Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JuRa Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Syy 2004 Viestejä: 182 Paikkakunta: Pohjoinen perifeeria
|
Lähetetty: 11.04.2005 20:06 Viestin aihe: Garminin GPS |
|
|
Kysymys olis Garminin GPS:stä siis Garmin Legend C:stä millaisia kokemuksia on porukoilla onko pelittäny niinkuin pitää ja millainen kestävyys (kolhut) ja kauanko on tehollista peliaikaa sekä saa tietysti myos kertoa muutakin tietoa ko. laitteesta. _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
TriAthlon Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.04.2005 23:05 Viestin aihe: |
|
|
Hyvin on toiminut. Satelliitteihin pysyy yhteys goretakin taskussa. Roiskevedestä se ei ainakaan mitään välitä ja upotustakin pitäisi kestää jonkin aikaa...en tosin ole kokeillut.
On se jonkun kerran tainnut lattialle tipahtaa eikä mitään ulkoisia havaittavia kolhuja ole näkyvillä eikä toiminnassakaan muutoksia.
Akut kestää normaalisti useamman reissun, mutta taustavalo syö virtaa nopeasti ja talvella kylmyys. Tarkkoja toiminta-aikoja en ole seurannut. Tehokkaita ladattavia akkuja kannattaa hankkia pari sarjaa niin ei tule ongelmaa siitäkään asiasta. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
TeuKKiS Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.04.2005 10:00 Viestin aihe: |
|
|
Mikäs sitten ois passeli niiinku metsästys käyttöön.. Ite miettiny kans tässä Garminia tai Magellania... hinta haarukassa 200-250e.. Suunnilleen.. Millasia ois tuon hintaluokan Magellanit??.. Selailin vanhoja viestiketjuja ja jotain jäi sieltä käteen.. Mutta kertokaas nyt eränkävijät..
Teukkis... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Novaman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.04.2005 20:01 Viestin aihe: garmin |
|
|
Itse olen veneilykäytössä käyttänyt Garmin GPS II:sta ja sillä saa myös metsässä tarvittavat paikannukset. Itse olen lukenut/seurannut venelehtiä ja siellä tehtyjä GPS-testejä. Yksi on ollut aina varmaa; Garmin on aina pärjännyt hyvin. Melestäni Garmin on aina luotettava ostos. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
arzi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.04.2005 20:20 Viestin aihe: |
|
|
TeuKKiS kirjoitti: | Mikäs sitten ois passeli niiinku metsästys käyttöön..
Teukkis... |
Huonosti kait tulla gepsillä saalista saanee Ja jos taas aiot paikantaa missä olet, niin siinäkin on paha sanoa mikä toiselle on sopivin. Kaikilla gepseillä selvinnee paikkatieto. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vilma Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.04.2005 22:12 Viestin aihe: |
|
|
Olen käytellyt jonkin verran gps-laitteita ja garmin on toiminut aina luotettavasti.Ei ole tarvinnut takuuasioita perätä.Ensimmäiseni oli Magellan valikot ei istuneet minulle ja sitten on Garmin 12 ollut vuosia, ja kun kartat tulivat ostin vistan on palvellut nyt vuoden moitteettomasti ja jopa karttojen lataus toimii erinomaisesti. Eli en osaa muutakuin suositella tosin Magellanilla tehdään varmastikin samat asiat. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
JuRa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.04.2005 12:18 Viestin aihe: |
|
|
Miten on kannattaako tuolta erätukusta tilata tuota Legend C:tä ja mites tuo topo kartta onko se ns. piraatti kamaa. _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 13.04.2005 12:31 Viestin aihe: |
|
|
Itse tilasin omani viime syksynä tuolta: https://www.aspidshop.com/export/store/default.php Hintaa näkyisi olevan tällä hetkellä 309€ + pk:t n 15€, kotiin asti kannettuna. Siihen tietysti päälle vielä karttacd jos ei saa kaverilta lainattua
En ymmärtänyt tuota topo-kartta-piraatti kysymystä. Ei kaupoissa myydä piraattikamaa, mutta jos kopioit cdn niin sitten se on sitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
JuRa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.04.2005 13:14 Viestin aihe: |
|
|
Tarkoitin tuolla "piraatti" jutulla sitä erätukku poltaa itse tuon cd:n. Luin nuista gps:stä eri palstoita ja tuo tarttu mieleen. Eli pitääkö paikkansa ja näyttäähän tuo tuossa kuvassa poltetulta vai onko takaa kuvattu:
vertaa
Liekkö pitää paikkaansa.  _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 13.04.2005 14:58 Viestin aihe: |
|
|
Hehe Siis sehän on sen kyseisen firman oma tuote! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vilma Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.04.2005 17:28 Viestin aihe: |
|
|
En ole tutustunut tuohon TOPO-karttaan minkäs kokoinen alue/CD? Vapaa-ajankartta (navcor) Suomi jaettu 6 osaan (CD:hen) entä miten TOPO-karttojen siirto laitteeseen on toiminut? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|