Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
kepu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.12.2014 13:07 Viestin aihe: Uuden vuoden lupauksia ... |
|
|
Kaappia siivotessa heräsi ajatus, että entäpä jos vaihteeksi VÄHENTÄISI tavaraa kun tuota taas on kertynyt, viimeksi nämä. Ihan uusi juttu minulle, ei ole oikeastaan aikaisemmin käynytkään mielessä, itsekin yllätyin.
Joten myyntiin olisi tulossa ainakin Sauerin kolmetonninen 12/70 + .243 drillinki, kenties muutakin. Yksi 7x57R rihla taisi jo löytää uden omistajan. Jos joku täällä on kiinnostunut niin voipi ottaa yhteyttä. Sauer on nähnyt metsää paljon ja on kunnoltaan & hinnaltaan käyttöase.
.... nyt jo alkoi voimakkaasti jänskättämään että näinköhän lupaus pitää. Sillä välin jatkan pölyjen pyyhkimistä ja pipareiden syöntiä.
_________________ Die Jagd gehört dem Volke. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lännenhunttari Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Syy 2007 Viestejä: 2446 Paikkakunta: blind bay bc
|
Lähetetty: 25.12.2014 01:34 Viestin aihe: |
|
|
Minun uudenvuoden lupaus on...että en tee lupauksia,,ettei tule pettymyksiä.. _________________ hunttuussa vietettyjä päiviä ei Jumalan kirjoissa lasketa elonpäiviksi,vaan ne saa ylimääräisinä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
patupattura Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.12.2014 01:55 Viestin aihe: |
|
|
lännenhunttari kirjoitti: | Minun uudenvuoden lupaus on...että en tee lupauksia,,ettei tule pettymyksiä.. |
+1 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.12.2014 12:40 Viestin aihe: |
|
|
lännenhunttari kirjoitti: | Minun uudenvuoden lupaus on...että en tee lupauksia,,ettei tule pettymyksiä.. |
+1 _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|