Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tero21 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2004 15:20 Viestin aihe: Hanhet lisääntyneet hyvin?!! |
|
|
Elikkäs itse olen huomannut että melkein joka jahti reissu on nähnyt hanhia usempia esim. metsähanhia olen nähnyt tänä syksynä paljon enemmän kuin edellisinä.. tiedän myös paikan jossa oli kolmella merihanhella pesä... mites muualla ? viime viikolla tilasin hanhilutkun ja tässä innolla odottelen että posti äijä tuo lapun jossa lukee noudettava kiireen vilkkaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
koilliskaira ***
|
Lähetetty: 30.08.2004 19:32 Viestin aihe: |
|
|
täällä sallan perällä hanhet ei ainakaan ole kummemmin lisääntyneet. tokkaantuneet olivat jo ennen pyyntiä. joten paljon oli tyhjiä rimpiä ja sit jossakin sellasia isoja tokkia. 50-60 jne. Mutta vähemmän havaintoja kuin muina vuosina. huomattavasti! oon sentää jo yli viikon ollu yhtäsoittoa metässä. kotona välillä käyny vaatteita váihtamas ja evästä hakemas. ja yhen tilanteen oon saanu. reppuun tuli 1 metsuri. että en voi kyllä kehua hanhikannan kovin paisuneen. Joutsenia olisin jo varmaan 20 saanut.
niitä on paljon! _________________ Ne on saamamiehet ja pyytömiehet erikseen... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tero21 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2004 22:50 Viestin aihe: |
|
|
en tiedä mut itse olen nähnyt enemmän hanhia kymmenen päivän aikana ku viime syksynä yhteensä. jos ei lasketa viimesimpiä isoja muutto parvia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tliekola Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 09.09.2004 15:25 Viestin aihe: |
|
|
Ainakin omille metsästys maille on jostakin käsittämättömästä syystä tänä syksynä hanhet viihtyneet. 20.8. - 7.9. on ollut alueella jatkuu liikettä (eilisestä ei vielä tietoa). Jos ei ole nähnyt niin kuulo havaintoja on riittänyt. Hyvä vuosi hanhilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tero21 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2004 20:13 Viestin aihe: |
|
|
jep! nyt täälläkin päin alkaa näkymään muuttoparvia edelliset olleet 3-20kpl parvia nyt toista sataa parhaillaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koilliskairalle Vieras
|
Lähetetty: 10.09.2004 09:59 Viestin aihe: |
|
|
Miten on maalintuja näkynyt Sallassa? Kiinnostaa siksi, kun tulen metsälle Naruskan tasolle ja siitä ylöspäin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|