Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
1hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.05.2012 15:52 Viestin aihe: Diana 48/52 ja Gamo cf20 Jouset yms....kysymyksiä |
|
|
Eli mistä saisi ainakin orkkistehoista jousta ...jos ei tehokkaampaakin Diana 48/52 ilmakkoon ja Gamon CF20 kaipaisi myöskin puhtia. Eli onko cf 30 mallis sama jousi kun cf 20?
Mikä tämä tälläinen on: Ox-Accelelerator Nro 4 Molybdeeni ja Teflonpinnoitteinen neliöjousi. Dianaan tarkoitettu mutta onko kokemusta? _________________ Ampuminen on sitte herkkä laji |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TRK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.05.2012 12:35 Viestin aihe: |
|
|
Remes on Dianan maahantuoja Suomessa. Sieltä saanee ainakin tiedon lähimmästä jälleenmyyjästä.
Tuollaista OX-jousta en lähtisi ensimmäiseksi itse asentamaan. Jos jotain lisää hakee, kannattaa samalla tutustua valmiisiin virisarjoihin. Teho pysyy samana tai saattaa hieman nousta, mutta pelin käytös rauhoittuu ammuttaessa huomattavasti.
Esimerkiksi V-Machin sarjat ovat hyviä. Dianaan sopivan saa vaikka Blackpool Air Riflesiltä. Myös Jim Maccarin sarjat ovat hyviä. Jos Dianassasi on T05- tai T06-liipaisin, lisätehoa saa tällä sarjalla.
Pelkän Dianan jousen saa tietysti vaikka Sportwaffen-Schneideriltä vaan enpä tiedä kannattaako pelkkää vieteriä lähteä Saksasta tilaamaan.
Gamoista en osaa neuvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valkilmer Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.05.2012 10:19 Viestin aihe: |
|
|
Gamoon saat varaosta Elorannalta...
http://www.eloranta.fi/60
Itse olen soittanut aina sinne suoraan, niin ovat pistäneet varaosat suoraan postissa kotiin! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|