Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Mesikämmen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.09.2004 16:22 Viestin aihe: Asekaapin asennuspalvelut |
|
|
Onko kellään tietoa, löytyykö pääkaupunkiseudulta putiikkia, joka tarjoaa asekaappien lisäksi myös ns. avaimet käteen palvelua (eli kantavat sisään oikealle paikalle ja vielä jyskäävät / pulttaavat kiinni lattiaan ja / tai seinään)?
En oikein halua nähdä itseäni hommaamassa (tai edes vuokraamassa) jotain julmaa ja kallista iskuporakonetta yhden betoniporaushomman takia.
Myös hintatiedot kiinnostavat... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
The Puppet Master Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.09.2004 16:35 Viestin aihe: |
|
|
Itse ostin porakonesettini 25 eurolla Teesistä vuosi sitten. Eivät ne kovin kalliita ole, jos toimivat verkkovirralla. Sain tällä 25 eurolla itse koneen, ruuvipäät, porasetin, vasaran, pihdit sekä kaikkea muuta kätevää eli en usko itse porakoneen hinnan olevan päätä huimaava.
Ajattelin vain ilmoittaa, että se porakonesetti on todennäköisesti halvempi kun tuntipalkkaa ynnä muita lisiä mahdollisesti vievä asentaja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mesikämmen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.09.2004 16:45 Viestin aihe: |
|
|
Kokemuksesta sanoisin, että kun melkein mitä tahansa hommaa tekee, niin kehnoilla työkaluilla tulee vain kiukkuiseksi. Vähän epäilen jonkun 25 euron vehkeen purevuutta valettuun betonilattiaan / seinään.
Kyllä varmaan parilla sadalla kelpo vehkeen, mutta olisin suhteellisen valmis tukemaan suomalaista työtä antamalla ammattilaisen hoitaa homman (jos se nyt sen kohtuuhintaan = 50 e) hoituu.
Ja jos kukaan ei tuollaista palvelua tarjoa, niin sitten on vaihtoehdot vähissä. Kauppaan vaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.09.2004 17:30 Viestin aihe: |
|
|
Vuokraa mieluummin se Hilti tai vastaava, ja tee se homma sillä. Sanoit itse jos sen syyn, minkä takia pitää olla kunnon vehkeet. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|