Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ardennie Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.08.2012 18:16 Viestin aihe: Geeliperälevy liukkaammaksi |
|
|
Eli onko kukaan keksinyt, millä konstilla aseen geeliperälevystä saisi vähän vähemmän vaatteisiin takertuvan? Auttaisiko pintakäsittely, vaikka joku vaha? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 11.08.2012 19:22 Viestin aihe: |
|
|
Hesus teippivä. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JokuUkko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.08.2012 19:37 Viestin aihe: |
|
|
Eikö ruokakaupassa kortsujen seasta löydy yleensä sellanen Glid-purkki. Se auttaa monessa muussakin liukuongelmassa Tosin aiheuttaa varmaan keskustelua jos vaimo löytää sellanen jahtitakin taskusta... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ardennie Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.08.2012 20:10 Viestin aihe: |
|
|
JokuUkko kirjoitti: | Eikö ruokakaupassa kortsujen seasta löydy yleensä sellanen Glid-purkki. Se auttaa monessa muussakin liukuongelmassa Tosin aiheuttaa varmaan keskustelua jos vaimo löytää sellanen jahtitakin taskusta... |
Liukuvoiteita en itse käytä, toimisiko esimerkiksi tukkivaha? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sabatti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.08.2012 20:56 Viestin aihe: |
|
|
Hiuslakka kuulemma auttaa, mutta jos olisin sinä heittäisin koko geelilevyn huitsin !&%¤#"! ja korvaisin sen puisella. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 11.08.2012 21:38 Viestin aihe: |
|
|
No kyllä se geeliperä vaan on mukava tällaiselle tavalliselle jantterille kun lähennellään vaikkapa 7000 joulea. Toki voihan sitä pitäytyä
hiirikiväärissäkin...
Toimiikohan tämä: https://www.limbsaver.com/store/product.php?productid=16227
Yksi keino on se että ei vaikeuta asioita liian pitkällä vetopituudella. Ja tietysti sen perälevyn ylänurkan täytyy olla pyöristetty - jota se toki asiallisessa perälevyssä on automaattisesti. Itse kokeilin omaani jotakin auton ovien kumitiivisteille tarkoitettua litkua mutta ei se kyllä oikein asioita muuttanut. Eipä tuo perä kyllä ole takerrellutkaan kun jätin vetopituuden tarkoituksella vajaan sentin lyhyemmäksi kuin mihin olen tottunut ja tuumaisessa Limbsaverissa on kohtalaisesti pyöristetty nurkka. Nostojen harjoitteleminen on joka tapauksessa ehdoton homma.
Tuota Limbsaverin perälevyä on moni ukko kehunut kun on ko. aseella ampunut. Tietysti tukin geometriakin on rekyylille kohtalaisen sopiva. Suorempikin se voisi olla mutta kovalla itseluottamuksella laitoin hiukkasen sivuvääryyttä ja pudotusta ehkä suositusta enemmän. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fred scuttle Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.08.2012 22:21 Viestin aihe: |
|
|
Sähköteippi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ardennie Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2012 14:03 Viestin aihe: |
|
|
Aiheesta näyttää löytyvän vanhempikin ketju, itse en sitä huomannut. Kiitos!
Myyköhän joku tuota Limbsaverin tuotetta Suomessa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
takeem Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2012 19:47 Viestin aihe: |
|
|
Ardennie kirjoitti: |
Aiheesta näyttää löytyvän vanhempikin ketju, itse en sitä huomannut. Kiitos!
Myyköhän joku tuota Limbsaverin tuotetta Suomessa? |
Minulta löytyisi yksi purkki limbsaverin easy glidea. Tuli perälevyn mukana enkä sitä itse tarvitse. Saa tarjota! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Piparipoika
|
Lähetetty: 22.09.2012 18:59 Viestin aihe: |
|
|
Lämpökutistuvaa muovia. Saa esim liimapuulevyjen pakkauksista. Perälevy irti, taittelee sopivan palan päälle niin että muovi tasaisesti perälevyn ja tukin välissä ja kiristää perälevyn (voipi vaatia kaksi reikää muoviin, tekee varmasti pyöreät nahkapaskalla). Sitten vaan lämpöä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fraga Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.09.2012 21:42 Viestin aihe: |
|
|
Itse käytän vieläki. Ihan hyvin on pysynyt, jonku kerran vaihtanut. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
jpgrohn Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.11.2015 21:47 Viestin aihe: Re: Geeliperälevy liukkaammaksi |
|
|
Vanha jorina, mutta itselle tuli vastaan tänä syksynä. Ongelma väheni pinnoittamalla Limbsaver Sugrulla. https://www.verkkokauppa.com/fi/sugru |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Osmosaali Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2012 Viestejä: 1713 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 07.11.2015 22:44 Viestin aihe: |
|
|
Tuo Sugru on kyllä harvinaisen veikeää tavaraa. Melkeinpä monikäyttöisempää mitä jesseteippi. Laitoin Rugerin rosteriseen reukkuun pienen lampun kiinni. Ei puhettakaan että irtoaisi vaikka välillä vähän saanut runtuakin. _________________ MIKÄ? MISSÄ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
epe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.11.2015 17:50 Viestin aihe: |
|
|
Entäs kynsilakka... |
|
Takaisin alkuun |