Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
ent.ap Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.01.2011 19:28 Viestin aihe: |
|
|
Tanja H: Itse lyhensin vaan tavan Voeren(22lr) perää, kun halusin muijakaverilleni hyvän harjoitteluaseen. Tämä käsittää tuelta ampumisen ja seisaaltaan ampumisen... radalla ja kumisaappaat/tennarit jalassa, siis ei kovin tosikkohommaa
Rata-ase, pitää niinmonta eri lajia sisällään, että mahoton sanoa tuohon kysymykseesi(rata-aseen perä) kuin... käy kokeilemassa? _________________ Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.01.2011 19:50 Viestin aihe: |
|
|
igorrock kirjoitti: | Lainaus: | Remeksen kanssa asioidessa kannattaa käyttää välikätenä jotakin liikettä |
Aina kannattaa kokeilla, tosin itse olen törmännyt siihen että juurikin liikkeenharjoittajat valittavat po. firman huonoa palvelualttiutta varaosien suhteen. |
Eipä sen firman palvelua varmaankaan ketään kehu, mutta jos itse tarvitset jotain niin Helsingin asenurkan kautta ainakin itselläni on hoitunut kaikki tarvittava Remekseltä sutjaan, on sitten ollut kyse aseista, kiikareista tai niiden jaloista (ruuvit mukaan lukien), osista tahi lippaista. Liekö sitten M.T.:lä hyvät välit sinne päin. Se taitaa olla ihan siinä reviirilläsikin... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.01.2011 20:44 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Liekö sitten M.T.:lä hyvät välit sinne päin. Se taitaa olla ihan siinä reviirilläsikin.. |
Joo, tuttu liike ja mies kanssa. Suunnilleen kerta kuukauteen tulee poikettua. Ao. henkilöstä voisin kuvitella että on hyvät välit vähän jokapuolelle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tanja H Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 00:16 Viestin aihe: |
|
|
No eipä tuo tullut meille. Joku tarjosi enemmän. Mutta onko tuo varmint ja laminate varmint saman pituisia liipaisimesta perään. Eikö tuo varmint olisi tukiltaan mukavampi jos ei ole lakattu? Ja kun olisi sama perä kuin Sako Rangessa niin olisi tuttu ja hyvä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aficionado Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2011 11:24 Viestin aihe: |
|
|
Wikke kirjoitti: | igorrock kirjoitti: | Lainaus: | Remeksen kanssa asioidessa kannattaa käyttää välikätenä jotakin liikettä |
Aina kannattaa kokeilla, tosin itse olen törmännyt siihen että juurikin liikkeenharjoittajat valittavat po. firman huonoa palvelualttiutta varaosien suhteen. |
Eipä sen firman palvelua varmaankaan ketään kehu, mutta jos itse tarvitset jotain niin Helsingin asenurkan kautta ainakin itselläni on hoitunut kaikki tarvittava Remekseltä sutjaan, on sitten ollut kyse aseista, kiikareista tai niiden jaloista (ruuvit mukaan lukien), osista tahi lippaista. Liekö sitten M.T.:lä hyvät välit sinne päin. Se taitaa olla ihan siinä reviirilläsikin... |
Ainakin joitain vuosia sitten Asenurkassa tuntui olleen kaikkein edullismmat Remeksen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntihinnat. Silloin sain vielä vinkkinä, jos Remekselle joutuu itse soittelemaan, niin ei kannata itse herra Remekselle soittaa vaan sille nuoremmalle kossille, mikä sen nimi sitten olikaan... M.T. varmaan kysyttäessä kertoo nimen ja antaa suoran numeron. Mutta palvelu Asenurkassa on aivan ehdottoman huippua. Harmi vaan, että reviiriä on tullut muutetua niin, ettei ole aikoihin ollut mahdollisuutta liikkeessä käväistä. _________________ Life is too short to hunt with an ugly gun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Arei Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.01.2011 18:08 Viestin aihe: |
|
|
Tanja H kirjoitti: | No eipä tuo tullut meille. Joku tarjosi enemmän. Mutta onko tuo varmint ja laminate varmint saman pituisia liipaisimesta perään. Eikö tuo varmint olisi tukiltaan mukavampi jos ei ole lakattu? Ja kun olisi sama perä kuin Sako Rangessa niin olisi tuttu ja hyvä. |
Itse en kokenut tuota lakkausta milläänlailla ongelmaksi. Olihan se tavallaan hieman liukas, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Helppohan tuo olisi korjata kirkaslakalla ja lasikuulalla...
Se mikä minua siinä häiritsi(niinkuin osapuilleen kaikissa kivääreissä) oli liian lyhyt perä. En tiedä oliko koulutushaara valinnalla jotain tekemistä, pioneeri kun olen .
Myös poskipakkaa olisi saanut olla hieman enemmän.
Jos ja kun tuollaisen vielä hommaan niin luultavasti edessä on säädettävän poskipakan teko alkuperäisestä tukista sekä jonkinlaista pidennystä perälevyn alle. Se kämmenpahka istui ainakin minulle todella hyvin...
En usko että tuon perusvarmintin ja laminaatin tukeissa ainakaan kauhean isoa eroa on mitoituksessa. Saattaa tosin olla että tuossa perusmallissa on himpun pidempi perä koska raudat niissä on samat mutta tuon perusmallin kokonaispituus on pidempi. _________________ *tämä tila on tietoisesti jätetty tyhjäksi* |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|