Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
talutehnika Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
mikko81 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.01.2013 18:13 Viestin aihe: |
|
|
Jos tämä toinen paikka on halaajien foorumi ni vastauksen tietää jo etukäteen. Vastaus kuuluu jotakuinkin tähän tapaan: Minkätakia sinne metsään pitää mennä, pedot on olleet siellä jo paljon ennen ihmistä eli metsä kuuluu niille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.01.2013 18:21 Viestin aihe: |
|
|
Minä vihaan viherpiiperöitä! Ja onneksi ei ainakaan "tutut" viherpiiperöt tule väittelemään kanssani asioista, kun tietävät jäävänsä väittelyssä kakkoseksi. Kun niillä valitettavasti tieto rajoittuu siihen mitä betonihelvetissä tapahtuu, ovat siis luonnosta erkaantuneita luonnonsuojelijoita. Tämä liittyen tuohon Mikko81 kommenttiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
talutehnika Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.01.2013 08:02 Viestin aihe: |
|
|
mikko81 kirjoitti: | Jos tämä toinen paikka on halaajien foorumi ni vastauksen tietää jo etukäteen. Vastaus kuuluu jotakuinkin tähän tapaan: Minkätakia sinne metsään pitää mennä, pedot on olleet siellä jo paljon ennen ihmistä eli metsä kuuluu niille. |
Toinen paikka oli eralle.netin yleistä metsästyksestä/karhun metsästys.
Mutta eikö ollut fiksusti kirjoitettu henkilöltä joka ei itse harrasta metsästystä?
"Olen koko ikäni ollut tekemisissä erilaisten luonnossa liikkumiseen ja metsästykseen liittyvien ihmisten kanssa enkä kertaakaan ole tavannut henkilöä, joka puhuisi kiihkomielisesti ja eläimien tappamista ihannoiden. Heille yhteistä on ollut rakkaus luontoon ja luonnon kunnioitus. Todellisina asiantuntijoina he myös ymmärtävät sen mikä ero on erämaissa elävien petojen ja ihmisasutusten liepeillä majailevien petojen välillä." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|