Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Wikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.12.2012 15:05 Viestin aihe: |
|
|
jparvio kirjoitti: | RiUDE + Wikke: Saan pirssin tulevana lauantaina, mutta koitan muistaa mitata. |
Ootko malttanut? Vai pistänyt vain pöristellen... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mäyristelijä Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Maa 2012 Viestejä: 814 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 09.12.2012 21:32 Viestin aihe: |
|
|
Tällä viikolla tuli pihan täytteeksi jimny Sillä on hyvä alkaa ajamaan opetusluvalla ensi kuussa _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kömy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.12.2012 21:36 Viestin aihe: |
|
|
Mäyristelijä kirjoitti: | Tällä viikolla tuli pihan täytteeksi jimny Sillä on hyvä alkaa ajamaan opetusluvalla ensi kuussa |
Mistä ostit? Olisko jopa Karvialta _________________ Kyllähän se kuula lentää! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 09.12.2012 21:54 Viestin aihe: |
|
|
Kömy kirjoitti: | Mäyristelijä kirjoitti: | Tällä viikolla tuli pihan täytteeksi jimny Sillä on hyvä alkaa ajamaan opetusluvalla ensi kuussa |
Mistä ostit? Olisko jopa Karvialta |
Ei, ollut karvialta, etelämpää. _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kömy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.12.2012 21:59 Viestin aihe: |
|
|
Mäyristelijä kirjoitti: | Kömy kirjoitti: | Mäyristelijä kirjoitti: | Tällä viikolla tuli pihan täytteeksi jimny Sillä on hyvä alkaa ajamaan opetusluvalla ensi kuussa |
Mistä ostit? Olisko jopa Karvialta |
Ei, ollut karvialta, etelämpää. |
Ookke, laittelehan kuvaa ekasta autosta näkysälle! _________________ Kyllähän se kuula lentää! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 09.12.2012 21:59 Viestin aihe: |
|
|
Kömy kirjoitti: | Wikke kirjoitti: | Ei se välttämättä silti "offattu" ole. Toiset laittaa snorkkelin esimerkiksi jos ajaa paljon pöliseviä teitä. |
Dejavu-tunne:
|
Ei s*atana Tuossahan tuo ! _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kömy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.12.2012 22:11 Viestin aihe: |
|
|
Mäyristelijä kirjoitti: | Kömy kirjoitti: | Wikke kirjoitti: | Ei se välttämättä silti "offattu" ole. Toiset laittaa snorkkelin esimerkiksi jos ajaa paljon pöliseviä teitä. |
Dejavu-tunne:
|
Ei s*atana Tuossahan tuo ! |
Jiihaa _________________ Kyllähän se kuula lentää! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 09.12.2012 22:18 Viestin aihe: |
|
|
Onhan tuo kuitenkin kestänyt, jo muutaman sata kilsaa, ja huoltojakin tehtynä! _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harjula Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.12.2012 23:09 Viestin aihe: |
|
|
Juurikin tuohon tyyliin laitettu Jimppa olisi kuin nenä päässä. No täytyy hommata moinen sitten kun (/jos) köyhtyminen loppuu. _________________ Wyrd bið ful aræd |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jparvio Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.12.2012 11:28 Viestin aihe: |
|
|
Pirskatti, panin menemään koko viikonlopun
Pakkauduimme kolmen metsästäjän (minä siis yhtenä...), koiran ja varusteiden kanssa pirssiin. Hienosti pelitti ja meni eikä meinannut. (Niin ja kauriskin kaatui reissulla). Loistopeli, jos vielä osoittautuu luotettavaksi. Jätin Skoda Superbin aamulla talliin ja huristin suikalla töihin hymyssä suin.
Lupaan mitata tänään tuon etäisyyden.
Wikke kirjoitti: | jparvio kirjoitti: | RiUDE + Wikke: Saan pirssin tulevana lauantaina, mutta koitan muistaa mitata. |
_________________ Onni yhdellä - metsä kaikilla |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.12.2012 19:31 Viestin aihe: |
|
|
Itellä kans tuo 47cm edessä ja takana emun "2 sarjan kanssa. Edessä vielä 1 sentin korotuspala ja jäykimmät diesel-mallin jouset. Tuo ARB:in puskuri ja Ramsayn 8500 vinssi taitaa vähän painaa Keula oli turhan löysä noilla emun sarjan perusjousilla. Nyt on hyvä noilla jäykemmillä.
Vinssi mahtaa muuten olla peräisin tuosta rankasti modatusta Jimpasta. Hyvin tuo on omaan käyttöön riittänyt. Ei kuitenkaan kovin montaa vetoa vuodessa tule. Silti aina kun tarvetta tulee, niin kiittelee että tuli laitettua. Yksi kerta sattui viime kesänä, kun vein riistakameran maastoon ja tuli ajettua vähän turhan pitkälle. Jimppa meni kyllä melko pehmeää mettäpolkua perille, mutta pois ei sitten päästykkään ilman mutakylpyä. Itikoita oli !&%¤#"! Huomattavasti vähemmällä kiroilulla pääsi vinssin kans kuin ilman..
Pitikö muuten jarruletkuille tehdä edessä mitään tuon Jimny bitsin sarjan kanssa? Tuolla Emun sarjalla pituus riittää vielä. Taakse piti tuollakin vaihtaa pidempi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 10.12.2012 20:22 Viestin aihe: |
|
|
43cm edessä, 44cm takana
Wikke kirjoitti: | jparvio kirjoitti: | RiUDE + Wikke: Saan pirssin tulevana lauantaina, mutta koitan muistaa mitata. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 10.12.2012 21:04 Viestin aihe: |
|
|
Jparvio: Voitko laittaa kuvaa tuosta omasta jimnystasi? Itse olen myös miettinyt vinssiä, mutta sitten taas ajatellut, että en minä niin pahasti tule tuolla jäämään kiinni ikinä . _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 10.12.2012 21:08 Viestin aihe: |
|
|
Itse en ole kuvassa (ylläri), vaan olen kuvan ottaja. Kuvassa pari metsästyskaveria.
Auto siis toistaiseksi ihan orkkis -06. Herkkuina tehdasasennettu Weba + ilmastointi. Minulle ovat kumpikin plussaa.
Autoon tullee maltillinen korotus, vinssiäkin mietin. Vaan ehkä ensin kuitenkin rahat massaukseen.
Mäyristelijä kirjoitti: | Jparvio: Voitko laittaa kuvaa tuosta omasta jimnystasi? Itse olen myös miettinyt vinssiä, mutta sitten taas ajatellut, että en minä niin pahasti tule tuolla jäämään kiinni ikinä . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.12.2012 09:06 Viestin aihe: |
|
|
Onko nykylainsäädännön puitteissa vielä mahdollista korotuspaloilla korottaa autoa?
Vai onko siihenkin tullut kieltoja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|