Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Unforgiven Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2012 18:52 Viestin aihe: Mistä neopreenisuojus kiikarille? |
|
|
Löytyykö tietoa, että mistä saisi neopreenisuojan suoraputkiselle kiikarille?
Netistä löytyi pikahaulla tarjontaa 42 ja sitä isommalla linssillä oleville.
Sellaista ajattelin laittaa käteväksi(?) suojaksi kun buttler creekit tahtoo peittää hieman näkyvyyttä ja ne putkien mukana tulevat kumirimpulat ovat hieman hankalat käsitellä...
Uusissa Leupoldeissa tulee mokoma jo nykyään toimituspakkauksessa, mitä olen nähnyt. Siitä pisteet Leupoldille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 01.06.2012 19:24 Viestin aihe: |
|
|
Tuli jo VX-ii:n mukana. Käviskö kun armaflexistä liimailee sopivan? senkun liimailee putken ja tekee viillon että jalat sopii aukosta. Hiukan turpea, mutta oikein komea. _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Unforgiven Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2012 19:32 Viestin aihe: |
|
|
Sarvikuono kirjoitti: | Tuli jo VX-ii:n mukana. Käviskö kun armaflexistä liimailee sopivan? senkun liimailee putken ja tekee viillon että jalat sopii aukosta. Hiukan turpea, mutta oikein komea. |
Tuossa on tietty se etu, että voi sitten tussilla kirjoittaa siihen minkä merkin tahansa. Laittaa sitten Zeiss-pussukan Bushnellin päälle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 01.06.2012 19:34 Viestin aihe: |
|
|
No, voihan sitä hifistellä
Tarkoitin lähinnä, että itse tekemällä tuo ei ole homma eikä mikään, esim. makuualustasta? Saahan sen sitten maalattua vaikka camo-väreihin?
Tarkoitushan sillä lie enimmäkseen iskun/naarmunsuojaus, ja en tiedä sitten onko lämmöneristys jossain olosuhteissa jossain arvossa. _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mikko81 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2012 20:25 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on ylimääränen leupoldin pussi jos kelpaa ni se kyllä joutaa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Unforgiven Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2012 21:33 Viestin aihe: |
|
|
mikko81 kirjoitti: | Mulla on ylimääränen leupoldin pussi jos kelpaa ni se kyllä joutaa... |
Jos siihen mahtuu 30 cm pitkä putki, niin laita yyveellä hintaehdotusta tulemaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Unforgiven Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2012 21:38 Viestin aihe: |
|
|
Sarvikuono kirjoitti: |
Tarkoitushan sillä lie enimmäkseen iskun/naarmunsuojaus, ja en tiedä sitten onko lämmöneristys jossain olosuhteissa jossain arvossa. |
No jos se suojaisi linssejä jossain tilanteissa eikä huurtuisi linssit kuten tavallisilla suojilla? Sitähän tässä haetaan... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
perisofeus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.06.2012 08:48 Viestin aihe: |
|
|
Aserepun kanssa olen havainnut neopreenisen suojan hyväksi.
Butlereista tahtoo okulaari joskus lähteä, vähän koosta, tiukkuudesta ja asekotelon kompressiosta riippuen.
Se samalla suojaa kiikaria kauttaaltaan.
Ruotsalaisilla oli kerran messuolla (vastapäätä) ihan kätevä neop. suojus, joka tuli kuminahalla vetoon eteenpäin.
Suoja lähti äkäiseen pois kiikarin päältä kun sitä vähän peukalolla nosti. _________________ Villilä, ei-kesitetyllä meänkielelä joka päivä, ympäri vuen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Unforgiven Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.06.2012 09:06 Viestin aihe: |
|
|
perisofeus kirjoitti: | Aserepun kanssa olen havainnut neopreenisen suojan hyväksi.
Butlereista tahtoo okulaari joskus lähteä, vähän koosta, tiukkuudesta ja asekotelon kompressiosta riippuen.
Se samalla suojaa kiikaria kauttaaltaan.
Ruotsalaisilla oli kerran messuolla (vastapäätä) ihan kätevä neop. suojus, joka tuli kuminahalla vetoon eteenpäin.
Suoja lähti äkäiseen pois kiikarin päältä kun sitä vähän peukalolla nosti. |
Riihimäeltä voisi tosiaan sellaisen perään katsella... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
CatKiller Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Syy 2010 Viestejä: 404 Paikkakunta: Kaunis Karjala
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
wildmind Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Maa 2004 Viestejä: 1550 Paikkakunta: Merijärvi, Manse-Viinikka
|
Lähetetty: 03.06.2012 14:18 Viestin aihe: |
|
|
Omani ostin Vantaan Budget sportista... Ei ollu tyyris ja pelittää hyvin _________________ Usu peritus hariolo veracior |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|