Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ollari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.01.2011 08:54 Viestin aihe: Tiedotteet ja ilmoitukset |
|
|
Hieman asiaa itse foorumista, laitetaan viesti tähän aihealueeseen kun se tätä pahiten koskettaa. Eikö kenestäkään muusta noita ilmoituksia ja tiedotteita ole aivan liikaa? Joutuu selaamaan rutosti alaspäin, että näkee uusimmat viestit? Kyllä sopiva määrä olisi yksi tai kaksi ajankohtaista tiedotetta tai ilmoitusta. Ja esim testit ei minusta saisi jäädä tuonne yläosaan ollenkaan.
Tässäkin aiheessa noita ilmoituksia ja tiedotteita on aivan tolkuttoman vanhoja, jotka ei kiinnosta varmasti ketään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JuhaH Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.01.2011 09:29 Viestin aihe: Re: Tiedotteet ja ilmoitukset |
|
|
Ollari kirjoitti: | Hieman asiaa itse foorumista, laitetaan viesti tähän aihealueeseen kun se tätä pahiten koskettaa. Eikö kenestäkään muusta noita ilmoituksia ja tiedotteita ole aivan liikaa? Joutuu selaamaan rutosti alaspäin, että näkee uusimmat viestit? Kyllä sopiva määrä olisi yksi tai kaksi ajankohtaista tiedotetta tai ilmoitusta. Ja esim testit ei minusta saisi jäädä tuonne yläosaan ollenkaan.
Tässäkin aiheessa noita ilmoituksia ja tiedotteita on aivan tolkuttoman vanhoja, jotka ei kiinnosta varmasti ketään. |
+1 _________________ Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaise! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 15.01.2011 10:29 Viestin aihe: |
|
|
Samaa olen ajatellut itseki joskus. Tosin minä tulen poikkeuksetta foorumille katsomalla ensin viime käyntini jälkeen tulleet uudet viestit. Voisihan noille vanhoille tiedotteille olla joku oma alueensa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 20.01.2011 18:06 Viestin aihe: Re: Tiedotteet ja ilmoitukset |
|
|
Ollari kirjoitti: | Hieman asiaa itse foorumista, laitetaan viesti tähän aihealueeseen kun se tätä pahiten koskettaa. Eikö kenestäkään muusta noita ilmoituksia ja tiedotteita ole aivan liikaa? Joutuu selaamaan rutosti alaspäin, että näkee uusimmat viestit? Kyllä sopiva määrä olisi yksi tai kaksi ajankohtaista tiedotetta tai ilmoitusta. Ja esim testit ei minusta saisi jäädä tuonne yläosaan ollenkaan.
Ja kun ne tiedotteet ja ilmoitukset ovat jopa kolmekin vuotta vanhoja. _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
carnivoroushippopotamus Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.01.2011 13:07 Viestin aihe: |
|
|
samaa mielipuolta! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.01.2011 13:46 Viestin aihe: |
|
|
Joutaisivat pois ainakin minun puolesta. _________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hammer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.01.2011 01:12 Viestin aihe: Re: Tiedotteet ja ilmoitukset |
|
|
Ollari kirjoitti: | Joutuu selaamaan rutosti alaspäin, että näkee uusimmat viestit? |
Hankkikaa isompi näyttö tai nopeempi hiiri |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|