Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Fox Camper Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 1379 Paikkakunta: Koillis-Savo
|
Lähetetty: 15.08.2010 23:02 Viestin aihe: Bear Charge taljajousi |
|
|
Olen tässä puolitoista vuotta metsästellyt/ tauluun ampunut PSE Silverhawk jousella, tuo kun rupesi tuntumaan niin rimpulalta niin laitoin tilaukseen Perätukusta (joskus taisin kyllä vannoa että sieltä en ikinä mitään tilaa) Bear Charge taljajousen http://www.eratukku.fi/metsastys/bear-charge-rth-rh-60lbs-p-2496.html kenelläkään mitään kokemuksia jousesta?. _________________ Teoriaan uskotaan vain käytännössä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TmN Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.08.2010 17:07 Viestin aihe: |
|
|
Itse ostin messuilta erätukusta Fred Bearin Striken ja olen kyllä tykännyt. Muuten samanlainen mutta siinä on noi jännestopparit. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fox Camper Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.08.2010 18:44 Viestin aihe: |
|
|
TmN kirjoitti: | Itse ostin messuilta erätukusta Fred Bearin Striken ja olen kyllä tykännyt. Muuten samanlainen mutta siinä on noi jännestopparit. |
Jees, ei sitten varmaan tullu tilattua ihan sikaa säkissä . On kyllä varmasti huomattavasti parempi mitä tuo "edesmennyt" pse silverhawk. Oliko muuten takuusta mitään puhetta?, laitoin tukkuun S-postia että mitä ne antaa noille takuuta kun ei näyttänyt sivuilta löytyvän. _________________ Teoriaan uskotaan vain käytännössä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Reddevili Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 18.08.2010 10:18 Viestin aihe: |
|
|
Bearin kaikki jouset on yhtä hyvää laatua kuin mikä tahansa hoyt tai bowtecki |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kiul Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Reddevili Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.08.2010 01:27 Viestin aihe: |
|
|
kuiliko on Sami vai? joo Beari ei valitettavasti tee kisa jousia mutta 1 camin nopeita jousia kylläkin ja metsällä yksinkertaisuus on valttia... tosin vain mun mielipide.
t :Saarela |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kiul Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2010 08:31 Viestin aihe: |
|
|
Reddevili kirjoitti: |
kuiliko on Sami vai? joo Beari ei valitettavasti tee kisa jousia mutta 1 camin nopeita jousia kylläkin ja metsällä yksinkertaisuus on valttia... tosin vain mun mielipide.
t :Saarela |
Kiuli ei ole Sami. Sattui vaan olemaan nuo Samin kuvat Tapiolan SM-finaalista niin sopivasti tyrkyllä .... Ei tarkoitus ole mitenkään dissata Bearin jousia, kunhan vähän 'letkautin' asian tiimoilta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fox Camper Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.08.2010 22:25 Viestin aihe: |
|
|
Tänään tuli Charge ja täytyypä sanoa että olen tyytyväinen. Tuli ehken 100kpl nuolia jo lätkittyä. Tähtäimetkin sain jo suurinpiirtein säätöihin. On kyllä täysin eri vehje mitä entinen Pse Silverhawk. _________________ Teoriaan uskotaan vain käytännössä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|