Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vieras
|
Lähetetty: 11.10.2004 22:54 Viestin aihe: koiran kauppa |
|
|
Laitoin jo tuonne asian vierestä palstalle saman jutun, mutta huomasin että taitaisikin olla tänne laitettava juttu.
Miten muut suhtautuvat allaolevaan, onko hyväksyttävää vai mitä ?
MIELIPITEITÄ asiaan kaipailen.....
Hölmö kun olin, möin osamaksukaupalla koiran pennun tutulle, mutta rahoja ei kuulunut karhukirjeittenkään jälkeen. Juuri kun olin ulosottomiehelle laittamassa tietoja, tuli soitto, koirasta, jolle etsitään sukujuuria(oli ostajalle herännyt epäilys) ja papereita myös kaipaili.
Kävi ilmi että tuttuni oli myynyt koiran ja nyt oli jo 3 omistaja koiralla(muut ostajat maksaneet edellisille myyjille koirasta), vaikka eihän sitä saa myydä, eikä luovuttaa ilman lupaani, koska minä olen omistaja siihen asti kun koiran kauppahinta on kokonaan maksettu.
Joten minun osamaksukaupat koirilla on nyt tehty, enää vain käteiskauppaa ja koko summa käteen. Harmi kun tällaisten tunareiden takia jää sitten moni rehellinen ilman koiraa, jos ei koko summaa ole kerralla antaa.
-Itse osamaksulla ostanut ja ajallaan maksanut- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tate Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 1417 Paikkakunta: Etelä Suomi
|
Lähetetty: 12.10.2004 14:13 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa tuo homma täyttää petoksen tai lievän petoksen tunnusmerkistön. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|