Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Pussihousuelviksen äänestykset. Kiinnostaako? |
Kyllä. |
|
31% |
[ 19 ] |
Ei. |
|
66% |
[ 40 ] |
Mitkään äänestykset ei kiinnosta. |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Ääniä yhteensä : 60 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
JSP Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Syy 2009 Viestejä: 8022 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 17.06.2013 17:13 Viestin aihe: Pussihousuelviksen äänestykset. |
|
|
Olen miettiyt että kuinka monella nuo kiinnostaa. Ensimmäisellä sivulla taitaa olla 12 Pussin aloittamaa äänestystä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
torant Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.06.2013 17:41 Viestin aihe: |
|
|
Kansa on puhunut? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pussihousuelvis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.06.2013 18:20 Viestin aihe: Re: Pussihousuelviksen äänestykset. |
|
|
JSP kirjoitti: | Olen miettiyt että kuinka monella nuo kiinnostaa. Ensimmäisellä sivulla taitaa olla 12 Pussin aloittamaa äänestystä. |
Olet näemmä aloittelija äänestyksen perustamisessa. Äänestysvaihtoehtoja on vähän, eikä niissäkään ole mitään perusteluja. _________________ http://youtu.be/otCpCn0l4Wo?t=18s
http://aijaa.com/CZV65q |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nettijussi Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 5435 Paikkakunta: Muinais Suomi
|
Lähetetty: 17.06.2013 18:43 Viestin aihe: Re: Pussihousuelviksen äänestykset. |
|
|
JSP kirjoitti: | Olen miettiyt että kuinka monella nuo kiinnostaa. Ensimmäisellä sivulla taitaa olla 12 Pussin aloittamaa äänestystä. |
Eiköhän tuo kiinnostus parilla klikkauksella selviä?
Tartte turhaan aprikoida.
Nettijussi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nettijussi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.06.2013 18:45 Viestin aihe: |
|
|
Selvitykseks vielä, näyttää 300-500 kiinnostunutta kävijää olla Pussihousun äänestyksiä katsomassa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 17.06.2013 19:06 Viestin aihe: |
|
|
nettijussi kirjoitti: | Selvitykseks vielä, näyttää 300-500 kiinnostunutta kävijää olla Pussihousun äänestyksiä katsomassa. |
Ne lukijamäärät on vielä aika vähiä. Muistan aikanaa, kun kirjoitin Pekkalan Erän tapahtumia MKJ:n sivuille, niin lukijoiden määrä muistaakseni nousi yli sadantuhannen.
En käsittänyt sitä itsekkään. Voihan kävijöinä olla jokin "kone", mistä en itse ainakaan ymmärrä tai sitten olen menettänyt "taaloja", kun en ole kirjoituksiani kaupallisessa mielessä julkaissut.
Myönnettäköön, että kirjoitukset ovat varsinaisia "antieräkertomuksia" ja sillään häpeäksi koko metsästyskirjallisuus kultuurille. _________________ http://youtu.be/otCpCn0l4Wo?t=18s
|
Takaisin alkuun |
|
|
nettijussi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.06.2013 19:25 Viestin aihe: |
|
|
Pussihousuelvis kirjoitti: | nettijussi kirjoitti: | Selvitykseks vielä, näyttää 300-500 kiinnostunutta kävijää olla Pussihousun äänestyksiä katsomassa. |
Ne lukijamäärät on vielä aika vähiä. Muistan aikanaa, kun kirjoitin Pekkalan Erän tapahtumia MKJ:n sivuille, niin lukijoiden määrä muistaakseni nousi yli sadantuhannen.
En käsittänyt sitä itsekkään. Voihan kävijöinä olla jokin "kone", mistä en itse ainakaan ymmärrä tai sitten olen menettänyt "taaloja", kun en ole kirjoituksiani kaupallisessa mielessä julkaissut.
Myönnettäköön, että kirjoitukset ovat varsinaisia "antieräkertomuksia" ja sillään häpeäksi koko metsästyskirjallisuus kultuurille. |
Oi, nyt pistit pahan.
