Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jarppa000 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.08.2009 15:54 Viestin aihe: Metsälle Pohjois-Savoon |
|
|
Olen nuori maaton opiskelija Kuopiosta. Kiinnostusta metsälle olisi mutta maattomana varsin ongelmallista se on. Kaupungin maat olen huomioinut, mutta isolta osalta melkoista pusikkoa tuntuu olevan ( ainakin Lamperilan seutu).
Onko kellään hyviä ideoita harrastuksen toteuttamiseksi Kuopio-Iisalmi seudulla? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Panostaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.08.2009 16:04 Viestin aihe: |
|
|
Sukeva-Sonkajärvi akselilla on ainakin Kaupungin maita joihin myyvät lupia pienriistalle. Puhumattakaan Sonkajärven, Vieremän ja Rautavaaran valtion maista jotka ei ihan heti lopu kesken. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
audii Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.08.2009 17:55 Viestin aihe: |
|
|
Jos vesilinnustus kiinnostaa, niin lupia kannattaa kysellä kalastuskunnista. Itse olen parissakin paikkaa Kuopiosta pohjoiseen ollut kalastuskuntien vieraskorteilla jahdissa. Yhteystietoja voi olla hankala löytää, mutta kannattaa laulattaa googlea ja selvittää alueita joista olet kiinnostunut. _________________ Tie sydämeen käy rintalastan kautta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
teve Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Balalaikkalisti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 04.09.2009 22:24 Viestin aihe: |
|
|
kuopiosta n 100 km osaisin vesilintupaikkoja sanoa, mutta niihinki tarviis veneen, että kunnolla pystyis hyödyntämään.
Kalastuskunnat ja villipohjola.
Kyllä sieltä suunnalta löytyy vielä helpolla hyviäkin paikkoja, mutta auta armias, ku oon etelästä koittanu ettiä.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lippo Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 05 Maa 2008 Viestejä: 10 Paikkakunta: Lempäälä/pohj.savo
|
Lähetetty: 07.09.2009 16:47 Viestin aihe: |
|
|
poistettu
Viimeinen muokkaaja, lippo pvm 07.09.2009 16:51, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lippo Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 05 Maa 2008 Viestejä: 10 Paikkakunta: Lempäälä/pohj.savo
|
Lähetetty: 07.09.2009 16:48 Viestin aihe: |
|
|
Balalaikkalisti kirjoitti: | kuopiosta n 100 km osaisin vesilintupaikkoja sanoa, mutta niihinki tarviis veneen, että kunnolla pystyis hyödyntämään.
Kalastuskunnat ja villipohjola.
Kyllä sieltä suunnalta löytyy vielä helpolla hyviäkin paikkoja, mutta auta armias, ku oon etelästä koittanu ettiä.. |
Missäs päin nämä paikat on? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|