Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
BlueMarlin Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2012 13:41 Viestin aihe: |
|
|
Väärin arvattu Luupää. Meillä on petoja todella vähän, minä vain olen ihan älyttömän hyvä pyytämään niitä
Muutin alueelle kuusi vuotta sitten ja silloin käynnistelin petopyyntiä. Neljän viime vuoden supisaaliit ovat noin 50-70kpl/vuosi ja kettu, mäyrä, minkki sekä näätä noin 15-20kpl/vuosi. Tehokas pyynti yhdellä alueella näyttää vaikuttavan vuoden, näin lyhyellä otannalla. Haaskalta mistä nämä kuvat ovat niin ammuin toissa vuonna 16 supia. Viime vuonna vain kaksi. Ja nyt taas näyttää karjaa piisaavan. Ja sama kuvio on toistunut myös kolmella muulla haaskallani.
Tänään pitänee mennä toiseen paikkaan, koska nyt aamulla selvisi ettei monttuun ollut yön aikana koskettu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
luupää Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.08.2012 13:58 Viestin aihe: |
|
|
BlueMarlin kirjoitti: | Väärin arvattu Luupää. Meillä on petoja todella vähän, minä vain olen ihan älyttömän hyvä pyytämään niitä
Muutin alueelle kuusi vuotta sitten ja silloin käynnistelin petopyyntiä. Neljän viime vuoden supisaaliit ovat noin 50-70kpl/vuosi ja kettu, mäyrä, minkki sekä näätä noin 15-20kpl/vuosi. Tehokas pyynti yhdellä alueella näyttää vaikuttavan vuoden, näin lyhyellä otannalla. Haaskalta mistä nämä kuvat ovat niin ammuin toissa vuonna 16 supia. Viime vuonna vain kaksi. Ja nyt taas näyttää karjaa piisaavan. Ja sama kuvio on toistunut myös kolmella muulla haaskallani.
Tänään pitänee mennä toiseen paikkaan, koska nyt aamulla selvisi ettei monttuun ollut yön aikana koskettu. | no hyvä että kannat ei ole korkeat ja on ees joku joka niitä saa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 02.08.2012 14:22 Viestin aihe: |
|
|
vein haaskalle lisää kalaa ja huomasin ruohikossa jälkiä oli menny menny metrin päähän haaskasta ja siitä takasin eisaanu selvää että oliko kettu kuhan saa kopin paikalle nii menis kyttää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 05.08.2012 22:33 Viestin aihe: |
|
|
kävin haaskalla katsomassa yllätyin kun siili oli raahaamassa pikku haukea supi tai kettu kulkee ahkerasti ainakin ruohikon jäljistä päätellen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|