Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jale808nen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.08.2011 21:00 Viestin aihe: Patruunan valinta |
|
|
Sanokaa mielipiteenne kumpi olisi ketun tappoon 30-06:een parempi patruuna:
8,0g gamehead vai 8,0 range eli lyijypää tai terävä.
Jotkuthan kuuluvat käyttävän jopa 14.3g hammerhead:ia.
Olisiko ketun pillityksessä hyvä olla myös haulikko mukana, mitä kokemuksia porukoilla on?
Olen vähän noviisi näissä houkuttelu hommissa mutta into on kova. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
A-Boltti Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Tou 2011 Viestejä: 544 Paikkakunta: Suomineidon käsivarsi
|
Lähetetty: 25.08.2011 21:58 Viestin aihe: Re: Patruunan valinta |
|
|
jale808nen kirjoitti: | Sanokaa mielipiteenne kumpi olisi ketun tappoon 30-06:een parempi patruuna:
8,0g gamehead vai 8,0 range eli lyijypää tai terävä.
Jotkuthan kuuluvat käyttävän jopa 14.3g hammerhead:ia.
Olisiko ketun pillityksessä hyvä olla myös haulikko mukana, mitä kokemuksia porukoilla on?
Olen vähän noviisi näissä houkuttelu hommissa mutta into on kova. |
Mielestäni lyijypää parempi, koska jää vähän huonommallakin osumalla. Itsekkin yhden ketun olen 8g Rangella ampunut, ja juoksi osuman jälkeen mielestäni liian pitkälle .
Nykyisin ammun ketut 11,7g Alaskalla, joten kestää kyllä tulla hieman huonompikin osuma. Kuten tuon viimeisenkin ketun kohdalla huomasin...
Haulikkoa en ole itse kyllä kantanut mukana. Kaikki pillitysketut olen ampunut 100m ja siitä pidemmälle. Tosin jos pusikkoisessa paikassa pillittää, niin sitten ehkä itsekkin ottaisin haulikon ainakin varmuuden välttämiseksi . Pelloilla olen yleensä itse pillitystä harrastanut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|