Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Sopranos Kanta-asiakas
Liittynyt: 25 Hel 2005 Viestejä: 1067 Paikkakunta: Etelä-Suomi/Pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.08.2007 10:33 Viestin aihe: Pinewood-metsästysasut |
|
|
Onko kellään kokemuksia Pinewood-metsästyspuvuista ? _________________ Välineet, luvat ja eväät vähän maksavat mutta
liha on ilmaista .... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
p.i.g.e.o.n Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.08.2007 11:43 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni ollut käytössä noin vuoden verran, eikä vielä ole mitään moitittavaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Systeemin uhri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2007 12:18 Viestin aihe: |
|
|
Ihan hyviä pukuja. _________________ JESJESJESJES! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Valmet212 Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Hel 2006 Viestejä: 116 Paikkakunta: HolhousYhteiskunta
|
Lähetetty: 25.11.2011 11:07 Viestin aihe: |
|
|
Onko näistä puvuista tullut lisää käyttökokemuksia? Vedenpitävyys, hengittävyys ja kestävyys lähinnä kiinnostaa.
Itsellä suunnitelmissa ostaa Bear-mallin puku. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.11.2011 11:16 Viestin aihe: |
|
|
Jos Goren kalvolla, niin on kohtuu luotettava hankinta, mutta ne valmistajien omat "kalvomerkit" ovat usein kyseenalaisia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
takeem Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.11.2011 17:01 Viestin aihe: |
|
|
Valmet212 kirjoitti: | Onko näistä puvuista tullut lisää käyttökokemuksia? Vedenpitävyys, hengittävyys ja kestävyys lähinnä kiinnostaa.
Itsellä suunnitelmissa ostaa Bear-mallin puku. |
Itselläni on ollut alkusyksystä asti ko. puku.
Vesi ei ole tullut kertaakaan läpi, vaikka on hanan alla hangattu kuivunutta verta lahkeista.
Hengittävyys on ihan OK. Karhumetsällä ollessa tuli kyllä hiki 20 asteen lämpötilassa rymytessä, mutta tulos olisi ollut varmaan sama, vaikka olisi ollut alasti.
No kestävyydesta on vielä hankala sanoa mitään. Ainoa moite minkä keksin on tuo sisäkankaan äänekkyys. Se voisi olla hiljaisempi, mutta onhan tuo päällä kyllä haukullekkin päästy.
Itse ostin tuon nimenomaan viileyden takia. En ymmärrä miksi joka puvussa pitää nykyään olla hirmuiset vuoret.
Itse olen todella tyytyväinen pukuun. Hintalaatusuhteeltaan saa varmasti parempaa hakea. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.11.2011 18:53 Viestin aihe: |
|
|
Neljäs vuosi menossa,housut saaneet rajusti mehtää,verta ja säälimätöntä pitoa,yhä kunnossa ja vedenpitävät,takkia olen käyttänyt arkisena pitotakkina syksystä kevääseen,ihan liian kuuma jahtiin. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Gerberos Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.12.2011 20:23 Viestin aihe: |
|
|
No ainakin kahdesta hatusta kokemusta. Lippa- ja lierihatusta. Vettä pitää, lämpimiä ja hiostaminen ei ole ollut mikään ongelma. Lippahattu on jo vanha ja latua nähnyt, eikä uudesta erota. Luulisin että myös puvut ovat jopa hyviä, varauksin. Mieli tekee jatkuvasti ostaa juuri hattujen positiivisten käyttökokemusten vuoksi, mutta kun en tarvitse, niin en ole ostanut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
cäärme Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.12.2011 19:02 Viestin aihe: |
|
|
Jahtikaverilla pinewoodin kalvollinen snow puku,mallia en muista ja kovasti on tykänny ja on muuten puku saanut aikalailla metsää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juskup Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Tou 2007 Viestejä: 449 Paikkakunta: Pohjois-Savo
|
Lähetetty: 13.12.2011 22:10 Viestin aihe: |
|
|
mulla on käytössä tuo pinewoodin bear puku .. tämän syksyn ostos, olen tyytyväinen pukuun ja meinaan hommata kyllä toiseksi asuksi samanlaisen... kyllä tuo hyvin piti vettä ja hengitti hyvin. Ainut miinus tulee että vaikka itse kangas ei kahise niin onkahan se kalvo sittten irtonainen sisävuoren sisällä se hieman minusta kahisee tai antaa ylimääräistä ääntä omaaan korvaan.... _________________ "Toivossa on hyvä elää" sano lapamato.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harventaja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.12.2011 15:25 Viestin aihe: |
|
|
Onko kenelläkään kokemusta noista Pinewoodin Purch- metsästyshousuista?
Jotenkin itseä himottaisivat nuo, ja käyttökokemuksista olisi mukava kuulla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heisj Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.12.2011 16:18 Viestin aihe: |
|
|
Purchit ostin syksyllä ja muutaman päivän kerkesin niillä rymytä. Tällä vähäisellä kokemuksella toimi niinku pitikin märässä metsässä. Ohuet, kevyet ja ainakin meikäläiselle hyvin istuvat eli mukavat päällä. Henkselinapit osu mulla ilkeeseen kohti ja paino repun lantiovyön alla, mutta puukolla selvittiin ko. ongelmasta. Pikku miinus samasta kalvon kahinasta, mitä juskup edellä moitti. En tosin muista metsässä häirinneen, joten ei mikään mahdoton haitta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JSP Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Syy 2009 Viestejä: 8022 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 14.12.2011 17:47 Viestin aihe: |
|
|
Topattuja jätesäkkejä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veln Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2011 18:38 Viestin aihe: |
|
|
Harventaja kirjoitti: | Onko kenelläkään kokemusta noista Pinewoodin Purch- metsästyshousuista? |
Meikä osti noi syksyllä ja oon pitänyt niitä kohtuu paljon. Hintaisekseen suht hywät (70eku). Itse en juurikaan kalvo vaatteista välitä, näissä pursseissahan lahje on polven päälle kalvotettu, muuten ilman kalvoa. Siinäkohdin se kalvo on kyllä paikallaan.
Kuiteskaan ladan hinnalla ei mersua saa, mutta käyttö_kamppeen kuiteskii |
|
Takaisin alkuun |
|
|
alpok Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.12.2011 20:39 Viestin aihe: |
|
|
Tänään sain Pinewoodin Bear-asun. Nopeesti kokeiltuna puku tuntuis olevan oikeenki hyvä, varsinki kun se ei maksanut paljoakaan (180e). Ääntä tuosta tosiaan lähtee jonkin verran, mutta eipä se ainakaan itseä haittaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|