Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
wildmind Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Maa 2004 Viestejä: 1550 Paikkakunta: Merijärvi, Manse-Viinikka
|
Lähetetty: 13.02.2012 19:36 Viestin aihe: |
|
|
On.. Ja pelkkää hyvää sanottavaa.. Mulla toistakymmentä vuotta käytössä ollut Braun.. Edelleenkin käy ja kukkuu.. Voin suositella jos et aivan hillittömiä määriä myllää.. Mulla on kyllä kestänyt hämmästyttävän kovaa käyttöä.. Nyt sitten jätin elakkeelle tai oikeastaan pelkkään keittiökäyttöön.. Hankin karvanverran järeemmän...
Mutta keittiösarjalaisista ..ehdottomasti Braun on hintansa väärti..
toi LM22 malli on se jonka hankin.. Ehkä liioittelua, en tiedä.. Palvelee luultavasti mua niinkauan kuin jaksan lihoja laittaa
http://www.mlmarkkinointi.fi/045.htm
_________________ Usu peritus hariolo veracior |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ardennie Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.02.2012 19:40 Viestin aihe: |
|
|
wildmind kirjoitti: | On.. Ja pelkkää hyvää sanottavaa.. Mulla toistakymmentä vuotta käytössä ollut Braun.. Edelleenkin käy ja kukkuu.. Voin suositella jos et aivan hillittömiä määriä myllää.. Mulla on kyllä kestänyt hämmästyttävän kovaa käyttöä.. Nyt sitten jätin elakkeelle tai oikeastaan pelkkään keittiökäyttöön.. Hankin karvanverran järeemmän...
Mutta keittiösarjalaisista ..ehdottomasti Braun on hintansa väärti..
toi LM22 malli on se jonka hankin.. Ehkä liioittelua, en tiedä.. Palvelee luultavasti mua niinkauan kuin jaksan lihoja laittaa
http://www.mlmarkkinointi.fi/045.htm
|
Kiitos, semmonen sitten laitetaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Loikka ***
|
Lähetetty: 13.02.2012 22:24 Viestin aihe: |
|
|
Braunista täälläkin pääosin hyvää sanottavaa. Muutama negatiivinen asiakin...
Alumiinivalusta tehtyjä osia ei kannata pestä astianpesukoneessa... Nimimerkillä kokemusta on ja nyt osat on "mattapintaiset"...
Välillä pitempään jauhaessa reikälevyn kiristykseen käytettävä kierteellä varustettu "pidätin" junttaa itsensä kohtuullisen tiukkaan...
Teho on riittänyt omiin tarpeisiin ihan hyvin ja muutenkin kestänyt käytössä toistakymmentä vuotta. Vuosittain jauhettava määrä on vaihdellut parista kilosta joihinkin kymmeniin kiloihin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhis.t Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.02.2012 20:56 Viestin aihe: |
|
|
Porukoilla tuollainen Brauni ja itse en ostais. Tahtoo olla turhan hidas jos yhtään enemmän on lihaan jauhettavana.
Ja koiran lihat ei tahtonut kunnolla jauhautua tuolla, kun vähän sitkaampaa oli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sampa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.02.2012 01:14 Viestin aihe: |
|
|
juhis.t kirjoitti: | Porukoilla tuollainen Brauni ja itse en ostais. Tahtoo olla turhan hidas jos yhtään enemmän on lihaan jauhettavana.
Ja koiran lihat ei tahtonut kunnolla jauhautua tuolla, kun vähän sitkaampaa oli. |
Voi perse, mää en oo hoksannu jauhaa koiralle lihoja ja luutki se on joutunut ite pienimään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhis.t Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.02.2012 09:58 Viestin aihe: |
|
|
sampa kirjoitti: | juhis.t kirjoitti: | Porukoilla tuollainen Brauni ja itse en ostais. Tahtoo olla turhan hidas jos yhtään enemmän on lihaan jauhettavana.
Voi perse, mää en oo hoksannu jauhaa koiralle lihoja ja luutki se on joutunut ite pienimään. |
Pentukoiralle on tullut tehtyä lihaista koirapuuroa ja siihen jauhettu liha on mukavampaa Ja nuo lihamyllyt eivät muuten pidä oikein jäisestäkään lihasta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
älg Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.04.2012 06:41 Viestin aihe: |
|
|
Varmasti paljon jauhettu tollakin myllyllä.Saa vain olla varuillaan ettei takinhelma jää noitten remmien väliin.Nykyaikana taitaa jo tollaset kuulua museoon. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 03.04.2012 09:23 Viestin aihe: |
|
|
elä nyt, miulla olis tuollainen mylly varastossa. Ja tarpeet motorisointiin olisi . _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ent.ap Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.04.2012 16:46 Viestin aihe: |
|
|
Eihän tuohon tartte, kuin suojat ympärille?
Ennenmuinoin koneet tehtiin varsin kestäviksi, ja useimmat hakkaa nykypäivän muoviviritykset mennen tullen... siis nykyisinkin.
Toinen esim. voisi olla vaikkapa ompelukone... vanhoilla meni kuulemma nahanompelukin ... nykyisissä toki vaikka minkälaista ohjelmaa...
Itse arvostan nuita kunnollavalmistettuja lekendoja hyvin paljon. _________________ Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Glen Scanlan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.10.2013 20:47 Viestin aihe: |
|
|
Iltoo,
meillä hirviporukassa jauhetaan liha läpi 2 mm reikälevyllä ja se on ollut mielestäni sopiva jauhelihalle. Minkäkokoisilla rei´illä olette kotona jauhaneet lihoja? Onko noissa kotikoneissa 2 mm jauhatuslevyjä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Miljoonanick Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Tam 2012 Viestejä: 4567 Paikkakunta: Suomen Detroit
|
Lähetetty: 10.10.2013 21:00 Viestin aihe: |
|
|
Glen Scanlan kirjoitti: | Iltoo,
meillä hirviporukassa jauhetaan liha läpi 2 mm reikälevyllä ja se on ollut mielestäni sopiva jauhelihalle. Minkäkokoisilla rei´illä olette kotona jauhaneet lihoja? Onko noissa kotikoneissa 2 mm jauhatuslevyjä? |
Kotikoneilla ei mene liha läpi joten liekkö tuolla väliä?
Hirvitallilla taitaa olla 2 tai 3mm reikälevy voimavirtavehkeessä,hörps vain kuuluu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Glen Scanlan Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fraga Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2013 15:22 Viestin aihe: |
|
|
Meillä on tuo. Ei oo tullu kyllä käytettyä ko kerran, jäätävä meteli(kuulosuojaimet must)
enkä ehkä kovin isoja määriä alkasi jauhaan
Kestävyydestä siis ei tietoa.
Tiä sitte millaset rasvat rattais mutta tosiaan aika härski meteli. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Miljoonanick Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Tam 2012 Viestejä: 4567 Paikkakunta: Suomen Detroit
|
Lähetetty: 11.10.2013 15:43 Viestin aihe: |
|
|
saman verran löylyä on meirän kotikoneessa ja ei mene kyllä liha läpi sitte olleskaan . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|