Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
astalo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.11.2004 22:29 Viestin aihe: garmontin gorekengät |
|
|
onko kellään kokemuksia kyseisistä kengistä?ois täällä kainuussa myynnissä 150egeeen pari.Taisi olla trophy gtx malli? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: 27.11.2004 20:15 Viestin aihe: Kengät |
|
|
Itse kokeilin niitä kenkiä ja en löytänyt mieleistä kokoa. Toinen oli hiukan pieni ja seuraava koko jo liian suuri. Jotenkin kävellessä jalka tuntui liukuvan kärkeä kohti ja varpaat otti kiinni kärkeen. Muuten koko olisi ollut sopiva leveyden yms suhteen. Mutta sinulle kenkä voi sopia hyvinkin jalkaasi. Itse ostin Garmont Defender II GTX ja ne olivat paremmat jalkaan. Noihin olen ollut tyytyväinen sillä ainakin hinta laatu suhde oli kohdallaan ja istuvat hyvin jalkaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
erä- ja luonto-opas Vieras
|
Lähetetty: 29.11.2004 11:43 Viestin aihe: |
|
|
Muistakaa kun sovitatte vaelluskenkiä se, että aamu- ja iltajalan ero voi olla numero, jopa pari. Siispä kauppaan mielellään lähellä sulkemisaikaa, vielä mieluummin niin että ootte kävelleet sitä ennen muutaman tunnin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|