperitesti voisi antaa osvittaa ja leikkuritesti varmuuden hyllyn osalta. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mirage Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.06.2009 14:51 Viestin aihe: |
|
|
joko mipepillä on ongelma ratkennut? Missä oli vikaa? _________________ no enhän minä kun ootin että joku muu ampuu ensin... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
riistarosvo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.06.2009 17:53 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo tainnu vielä selevitä eli pultit kannattaa vääntää pohjaan ja sitte uuret sääröt nokinpaikka noin arviolta paikalleen ankkurointia ei kannata muuttaa ellei se oo täysin pielessä lopuksi paperitesti paljastaa palijo muun muassa onko nuolet liian löysiä,näillä eväillä pääsee jo vähän matkaa eteenpäin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Speedy Jousimies
|
Lähetetty: 17.06.2009 23:47 Viestin aihe: |
|
|
Voipi olla jänne menossa poikki? Itsellä ilmineerasi juuri tuolla tavalla. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 18.06.2009 17:31 Viestin aihe: |
|
|
Laitoinkin jänteen ja kaapelit vaihtoon oli jo melkosen kuluneita. Paperitestissä tulikin tulokseks se että sulat laahaa yläpuolella. Yritin jonku aikaa säätää mutta en kovin hyväks saanu niin päätin jättää säätämättä kunnon tikkiin koska kuitenkin pian olisi pitänyt säätää uusiks kun vaihtaa kaapelit ja jänteen , kokeillaan sitte uusilla naruilla ja toivottavasti hyvällä tuloksella. Ja , kiitti vinkeistä kaikille. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Late-84 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.06.2009 22:27 Viestin aihe: |
|
|
onkos säiteitä menny poikki? |
|
Takaisin alkuun |