Tuli mieleen montahan ropoa minäkiin olen menettänyt, koska ilman korvauksia olen viestejäni päästellyt, (toisin kuin TAK, joka työkseen nettiin kirjoittaa ).
Tuo satatuhatta seuraajaa kyllä pistää Nettijussinkin hattua nostamaan. Pekkalan Erän tapahtumain seuraaminen oli kyllä tosi kiinnostavaa luettavaa. Miten jatkossa, onko Pekkalan erä lopetettu, vai Kuhna päässy hallituksen jäseneks?
Netijussi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.06.2013 19:53 Viestin aihe: |
|
|
Minusta Pussihousuelviksen äänestykset ovat erälle.net-kulttuuria parhaimmillaan. Niillä on oma ja tärkeä roolinsa. Pelolla mietin, mitä olisi tilalla, jos niitä ei olisi. Olisiko foorumi parempi ilman niitä - tuskinpa vaan! _________________ http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Eräpeikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2008 Viestejä: 3312 Paikkakunta: Vekkulan puukirkon takana.
|
Lähetetty: 17.06.2013 20:01 Viestin aihe: |
|
|
Määki on elvis fani. _________________ Mogens Trolle |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nimrod Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.06.2013 20:17 Viestin aihe: |
|
|
Pussihousuelviksen äänestyksissä on aivan huippuunsa viritetty "ei mahdollista vastausvaihtoehtoa" -dilemma. Jos näitä lukee ajatuksella, niin voi kyllä helposti huomata kuinka kätevästi vähäisillä vaihtoehdoilla voi saada aikaan tilanteen, jossa vastauksista yksikään vaihtoehto ei ole mielekäs. Muistaakseni joskus tällainen äänestys oli jostain petoasioista (en muista laatijaa) ja mielestäni tuolloinkin vastausvaihtoehdot olivat niin valmiiksipureskeltuja, että niihin ei voinut vastata.
Miettikääpä poliitikkoja silloin kun toimittaja asettaa kysymykset ja niihin joko/tai vaihtoehdon tai kysymyksen ja kyllä tai ei vaihtoehdot. Nämä ovat usein tavattoman vaikeita vastattavia ja pääasiassa jopa mahdottomia.
Mutta ajattelemaan nämä vähäiset vaihtoehdot panevat... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 17.06.2013 20:20 Viestin aihe: |
|
|
nettijussi kirjoitti: | Pussihousuelvis kirjoitti: | nettijussi kirjoitti: | Selvitykseks vielä, näyttää 300-500 kiinnostunutta kävijää olla Pussihousun äänestyksiä katsomassa. |
Myönnettäköön, että kirjoitukset ovat varsinaisia "antieräkertomuksia" ja sillään häpeäksi koko metsästyskirjallisuus kultuurille. |
Oi, nyt pistit pahan.
Tuli mieleen montahan ropoa minäkiin olen menettänyt, koska ilman korvauksia olen viestejäni päästellyt, (toisin kuin TAK, joka työkseen nettiin kirjoittaa ).
Tuo satatuhatta seuraajaa kyllä pistää Nettijussinkin hattua nostamaan. Pekkalan Erän tapahtumain seuraaminen oli kyllä tosi kiinnostavaa luettavaa. Miten jatkossa, onko Pekkalan erä lopetettu, vai Kuhna päässy hallituksen jäseneks?
Netijussi |
Pekkalan Erän kirjoituksia kirjoittaessa Pussihousuelvis tunsi todellista luomisen tuskaa. Olihan se eräänlainen jatko kertomus. Välillä oli "väännettävä vitsiä". Oli helpompaa tipahtaa tänne "riekkulaiseksi". Olla milloin asintuntija ja taas heti laittaa kaikki läskiksi.
Mutta...mutta olen miettinut Pekkalan Erä jatkoa, koska se osaksi perustuu tosi tapahtumiin. Ensi syksynä alkaa taas tosi tapahtumat,
nimittäin hirvijahti tapahtumat, mikä on loputon tarinoiden aihe...ainakin Pekkalassa. _________________ http://youtu.be/otCpCn0l4Wo?t=18s
|
Takaisin alkuun |
|
|
|