Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Sauerssoni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.09.2011 20:07 Viestin aihe: |
|
|
Jartsu kirjoitti: | Sauerssoni kirjoitti: | Hieman huvittaa nuo ehdotukset aseiden säilyttämisestä metsästys- ja ampumaseurojen tiloissa. Poliitikoilla on aika romanttinen kuva metsästysseurojen toiminnasta.
Itse kuulun kahteen metsästysseuraan joista kummallakaan ei ole sellaisia tiloja omistuksessaan jossa voisi aseita säilyttää. Ainoastaan joku vanha ladon räähkä jossa saattaa nylkeä hirven.
Minusta samantien ihmisiltä pitäisi kerätä kaikki terävät veitset pois. Niilläkin tapetaan paljon ihmisiä! Leipää saa valmiina viipaleina ja lihaa suikaleina, tai jauhelihana, joten veitsiä ei tarvita mihinkään.
Ainoastaan kokeilla ja vastaavilla ammattilaisilla on oikeus omistaa veitsi. |
Ja nekin luvanvaraisiksi. |
Juu ja sekin lupa olis parin vuoden väliaikainen. Sen jälkeen kotitalousopettajan myöntämällä todistuksella harrastuksen aktiivisuudesta voisi anoa vakituista lupaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jartsu Banned
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 30047 Paikkakunta: keski pohjanmaa
|
Lähetetty: 08.09.2011 20:41 Viestin aihe: |
|
|
tuomiojalle kokonaan kielto käytöstä, se ei tarvii, tolla rahalla saa kokin itellee ja kaiketi syö ilmaaseksi muutenki. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
HauMikko
|
Lähetetty: 09.09.2011 17:53 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa Tuomioja funtsia että kielletään koko metsästys jossain aikavälissä koska siitähän hyötyy S-RYHMÄ selvästi sekä itse Tuomioja tämän kautta koska lihat haetaan hänen kaupparyhmittymästään eikä metsästä niinkuin tuhansia vuosia tähän asti on tehty. Täytyy sanoa että tyhmempää kaveria saa hakemalla hakea. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Solifer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2011 21:15 Viestin aihe: |
|
|
Onhan vanha pasifisti kuitenkin tajunnut sijoittaa Raytheonin osakkeisiin. Ymmärtää missä rahaa tehdään ja missä ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jartsu Banned
|
Lähetetty: 10.09.2011 17:07 Viestin aihe: |
|
|
Osaa "tutkata "oikein |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sauerssoni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2011 17:58 Viestin aihe: |
|
|
Metsästyksen ja aseiden kieltäminenhän ei minun metsästysharrastusta lopeta... Välineet vaan saattaa vähän muuttua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jartsu Banned
|
Lähetetty: 10.09.2011 21:05 Viestin aihe: |
|
|
Sauerssoni kirjoitti: | Metsästyksen ja aseiden kieltäminenhän ei minun metsästysharrastusta lopeta... Välineet vaan saattaa vähän muuttua. |
tarpeeksi ku kohtelee väärin syyttömiä ni kohteet vaihtuu. toivottasti näin ei käy. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koukkupolovi Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 6824 Paikkakunta: Kainuu-Koillismaa
|
Lähetetty: 04.10.2011 22:20 Viestin aihe: |
|
|
Eikö sitä Tuomiojaa voi säilyttää jossain keskitetyssä ja valvotussa tilassa?
Joo, tiedän... UKK itse armahti L-E:n mutta onko se enää voimassa... _________________ Hoc iam omni varietate caret. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|