Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JoneK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2011 13:29 Viestin aihe: |
|
|
Syöttien pitääki haista ku maailmanloppu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
beccaccia Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2011 15:01 Viestin aihe: |
|
|
[quote="Sigamees"][quote="beccaccia"]syötiksikin olen jättänyt, mutta en jätä toista kertaa haisee niin pahalle
tarvis joku fiksu tapa keksiä..
Vinkkejä ?[/quote]
Mitä on haisemattomat supin syötit?
Syötiksi ne menee meilläkin, totta että lämpimillä menee aika pian pehmeeksi, syksyllä siten jo ihan loistavia syöttejä. Ylimääräiset olen nostanut puunhaarukkaan roikkumaan, haju leviää hyvin, mutta elävät supit pääsee kiinni vain syötiksi jätettyyn.[/quote]
Kuten jo tuossa aikaisemmin sanoin niin kokeiltu on pariinkiin kertaan mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. riistakamerasta käsin tarkkailtu kun käyvät vaan pyörimmässä ympärillä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 12.08.2011 15:25 Viestin aihe: |
|
|
Sulla on erikoisia elukoita sielläpäin!!
Katso se mun edellinen vastaus; ei kerkiny olla kuin vuorokauden, niin häipys jonkun matkaan!! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
beccaccia Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2011 18:06 Viestin aihe: |
|
|
hyvä että siellä toimii
meillä päin paras on hirvenkeuhko ja kala jotenki toimii |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lonely Rider Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.08.2011 18:20 Viestin aihe: |
|
|
kele kun harakat vaan räpsyttelee norskiloukkua jos laukasun jättää kovin herkälle. Piti oikein laittaa riistakamera kattelemaan että käykö siellä supit edes kurkkimassa loukkua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.08.2011 19:41 Viestin aihe: |
|
|
Hiiret lie käy syömässä syötit, alkaa harmittaa koko loukkupyynti, kun syötit häviää mut ei mitään jää loukkuun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jölli Kanta-asiakas
Liittynyt: 30 Jou 2006 Viestejä: 1437 Paikkakunta: kymenlaakso
|
Lähetetty: 14.08.2011 20:51 Viestin aihe: |
|
|
kyllä syötti pitää olla. tällähetkellä yhdeski loukus 2lokinraatoo, varis, kilon hauki. supinpenikka ja lihaluu. siinon hiirilleki vähän purtavaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Niätämies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.08.2011 20:53 Viestin aihe: |
|
|
Mikset kokeile laittaa syöttiä tihesilmäsen verkon sisään, ei lähde sen jälkee kyllä koko syötti ainakaan. _________________ God dammed. What a fuck is that, is that a squirrel. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.08.2011 11:57 Viestin aihe: |
|
|
Sitäkin on kokeiltu, ei auta. Oli mulla tiheäsilmäisestä verkosta tehty "syöttihäkki", vaan sen oli joku elukka kääntänyt loukussa 90 astetta sivuttain, ei tosin ollut saanut auki, mutta kummasti ne syötit oli siitä kadonnut. Särkeä, salakkaa ja kuoretta syöttinä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Navarone Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.08.2011 12:42 Viestin aihe: |
|
|
Se olis ensimmäiset loukut vireessä... Jos vielä muutaman virittäis.. Mut väli kahvit ensin.. _________________ naturalis messor |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Suominka Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.08.2011 16:29 Viestin aihe: |
|
|
Ei supin supia vielä loukkuihin. 1kanu 4häkkiloukkua pyynnissä tällähetkellä. kohta 2kanua lisää ja ehkä pari supiloukkua. aluekki on suht. laaja. Syötteinä ollut kalaa ja linnun perkeitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.08.2011 19:25 Viestin aihe: |
|
|
samma här. ei menny mitään kolme kanua + kaksi pienempää. Syättnyt olen ja silloin supia kävi loukulla. No aika koitaa niilläkin vielä _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Suominka Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.08.2011 22:09 Viestin aihe: |
|
|
Biikleman kirjoitti: | samma här. ei menny mitään kolme kanua + kaksi pienempää. Syättnyt olen ja silloin supia kävi loukulla. No aika koitaa niilläkin vielä |
Itellä tasan sama. Evästä hävis tasaseen tahtiin loukuista koko heinäkuun ja sitten ku loukut pyyntiin niin tuloksena yhdestä loukusta harakka! No on niitten jossaki välissä mentävä jos sitä elukkaa siinä on. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lonely Rider Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2011 20:07 Viestin aihe: |
|
|
Riistakamera oli napannut viikon aikana sentään yhden supikuvan loukulta. Veikkaisin että on se käynyt loukussa kun sieltä on hävinnyt usiampia sellasia luun kikkareita jotka ei ihan normiharakan matkaan lähde ainakaan täysin häviksiin asti. Luukut vaan oli tietty pönkätty auki kun olin pois maisemista arkipäivät
Kamera tais olla hiukan turhan kaukana. Siirsin sitä tänään lähemmäksi että varmasti näkee jos loukussa käy elukka sisällä. Motivaatio nousee kun näkee että siellä on sentään jotain liikettä
Toisessa paikassa mulla on uudehko kanu, joka on ollut syötitettynä mutta ei ollu vielä vireessä. Siellä oli salettiin käynyt supi. Jälkiä näkyi loukun ympärillä ja loukun sisällä oli syöttiämpärin kansi pudonnut maahan. Ämpäriä oli myös lykitty noin 15 cm maata pitkin
Nyt on molemmat vireessä, mutta vain huomiseen asti. Kele kun on ens viikolla olkaleikkaus edessä. Ei varmaan muutamaan viikkoon pääse ajelemaan loukuillekaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
SUPIstaja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.08.2011 20:22 Viestin aihe: |
|
|
SLUNK.
|
|