Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Aseen hankinta |
Minulta puuttuu ko. tyyppinen ase ja sille on tarvetta |
|
61% |
[ 58 ] |
Vanha vastaavantyyppinen on kulunut loppuun ja tarvitsen siksi uuden |
|
11% |
[ 11 ] |
Ase on kiinnostava ja haluan omistaa sellaisen |
|
27% |
[ 26 ] |
Haluan ko. tyyppisen aseen koska kavereillani on sellaisia |
|
0% |
[ 0 ] |
Ko. asetyyppi on yleisesti muodissa |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Ääniä yhteensä : 95 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 13:31 Viestin aihe: Aseen hankinta |
|
|
Olet hankkimassa itsellesi uutta asetta, joko käytettyä tai täysin uutta. Mikä seuraavista on hankinnan syy: |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valtsy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 13:54 Viestin aihe: |
|
|
kylläpä se tarpeeseen kuten kaikki muukin ..persaukisella ei ole varaa vaan kiinnostuksen ja mukavuuden takia saati että siinä olisi järkeäkään |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Naturalis LR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 14:57 Viestin aihe: |
|
|
Ylimpäänhän se ruksi meni, mutta tarpeethan määrittelee henkilö itse ja osa saattaa olla ihan "mä haluun" -pohjasia. _________________ Pitkä on pilalla, mutta lyhyen voi aina jatkaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 07.08.2011 17:08 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo sellasta komiaa jenkkityylin vastausta "because i can".
edit: mutta hankinnan syynä olisi kiväärillä joko 1) uusi projektiase (vanhan tilalle), tai 2) sellainen ase josta ei tarvi enää tehdä projektia. Jos haulikko, niin, no, syyksi tarpeelle riittänee kun sanoo että "mulla on paikkali" _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 17:52 Viestin aihe: |
|
|
Minun puolestani omaa äänestystään ei sen kummemmin tarvitse selitellä, riittää että olette vain rehellisiä. Tätä tosin vähän epäilen kun nuo kaksi viimeisintä vaihtoehtoa ovat ilman ääniä. Mielestäni ne kun yllättävän usein ovat ainakin isona osasyyllisenä jonkin tietyn tyyppisen aseen hankintapäätökseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Azot Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 18:14 Viestin aihe: |
|
|
Minä taas uskon, että äänestyksessä on tähän mennessä vastattu juurikin rehellisesti... ne on tuolla REKYYLIN foorumilla, jotka olis vastanneet noihin kahteen viimeiseen vaihtoehtoon... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dxman ***
|
Lähetetty: 07.08.2011 18:18 Viestin aihe: |
|
|
Todennäköisesti foorumin kantaväestö ei ole hankkimassa Baikalia tai 308:ia kun sellainen jo on? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyräys Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 19:14 Viestin aihe: |
|
|
Minulta puuttuu ko. tyyppinen ase ja sille on tarvetta
Ase on kiinnostava ja haluan omistaa sellaisen
Nuo kaksi ovat minun vaihtoehtoja, vähän tapaus kohtaista.
Toiset tarpeeseen ja toiset harrastukseksi, molempien vaihtoehtojen aseita käytän säännöllisesti. _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
|
late2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 21:35 Viestin aihe: |
|
|
Vaihtoehdoista puuttuu myös ajankohtainen "ostan nyt kun se vielä onnistuu".
Yllättävän vähän väki ampuu pyssyjään loppuun, itse ehkä kallistuisin tuohon vaihtoehtoon. Vaimo kyllä hiljattain puhui suomenpystykorvan hommaamisesta, tuo olisi oiva tekosyy ostaa trillinki... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 21:41 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Vaihtoehdoista puuttuu myös ajankohtainen "ostan nyt kun se vielä onnistuu". | Tässä kyselysssä tarkoitan pääasiassa metsästysaseita. Käsiaseitten kanssa touhu on nykyään niin hankalaa että niistä ei juuri kannata kysellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
visvasyylä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2011 22:14 Viestin aihe: |
|
|
iikorilla olisi pitänyt laittaa vielä yksi vaihtoehto enemmän.itse olisin ruksannut sellaista.
mutta kun ei ole,niin mikään noista vaihtoehdoista ei käy.
vaikka joku tälläinen:odotan aselain kakkosvaiheen valmistumista ensin,ja katsotaan sitten montako asetta saa kukin pitää omanaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2011 04:39 Viestin aihe: |
|
|
Epäilen vahvasti että jos aseiden määriin tulee henk.koht. rajoituksia, ei olemassaolevista aseista tarvitse luopua. Näin ainakin meni ruotsissa.
Mutta tämä tietty aiheuttaa sen että jos mahdollinen säädetty määrä on jo ennestään täysi, ei uutta saa hankituksi ennen kuin vajausta on taas olemassa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|