Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
odottaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.08.2012 12:52 Viestin aihe: Koira GPS Minun Sonera palvelun pikkunetti lopetettu |
|
|
Taitaa puhelin liittymien hinnat nousta pikkuhiljaa, niin että ehkä parempi siirtyä garmin astroon vai kuinka.
Minun Sonera myynti lopetettu ja samalla "pikkunetti" lopetettu
Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta vinkkejä,ehdotuksia, mitkä SONERAN liittymät mahtanee nyt olla edulliset vähäpuheiselle, mutta paljon koira GPS:ää käyttävälle ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hlohi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.08.2012 14:42 Viestin aihe: Re: Koira GPS Minun Sonera palvelun pikkunetti lopetettu |
|
|
odottaja kirjoitti: | Taitaa puhelin liittymien hinnat nousta pikkuhiljaa, niin että ehkä parempi siirtyä garmin astroon vai kuinka.
Minun Sonera myynti lopetettu ja samalla "pikkunetti" lopetettu
Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta vinkkejä,ehdotuksia, mitkä SONERAN liittymät mahtanee nyt olla edulliset vähäpuheiselle, mutta paljon koira GPS:ää käyttävälle ? |
Tracker SIM. Käyttää Soneraa ja DNA:ta, kumpi sattuu olemaan parempi.
https://www.trackerhunter.com/fi/phpbbforum/viewtopic.php?f=9&t=789 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
artok Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2012 20:47 Viestin aihe: |
|
|
Dna:lla on pikkunettiä vielä tarjolla... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lepinkäinen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2012 23:03 Viestin aihe: |
|
|
Soneran tarjoamauudistus 8.8.2012 alkaen ei ottanut huomioon liittymien metsästyskäyttöä käytännössä lainkaan. Sopivasti ja sattuneesta syystä tiedän, että korjaus asiaan tulee viimeistään ensi kaudelle.
Tällä hetkellä itse käyttelen Soneran valikoimasta koirahommissa Starttia - hinta on 9.90 kuussa - toisin sanoen maksan noin neljäkymppiä paikannuksista tällä kaudella syyspuolella - tuossa on kuitenkin myös puhetta leivottuna liittymään eli tarvittaessa jos oma liittymä tilttaa niin simmi ulos pannasta ja puhelimeen ja soittamaan se asia mikä on pakko hoitaa. Itse en ole jaksanu niin sentin päälle venytellä noita liittymiä kun omalla aluella Sonera kuitenkin kuuluu pirun hyvin, ja tuon verran menee jahtihommissa jo eväisiin viikossa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
odottaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 07:45 Viestin aihe: |
|
|
lepinkäinen kirjoitti: | korjaus asiaan tulee viimeistään ensi kaudelle. . |
Ei välttämättä VIIMEISTÄÄN ensi kaudelle vaan jo pian tälle kaudelle.
Nyt kaikki sonera palveluun "joukkovoimalla" kyselemään ja antamaan palautetta.
Soittakaa, jättäkää soittopyyntö, sähköpostia, niin metsästyskäyttökin on huomiotu ja palvelu käytössä yllättävän pian.
Soneralla sanoivat, että palveluun on jäänyt "aukko" Oman osani olen tehnyt ja rivien välistä kuulin
Palvelun aloittamisen nopeus ja etenkin aloitus on meidän maksavien asiakkaiden aktiivisuudesta ja palautteesta kiinni, " |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ketustelija Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 20:31 Viestin aihe: |
|
|
Telialta löytyy hyvä ratkaisu ja käyttää Soneran verkkoa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lepinkäinen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 23:21 Viestin aihe: |
|
|
öööö, tarkoitat varmaan TeleFinlandia. Sieltä löýtyy kyllä, ja Soneran verkko käytössä kyllä. Kyseessähän on Soneran tytäryhtiö vähemmillä palveluilla ja suppeammalla asiakaspalvelulla Soneraan verrattuna varustettuna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PepeK Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
JuuPPa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.09.2012 17:25 Viestin aihe: |
|
|
DNA Prolta perusliittymä 3,90e /kk sisältää rajattoman datan 512kbit/s ja 3000min dna-dna puheluita. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
odottaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2012 14:08 Viestin aihe: |
|
|
Koirien hommat metsässä tältä syksyä ohi.
Sanoin kaikki, eli kolme Soneran liitymää irti, ja tein Soneralle selväksi minkä takia ?
Soneralta sanoivat, että he ovat saaneet paljon äkäisiä puheluja asiaan liittyen.
No... Ensi syksynä mennään uusin liittymin ja ehkä uusin puhelimin ja jaksaa taas räplätä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
odottaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2012 15:20 Viestin aihe: Tracker SIM - liittymiä Ultrapointtiin |
|
|
Kysynpä varmuuden vuoksi, sillä parempi kysyä kuin katua.
Olen harkinnut kahteen ultrapointin pantaan ja puhelimeeni Tracker SIM - liittymiä, jotka ovat prepaid tyyppisiä.
Toimiiko kyseiset liittymät samoin ultrapointin pannoilla ja onnistuuko pannassa olevan saldon lukeminen, ilman Sim- kortin irroitusta ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|