Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Pohjola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2012 13:50 Viestin aihe: |
|
|
Tarkentaen, ei ole kyse siitä minkälaisen luvan sinä haluat, vaan myös sen rinnakkais aseen haltian täytyy olla asiassa mukana, oli se sitten yksityinen tai perikunta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ulke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2012 19:11 Viestin aihe: |
|
|
Tunnen tapauksen jolla poika sai luvan paapan sotamuistolle kun sanoi että on ampunut nuorena satoja laukauksia ja aseo oli aina paapan mukana mökillä ja se tuo paapan mieleen joka oli sen ampumaltaan venäläiseltä upseerilta takavarikoinut. Ikuinen lupa eikä mitään ampumakieltoja. Jos muu ei auta niin pitää vähän itse keksiä yhteistä historiaa, millä sen tarkastavat. Olen itse ajatellut samaa mut olkoon ryssän luvilla ku kerran anto vapaaehtoisesti reikä otsassa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pietarinen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2012 00:29 Viestin aihe: |
|
|
Vieras 1* kirjoitti: | Eli jos on vaikka isä ja poika aseharrastaja, joilla molemmilla on vastaavan tyyppisiä aseita ja mahdollisesti toistensa aseisiin rinnakkaislupia, niin olisi mielestäsi väärin muita luvanhakijoita kohtaan jos kyseiset aseet siirrettäisiin pelkällä ilmoitusmenettelyllä perijälle? | esimerkissä olevalla pojallahan on jo ennestään luvat aseille,eli hänellä on näyttö harrastuksesta ja perustelut hallussa pitää niitä,joten en näkisi mitään ongelmaa miksei hän saisi isänsä aseita,toki aseet pitää rekisteröidä hänen nimiinsä ja ei taida muuden onnistua siirto kuin hankintaluvan kautta koska pitäähän hänen ne lupakortit saada. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2012 01:18 Viestin aihe: |
|
|
vain ja ainoastaan hankintaluvalla siirtyy, ellei ole tiedoston pitäjä jonka haltuun menee. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|