Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Minkä ajokoiran valitsen jänisjahtiin? |
Posavinanajokoira |
|
6% |
[ 3 ] |
Venäjänajokoira |
|
29% |
[ 13 ] |
Italianajokoira |
|
0% |
[ 0 ] |
Shillerinajokoira |
|
0% |
[ 0 ] |
Eestinajokoira |
|
6% |
[ 3 ] |
Dreeveri |
|
40% |
[ 18 ] |
Beagle |
|
15% |
[ 7 ] |
Istrianajokoira |
|
0% |
[ 0 ] |
Kreikanajokoira |
|
0% |
[ 0 ] |
Hamiltoninajokoira |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Ääniä yhteensä : 44 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Tukivarsi Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 445 Paikkakunta: K-S/Pohjois-Häme
|
Lähetetty: 18.12.2011 17:12 Viestin aihe: Minkä ajokoiran valitset jänisjahtiin? |
|
|
Joudut valitsemaan näistä jonkun ajurin jänisjahtiin, ehkä myös satunnaisesti ketulle. Minkä valitset ja millä perusteella? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mc-manteli Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2007 Viestejä: 3606 Paikkakunta: Länsirannikko
|
Lähetetty: 18.12.2011 17:19 Viestin aihe: |
|
|
Monen näköistä koiraa on jänisjahdissa ja ketunperässä nähty..
Jos pääosin jänistä ja satunnaisesti ketulle niin dreeveri. Ainakin omaani oon ollu tyytyväinen.
Ei tarvi autolla siirtyä, kun kettukin pysyy ajossa kohtuullisen kokoisessa ympyrässä..
Passittaminen on kyllä haasteellisempaa kun elukalla on reilusti aikaa kuulostella ja kahtella myös etumaastoa.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fygy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2011 17:23 Viestin aihe: |
|
|
Mc-manteli kirjoitti: | Monen näköistä koiraa on jänisjahdissa ja ketunperässä nähty..
Jos pääosin jänistä ja satunnaisesti ketulle niin dreeveri. Ainakin omaani oon ollu tyytyväinen.
Ei tarvi autolla siirtyä, kun kettukin pysyy ajossa kohtuullisen kokoisessa ympyrässä..
Passittaminen on kyllä haasteellisempaa kun elukalla on reilusti aikaa kuulostella ja kahtella myös etumaastoa.. |
Samanmoiset fiilikset... tänään just mun reilu 2w nartulle 1.5h ajon jälkeen rusakko nurin ja passimiehiä oli 3 eipä tullu rusakko kovaa pysähteli välillä kuunteleen koiraa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|