Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Metsä-Syke Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.02.2017 21:42 Viestin aihe: Houkuttelupyynti.fi |
|
|
Onko tuo Houkuttelupyynti.fi facebookissa toiminnassa vielä, yritin kirjautua mutta ei löydä kyseistä. tulee ilmoitus että Sisältö ei ikävä kyllä ole käytettävissä. teenkö jotain väärin vai jääkö tekemättä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2017 21:45 Viestin aihe: |
|
|
Ainakin just selailin. Tarkista et oot jäsen? _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 06.02.2017 21:53 Viestin aihe: |
|
|
en pääse koko sivulle, tulee heti teksti että sisältö ei ikävä kyllä ole käytettävissä tai sitä ei löydy |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 06.02.2017 21:54 Viestin aihe: |
|
|
Metsä-Syke kirjoitti: | en pääse koko sivulle, tulee heti teksti että sisältö ei ikävä kyllä ole käytettävissä tai sitä ei löydy |
Itse tänään vasta liityin koko Facebookkiin, joten onkohan nyt jotain jäänyt tekemättä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2017 22:50 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä tuo pelittää minullakin. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tukelius Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2017 22:50 Viestin aihe: |
|
|
Metsä-Syke kirjoitti: | Metsä-Syke kirjoitti: | en pääse koko sivulle, tulee heti teksti että sisältö ei ikävä kyllä ole käytettävissä tai sitä ei löydy |
Itse tänään vasta liityin koko Facebookkiin, joten onkohan nyt jotain jäänyt tekemättä |
Juuri sinun estämisestä (luulisin) wupissa juteltiin poikain kanssa ku on nuita feikkiprofiilia jotka on juur liittynyt fb, kuvaton profiili ja tulee ryhmään pyyntö, poistan eston jos pystyn mutta varmistan sulta vielä nimen yv koska feikkiviruspaskaa tunkee tosi paljon. Olen pahoillani tapahtuneesta ja korjataan tilanne.
Terveisin houkuttelupyynnin ylläpito. _________________ pillinaru@gmail.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tukelius Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2017 22:54 Viestin aihe: |
|
|
Eli laitoin täällä foorumilla yksityisviestiä tulemaan _________________ pillinaru@gmail.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 07.02.2017 00:16 Viestin aihe: |
|
|
Tämä kaikki on niin uutta ihmeellistä että en osannut moista edes ajatella, mutta ihan ymmärrettävää että seula on tiukka. Laitatko hiukan ohjeistusta mitä kaikkea pitää olla näkyvillä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tukelius Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.02.2017 01:11 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo pakko olla näkyvillä mutta profiilikuvan puuttuminen ja alle vuorokauden fb jäsenyys on feikkiprofiilien tuntomerkkejä, tai liian isot tissit.
Nyt on estot poistettu ja jos ei tullu jäsenyys automaattisesti niin uutta liittymistä tulemaan ni menee perille. _________________ pillinaru@gmail.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.02.2017 09:18 Viestin aihe: |
|
|
tukelius kirjoitti: | Ei oo pakko olla näkyvillä mutta profiilikuvan puuttuminen ja alle vuorokauden fb jäsenyys on feikkiprofiilien tuntomerkkejä, tai liian isot tissit.
. |
Eikö sääntöjä just sinne päivitetty ja tissijutut piti olla ok? _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tukelius Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.02.2017 11:07 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: | tukelius kirjoitti: | Ei oo pakko olla näkyvillä mutta profiilikuvan puuttuminen ja alle vuorokauden fb jäsenyys on feikkiprofiilien tuntomerkkejä, tai liian isot tissit.
. |
Eikö sääntöjä just sinne päivitetty ja tissijutut piti olla ok? |
Joo mutta joku roti pietään niissäkin _________________ pillinaru@gmail.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
villikettu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 26.02.2017 04:51 Viestin aihe: Re: Houkuttelupyynti.fi |
|
|
Metsä-Syke kirjoitti: | Onko tuo Houkuttelupyynti.fi facebookissa toiminnassa vielä, yritin kirjautua mutta ei löydä kyseistä. tulee ilmoitus että Sisältö ei ikävä kyllä ole käytettävissä. teenkö jotain väärin vai jääkö tekemättä? |
Mikähän kun mulla sama. Oon joskus ainakin ollut jäsen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tukelius Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.02.2017 20:23 Viestin aihe: Re: Houkuttelupyynti.fi |
|
|
villikettu kirjoitti: |
Mikähän kun mulla sama. Oon joskus ainakin ollut jäsen. |
laitatko yv mulle nimi millä olet fb ni tarkistan tilanteen. terveisin houkuttelupyynti.fi ylläpito. _________________ pillinaru@gmail.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|