Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Hebe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2009 12:51 Viestin aihe: Uusi perälevy/buttplate vaimikäsenyoli Baikal IJ-27:een |
|
|
Baikal meinaa jäädä kainaloon kiinni kumisesta takapuolestaan aikas usein kun nopeasti yrittää nostaa poskelle.
Onko hyviä vinkkejä kumisen perälevyn korvaamiseksi jollain liukkaammalla vaihtoehdolla? Oliskohan olemassa joku aihio, josta sais pienehköllä vaivalla sepitettyä sopivan, vai ettäkö tuota alusta asti ite tekemään? Kumitötteröhän tuo tukkiin lisää mittaa suunnilleen pari senttiä ja vaihdon yhteydessä siitä voitaisiin tulla pykälä lyhyempäänkin päin, eli uuden perälevyn ei tarvitse olla yhtä paksu.
Onko muilla kokemuksia tai ratkaisuja? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 13.06.2009 13:39 Viestin aihe: |
|
|
Joku tollainen hiottava perslevy vois olla ratkaisu? _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hebe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2009 14:00 Viestin aihe: |
|
|
Njoo, tohon hintaan (60,00 €) pitäis mun mielestä jo saada valmista eikä sepitettävää. Kaippa sitä joutuu sitten vaan hommaamaan jonkun muovinlirpukan ja ruveta siitä vääntämään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pihkat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2009 14:06 Viestin aihe: |
|
|
Hebe kirjoitti: | Njoo, tohon hintaan (60,00 €) pitäis mun mielestä jo saada valmista eikä sepitettävää. Kaippa sitä joutuu sitten vaan hommaamaan jonkun muovinlirpukan ja ruveta siitä vääntämään. |
Tee puusta.. _________________ Voi pihkat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Benellihunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2009 16:08 Viestin aihe: |
|
|
Itse tein niin kun ostin tuon hivizzin perälevyn että laiton sähköteippiä kumi pinnan päälle,niin ei takerru. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|