Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
teve Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2011 08:16 Viestin aihe: "Laitteet" hävisi |
|
|
Ei ole hävinnyt muuta ja laitteetkin on palanneet yön aikana ????
Nyt hämmästyttää ja kummastuttaa vielä enemmän.
Olisiko Up:n palvelimella jotain tekemistä asiaan? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Konemies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2011 09:46 Viestin aihe: Re: "Laitteet" hävisi |
|
|
teve kirjoitti: | Olisiko Up:n palvelimella jotain tekemistä asiaan? |
Ei ole,laitetiedot tallentuvat vain ja ainoastaan sinun puhelimeesi.
Vikatilanteissa kannattaisi panostaa vähän vian kuvaukseen,
noilla tiedoilla vika löytyy peilistä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
teve Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2011 16:40 Viestin aihe: |
|
|
Pitänee sitten hommata uusi paremmin hiottu peili, jospa se tosiaan avittaisi tässäkin asiassa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
^Rikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.10.2011 22:17 Viestin aihe: |
|
|
Äsken piirtelin seuran rajat tuolla piirto-ohjelmalla, kyllä se on sitten mukava keksintö. Helpottaa kummasti metsästystä kun näkee samantien onko omalla vai vieraan puolella. Vielä kun jaksaisi joku päivä nuo vuokraamattomat alueet merkkailla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dominator Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2011 00:07 Viestin aihe: |
|
|
Ei ihan loppuunasti oo suunniteltua ohjelman käyttöä muille kosketusnäytöllisille puhelimille kun joissa on android sisässä... Aika perseestä oikeastaan käyttää esim tällä Nokian C5llä... Kaikki toiminnot kun ovat perus näppäinten takana joita näissä luureissa siis EI OLE OLLENKAAN EDES OLEMASSA! _________________ Powered By: 308WIN T3 Hunter + Luger PRO-NA 3-12x56 + AU Jet-Z |
|
Takaisin alkuun |
|
|
odottaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2011 07:29 Viestin aihe: Pannan datan kulutus. Onko datapaketti aiheellinen ? |
|
|
Kun ostin 2009 UP:n GPS:n minulle sanottiin myymälässä, että kännykkään ja pantaan datapaketti. Kummassakin on syksyisin olut 40 MT datapaketti eli ns. pikkunetti.
Minun mielestäni pannassa ei tarvitse kenelläkään olla datapakettia, sillä datan kulutus tuntuu olevan niin mitätöntä , vaikka panta olisi joka päivä pitkään käytössä.
Korjatkaa ehdottomasti, jos olen väärässä !
Mikä mahtanee olla UP´:n kanta asiaan ? Mielipiteitänne kaipailen ja käytättekö itse pannan liittymässä datapakettia ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
aapa Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.10.2011 11:59 Viestin aihe: |
|
|
Kysele operaattoriltasi mitä maksaa per kuukausi kaikki metsäpäivät, jos sulla ei ole sitä pakettia. Eri operaaattoreilla on kuitenkin eri veloitusperusteet. Jotkut ovat sitä mieltä, että kummassakaan päässä ei tarvi paketteja, kartan lataushan se eniten vie dataa (jos tarvii metässä ladata). |
|
Takaisin alkuun |
|
|
samulis Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.10.2011 13:07 Viestin aihe: |
|
|
Mä olen käyttänyt tän syksyn Saunalahden prepaidiä UP:n pannassa. Se maksaa 1,5e/Mt tai max 1,90e/päivä gprs:n käyttöä ja vastaavasti tekstarit 6,6c/kpl, itse tarkastin saldon reilun 10 mettäpäivän jälkeen ja hinnaksi oli tullut vajaa euro per päivä ja silloin olin pyrkinyt käyttämään lähes jatkuvasti 10-15s päivitysväliä. Oikeasti tuo on vielä halvempaa, kun kerralla lataa esim 30e:lla niin saa 15e:lla lisää arvoa... Hyvänä puolena on ettei tule itään kk-maksuja tms. Käytön määrähän ratkaisee millainen liittymä kantsii olla, itsellä lähinnä vain vkl:t jäniskauden ajan eli tuolla 30e:lla saa lähes koko kauden kun kuitenkaan aivan joka vkl ei pääse, ainakaan molempina päivinä...
