Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
MatiasS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.09.2013 21:31 Viestin aihe: Savotta Iso Metso asereppu kysymys |
|
|
http://www.savottastore.fi/cat/product_details.php?p=540
Tuomonen tuli ostettua kesällä pitkän harkinnan jälkeen enkä raskinu ostaa sittenkään sitä alkuperästä vai mikä soli
Mitä tuota kereny testaamaan niin aivan hyvältä kyllä vaikuttaa ja minun käyttöön varmaan riittävä, hiihtohommia silmällä pitäen ostin, mutta tuntuu tuo kulkevan selässä nyt jo ko seku testaillu kiväärin kanssa.
Mietitytti vain semmonen ko siinä on joku hihna matkassa jolle en keksiny äkkiseltään käyttöä. Voisko joku valaista mihin tämä on tarkoitettu?
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
biiklemies Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Tam 2005 Viestejä: 169 Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 24.09.2013 11:16 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa olla samanlainen joutohihna kuin eberlestocissa ite kiristän kyseisen hihnan repun ympärille. Ei ase sitten niin paljon hölsky repussa. En tiedä onko juurikin siihen tarkoitukseen, mutta siihen olen käyttänyt. _________________ Hunting is hunting. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
setä tuomo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.09.2013 16:18 Viestin aihe: |
|
|
"ARCG ButtBucket taskun mukana tulee edelleen kehitetty Ripcord lieka (off-your-back-while-wearing-the-pack action) ja Lock Strap jonka avulla voit lukita aseen kunnolla paikoilleen kovassa menossa. Katso käyttöohjeet.
Kopioidaan näköjään jopa sellaista, jonka merkitystä ei tiedetä _________________ alte et late |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MatiasS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.09.2013 18:42 Viestin aihe: |
|
|
Ei aivan auenu mulle noista ohjeista Saiskaan tuohon kehitettyä muutes haulikon pika hihnan että hiihtäessä sais haulikon eteen kiinni ja nopeasti käyttöön. Tai miten toimis yksipiste hihna? pitää ideoida. Mulla on kyllä tuo ruottalainen pikahihna joka maksoki riittävästi ja ei jotenki asettunu dragonin kanssa ainakaan nopeasti kokeiltuna, novan kanssa toimii, mutta en tiä miten tuo reppu selässä voi käyttää sitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
setä tuomo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.09.2013 21:33 Viestin aihe: |
|
|
Tuo pienempi lenksu pitäisi saada repun viilekkeisiin, niin lähelle, että yllät avaamaan isomman lenksun pikalukon. Tällöin voit nostaa jousen/aseen, joka oli sillä isommalla lenksulla sidottu hölskymättömäksi selkään. Tulikohantämänyttarpeeksiepäselvästi _________________ alte et late |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.09.2013 12:42 Viestin aihe: |
|
|
Tuosta kuvasta taitaa se hihnan käyttötarkoitus selvitä.
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.09.2013 19:47 Viestin aihe: |
|
|
MatiasS kirjoitti: | Ei aivan auenu mulle noista ohjeista Saiskaan tuohon kehitettyä muutes haulikon pika hihnan että hiihtäessä sais haulikon eteen kiinni ja nopeasti käyttöön. Tai miten toimis yksipiste hihna? pitää ideoida. Mulla on kyllä tuo ruottalainen pikahihna joka maksoki riittävästi ja ei jotenki asettunu dragonin kanssa ainakaan nopeasti kokeiltuna, novan kanssa toimii, mutta en tiä miten tuo reppu selässä voi käyttää sitä. |
Joo ei nuo pikahihnat ole oikein toimivia repun kanssa. Ei ainakaan Konttinen. Muutenhan se on oikein kätsy.
http://www.tapiolantakamailla.com/2013/09/konttisen-pikahihna.html _________________ http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MatiasS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.09.2013 13:41 Viestin aihe: |
|
|
Kivääriä aikasemmin kantanut tuossa ja nyt keksin että koitampa tuota haulikkoa tuonne. Alkuun tuntu että ei tule mittään ko heiluu. Sitten huomasin että laitampa sillä hihnala, mikä on tarkotettu tuon tukin suoja kiinnitykseen, kiinni sen pyssyn. Oli hyvä systeemi ja tarvittaessa saa nopeasti pyssyn käsiin ko muistaa ennen vetoa aukasta sen hihnan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|