Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Solifer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:07 Viestin aihe: Onko joku tyytyväinen vaalitulokseen? |
|
|
Onko joku Sdp:tä Kokoomusta,Vasemmistoliittoa tai jotakin muuta puoluetta äänestänyt metsästäjä tai aseharrastaja aidosti tyytyväinen vaalitulokseen ja oman valitun puolueensa toimintaan vaalien jälkeen?
Kyselyn voisi toistaa ensi kesänä kun tiedetään miten euron kävi mutta puhutaan nyt tässä kohtaa niistä tiedoista mitä on olemassa.
Eli onko lopputulos nyt mielestänne paras mahdollinen? Jos ei niin mikä harmittaa ja mikä puolue? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Suolapatsas Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:11 Viestin aihe: |
|
|
Minä olen tyytyväinen siihen äänestysratkaisuun jonka tein.Äänestin SDPtä kuten olen äänestänyt kaikissa valtiollisissa vaaleissa. Puolue kantoi vastuunsa äänestäjilleen ja ryhtyi hallitusyhteistyöhön. Puolueen toiminta ei ole (vielä kun mistään puolueesta ei koskaan tiedä) ei ole hankaloittanut minulle mieleistä metsästysharrastusta _________________ Ordnung muss sein .....Uutta komediaa odotellessa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mika Mäntylä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:18 Viestin aihe: |
|
|
Äänestin pienpuoluetta, joka ei saanut ehdokkaita läpi. Enpä ihan tyytyväinen tietenkään vaalitulokseen ole.
Mutta noin muuten vaalien jälkeiset tapahtumat vahvistivat kantaani sen suhteen, mitä puolueita en ainakaan tulevaisuudessa äänestä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mainio Kanta-asiakas
Liittynyt: 21 Huh 2005 Viestejä: 518 Paikkakunta: keskeinensuomi
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:24 Viestin aihe: |
|
|
Tyytyväinen oon määkin,en äänestänyt ketään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:26 Viestin aihe: |
|
|
ÄÄnestin PERSU:ja,vi..ttaa kun luistelivat vastuustaan ja tyrkkäsivät hallituspaikkansa vihreille. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:27 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa mennä ensi kerralla ääni jollekkin vanhoista puolueista. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:38 Viestin aihe: |
|
|
Kysymys voisikin olla paremmin muotoiltu 'Kuka on tyytyväinen äänestämänsä puolueen vaalien jälkeiseen toimintaan ?' Olen kyllä siihenkin (vielä) _________________ Ordnung muss sein .....Uutta komediaa odotellessa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:57 Viestin aihe: |
|
|
heiluri kirjoitti: | ÄÄnestin PERSU:ja,vi..ttaa kun luistelivat vastuustaan ja tyrkkäsivät hallituspaikkansa vihreille.
|
"Luistelivat vastuustaan", kun vaihtoehtona oli "valheellinen kampanja". Ennen mies maansa myö, kuin sanansa syö. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 28.11.2011 20:02 Viestin aihe: |
|
|
Noh eihän tässä nyt ilmeisesti ollut tarkoitus ryhtyä poliittiseen pituuskilpailuun vaan kysyä OMAA mielipidettä. Löytyisihän niitä erilaisia siteerauksia varmaan kaikilta.... 'Jäi kuin eno veneestä' 'valitsevalle jää luu kouraan' ....... Mutta ei kai näitä ? _________________ Ordnung muss sein .....Uutta komediaa odotellessa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mika Mäntylä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 20:15 Viestin aihe: |
|
|
Torgoth kirjoitti: | heiluri kirjoitti: | ÄÄnestin PERSU:ja,vi..ttaa kun luistelivat vastuustaan ja tyrkkäsivät hallituspaikkansa vihreille.
|
"Luistelivat vastuustaan", kun vaihtoehtona oli "valheellinen kampanja". Ennen mies maansa myö, kuin sanansa syö. |
Niin, vaihtoehto olisi ollut mennä Kataisen alaisuuteen ja hylätä kaikki mitä on luvattu, niin kuin nämä hallituksessa istuvat Kokoomuksen apupuolueet tekivät. Lupausten pettäminen ei ole vastuun kantamista, vastuun kantamista on lupauksista kiinni pitäminen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 28.11.2011 20:16 Viestin aihe: |
|
|
Suolapatsas kirjoitti: | Noh eihän tässä nyt ilmeisesti ollut tarkoitus ryhtyä poliittiseen pituuskilpailuun vaan kysyä OMAA mielipidettä. Löytyisihän niitä erilaisia siteerauksia varmaan kaikilta.... 'Jäi kuin eno veneestä' 'valitsevalle jää luu kouraan' ....... Mutta ei kai näitä ?
|
Joo, en ole tyytyväinen, liian vähän saivat persut paikkoja ja äänestäneissä on ihme märisijöitä, joita ei varmasti olisi miellyttänyt mikään vaihtoehto. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Johan Nyton Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 20:17 Viestin aihe: |
|
|
Olen erittäin tyytyväinen. Olen myös tyytyväinen siihen sisäpolitiikan muutokseen joka on aiheutunut vain ja ainoastaan äänestämäni puolueen valtavasta vaalivoitosta.
Totta kai toivoisin että olisi tapahtunut vielä enemmän mutta pitää ymmärtää ettei kaikkea voi saada kerralla. Uskon että monen sellaisen kansalaisten mieli on muuttunut joka on jo huomannut äänensä menneen EU-sosialisteille. Vielä enemmän tulee muutosta kun päästään pian näkemään käytännössä mitä kymmenien miljardien lainaaminen ulkomailta (ja syytäminen huijareille) tarkoittaa veroja maksaville kansalaisille.
Olen varma että kansalaiset jatkavat muutosta seuraavissa vaaleissa. Ne voivat tulla vastaan jo ensi keväänä. _________________ Kun katson vihreitä näen punaista.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 28.11.2011 20:21 Viestin aihe: |
|
|
Minun mielestäni tämä on (asiassa pysyessään) parhaimpia keskustelunavauksia aikoihin. Täytyy ihan kerrankin kiittää Soliferia _________________ Ordnung muss sein .....Uutta komediaa odotellessa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wetzlar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 20:32 Viestin aihe: |
|
|
Tyytyväinen olen ja olisin vieläkin tyytyväisempi jos olisin äänestänyt kristillisiä. Päivi Räsänen taitaa olla ainut mies hallituksessa. Taitaa mennä tästedes äänet kristillisille. _________________ - näillä mennään - |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Johan Nyton Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 20:51 Viestin aihe: |
|
|
Wetzlar kirjoitti: | Tyytyväinen olen ja olisin vieläkin tyytyväisempi jos olisin äänestänyt kristillisiä. Päivi Räsänen taitaa olla ainut mies hallituksessa. Taitaa mennä tästedes äänet kristillisille. |
Kristilliset tulevat tuplaamaan äänimääränsä seuraavissa vaaleissa. He eivät ole menneet muiden sosialistien kanssa samaan kuoroon. _________________ Kun katson vihreitä näen punaista.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|