Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
juhatapio Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Elo 2005 Viestejä: 2803 Paikkakunta: eteläpohjanmaa
|
Lähetetty: 01.11.2011 14:44 Viestin aihe: |
|
|
Kuinkahan mulla on sellanen fiilis että on menny pultti ja vipulukko käsitteet sekasin ja kuvasta paljastuu vanha sotilaskivääri joka on porattu haulikoksi? saapa nähä!! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2011 18:03 Viestin aihe: |
|
|
juhatapio kirjoitti: | Kuinkahan mulla on sellanen fiilis että on menny pultti ja vipulukko käsitteet sekasin ja kuvasta paljastuu vanha sotilaskivääri joka on porattu haulikoksi? saapa nähä!! |
Sanotaan nyt että sen verran on tuohon asetekniikkaan tullut perehdyttyä etten ihan heti ole sotkemassa vipulukkoa ja pulttilukkoa keskenään, saatika alkuperäistä 16kal vipulukkohaulikkoa johonkin sotilaskivääristä porattuun rähjään.
Kuvan saatte kyllä ennen pitkään, mutta en suosittele pidättämään hengitystä odotellessa. _________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tönöttäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2011 20:36 Viestin aihe: |
|
|
masiina kirjoitti: | juhatapio kirjoitti: | Kuinkahan mulla on sellanen fiilis että on menny pultti ja vipulukko käsitteet sekasin ja kuvasta paljastuu vanha sotilaskivääri joka on porattu haulikoksi? saapa nähä!! |
Sanotaan nyt että sen verran on tuohon asetekniikkaan tullut perehdyttyä etten ihan heti ole sotkemassa vipulukkoa ja pulttilukkoa keskenään, saatika alkuperäistä 16kal vipulukkohaulikkoa johonkin sotilaskivääristä porattuun rähjään.
Kuvan saatte kyllä ennen pitkään, mutta en suosittele pidättämään hengitystä odotellessa. |
+1 ,enkä minäkään nyt mene ovesta läpi....Ukkeli kehu että näyttää aseensa jahka saa mökin talviteloille....joten miettikää sitä hengenpidätystä minunkin puolesta _________________ https://www.youtube.com/watch?v=A5RgSgQ6BUU |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhatapio Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2011 21:01 Viestin aihe: |
|
|
ootellaan katastellaan! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.11.2011 02:11 Viestin aihe: |
|
|
No niin epäilevät Tuomaat, tässä teille nyt pari kuvaa torrakosta.
Ase ei sittenkään ole Winsu, heittäisin lonkalta että merkki on Stevens tai vastaava. Ase on kulkeutunut vuonna X rapakon takaa Suomeen jonkun kaverin appiukon sukulaisen toimesta. Kaliiperi on 16, pesän pituudesta ei ole tietoa.
_________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras 1* Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhatapio Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.11.2011 15:53 Viestin aihe: |
|
|
no ,se ei sitte ollu venäläänen? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhatapio Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.11.2011 15:53 Viestin aihe: |
|
|
no ,se ei sitte ollu venäläänen? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Unforgiven Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tvälläri Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Maa 2004 Viestejä: 3423 Paikkakunta: Mikämikämaa
|
Lähetetty: 08.11.2011 15:48 Viestin aihe: |
|
|
Kiitokset kuvista! ompa todella mielenkiintoinen tapaus. Löysitkö vehkeestä mitään leimoja/ hoksasitko ottaa niistä kuvia? itseä kiinnostais se puoli kanssa? _________________ "Mies, ei koskaan kyllästy tuijottamaan välkehtivää tulta, virtaavaa vettä, tai tippuvaa pontikkaa" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.11.2011 23:09 Viestin aihe: |
|
|
En ollut itse ottamassa kuvia vaan laitoin kaverin asialle kun appilassaan oli käymässä, mutta muistelen ettei aseessa ollut mitään merkintöjä, ei ainakaan sarjanumeroita eikä merkkiä. _________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Trapper Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.11.2011 22:56 Viestin aihe: |
|
|
No just! Aina sitä oppii uutta näemmä. Mielenkiintoinen ase, vaikka keräilyllisessä kunnossa ei enää olekaan, mutta silti erittän mielenkiintoinen konstruktio.
Kiitos näistä kuvista ja saadusta opista!
Oliskohan tuo myynnissä? _________________ Ei ole syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
-Josif Vissarionovitš Džugašvili-
(Stalin) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|