Ainoa ongelma minkä olen huomannut tähän asti on ollut saldon tarkistaminen, kun tarttee irrottaa SIM laitteesta ja se ei ole tehty mitenkään käteväksi UP:ssä... Tosin nyt kun tietää määrän niin osaa hieman arvioida ja latailla sen mukaan lisää... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
odottaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2011 14:06 Viestin aihe: |
|
|
aapa kirjoitti: | Kysele operaattoriltasi mitä maksaa per kuukausi kaikki metsäpäivät, jos sulla ei ole sitä pakettia. |
Laitoin äsken kyselyä soneralle, mutta saas nähdä milloin vastataan ?
Minulla on siis soneran liittymät, koska sillä on kuulemani mukaan paras kuuluvuus alueellani. Metsästyskaudella kummassakin on 40 Mt datapaketti, eli niin sanottu "pikkunetti" 3,93 euron kuukausimaksulla.
Mikä mahtanee olla utrapointin kanta ja kiinnostaisi tietää käyttättekö muut kummassakin liittymässä datapakettia ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5430 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 21.10.2011 15:00 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Mikä mahtanee olla utrapointin kanta ja kiinnostaisi tietää käyttättekö muut kummassakin liittymässä datapakettia ? |
Ei kait ultrapoint mitään kantaa ota tuollaisiin asioihin. varoittaav vain, että tieto siirtyy gprs-yhteydellä.
Homman juju on siinä, että normaalikäytössä tiedonsiirtomäärät eivät ole suuret, mutta käyttötunteja ja alkavia yhteyksiä tulee runsaasti. Minulla on Soneran liittymät ja pikkunetit kaikissa vehkeissä, ilman muuta käytännöllisin vaihtoehto. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harmahtava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2011 18:56 Viestin aihe: |
|
|
Ite ainakin otin datapaketit DNA liittymiin..
Viime kuussa oli vielä tarjouksessa 1€/kk rajaton data
Joillekkin puhelinmyyjät ovat luvanneet 0€/kk datapaketin DNA:la _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kari Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 650 Paikkakunta: pohjoispohjanmaa
|
Lähetetty: 21.10.2011 19:37 Viestin aihe: |
|
|
odottaja kirjoitti: | ..Minulla on siis soneran liittymät, koska sillä on kuulemani mukaan paras kuuluvuus alueellani. Metsästyskaudella kummassakin on 40 Mt datapaketti, eli niin sanottu "pikkunetti" 3,93 euron kuukausimaksulla.. |
soneran nettisivu kirjoitti: | Minun Sonera -liittymissä on valmiina internetyhteys, jolla maksat surffaamisesta 0,91 € / alkava tunti (enintään 6,96 € / 24 h). Aktiivisempaan käyttöön suosittelemme aina jotakin nettipaketeistamme. Voit tilata juuri sinulle sopivan paketin Omilta Sivuilta tai ostaa verkkokaupastamme upouuden puhelimen nettipaketilla varustettuna! |
Jos liittymät on Soneralta tai Telefinlandilta niin ilman nettipakettia perusveloitus on aikaperusteinen. Noita 6,96 euroa/päivä voi tulla samaan kuukauteen useita ja jos vaihtoehto on tuo pikkunetti 3,93/kuukausi niin silloin helppo todeta kumpiko on edullisempaa.
Saunalahti/Elisa ja DNA? liittymät sisältävät siirrettyyn datamäärään perustuvan palvelun, silloinkin voi tulla halvemmaksi ottaa halvin (yleensä hitain, mutta rajaton) datapalvelu.
Omissa saunalahden pantaliittymissä (2kpl) näkyi olevan syyskuun siirtomäärä luokkaa 3000 kt, paikkannuksessa käytetyssä tabletissa vastaavasti 392309 kt, tuosta suurin osa tulee nettisurfailussa, kuitenkin kustannukset samat noin 5,5 euroa/kk perusmaksuineen. Mielestäni ei paha |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aris60 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.10.2011 20:12 Viestin aihe: |
|
|
Saunalahden Norppa -liittymä noin 1€/kk ja datapaketti mini 0,5M rajoittamaton tiedonsiirto 4,90€/kk. Riittää koiralle mainiosti. Ja UP:lle myös, jos haluaa pletrata nettiä niin sekin tuolla auttavasti sujuu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JSP Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Syy 2009 Viestejä: 8022 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
terva Kanta-asiakas