Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JMD Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2013 11:48 Viestin aihe: |
|
|
Mistähän keksit keskaria näyttää?? Ei ihme,että jossainpäin pidetään metsästäjiä mulkeroina. _________________ par ekaa män huttiin,mutta kolmas osuki jo valioon! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17160 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 04.09.2013 12:59 Viestin aihe: |
|
|
Juupa justii. Näiden fiksujen takia menetetään metsästysmaita ja oikeuksia joka vuosi... mitäpä jos kyseinen autoilia olikin maanomistaja ja tarkisteli tiluksiaan... he.vetin viisasta toimintaa ja kirjottelee vielä tänne!!!!
Jos nuan tekis joku minun pellolla niin ei jahdit jatkus sekuntia kyseisellä jampalla.
Hyvä provo! _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2013 13:02 Viestin aihe: |
|
|
Voi välillä autoilemassa olla sellainenkin peltojen omistaja, että kerrasta lähtee useampi sata hehtaaria maita seuralta.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jessus Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Tam 2012 Viestejä: 415 Paikkakunta: Los Bananos, CA
|
Lähetetty: 04.09.2013 13:13 Viestin aihe: |
|
|
tommi.r kirjoitti: | heissulivei vaan kaikki. Illalla kävin viskelemässä kyyhkyn kuvat peltoon ja otin tukikohdaksi saarekkeen "keskellä" peltoa. peltosaareketta ympäröi noin sadan metrin päästä ns. hiekkatie, puimuri tai traktoritie läpi peltojen.
Annas olla niin vartin päästä auto ajelee ja hidastaa ja pysähtyy. odottaa hetken ja sisältä nousee henkilö kiiraroimaan kohti kuvia. menee hetki ja nousee autoon ja parkkeeraa autonsa ja tulee ulos isomman linssin kanssa. siinä vaiheessa minä nostan pusikosta vain keskisormen näkyviin noin minuutin ajaksi... hän huomasi ehkä aikeeni ja kyyhkyparvet vai yllätinkö hänet keskarilla?? metsästyksen häirintääkö? asettui meinaan suoraan linjaan jolla en haulikolla ammu. jokatapauksessa aika huvittava tilanne jos merkki meni perille 2 kygee reppuun ja mulle ihan ok alotus ja saaha sitä bongaa mutta nyt vaan haiskahti siltä, että näki kuvat pellossa ja... |
Töhö olet. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mikasa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2013 16:57 Viestin aihe: |
|
|
Et vaan millään viitsinyt ilmasta että oot jahdissa muulla tapaa kun keskisormea näyttämällä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tommi.r Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2013 02:38 Viestin aihe: |
|
|
Sen voin satavarmasti sanoa ettei ollut maanomistaja . Herkässä teilläkin on kommentointi. Hän selkeästi huomasi minut joten jäi tahalleen ampuma linjalle. En tosiaan katsonut asiaksi mennä häätämää häntä tai muutenkaan pyytämään poistumaan koska yhtälailla hänellä on mielestäni oikeus harrastaa. Ei mulla ole bongareita vastaan mitään, mutta toiminta häneltä oli suhteellisen ajateltua aiheuttaa "häirintää" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tommi.r Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2013 02:45 Viestin aihe: |
|
|
Sitäpaitsi tuo alue on suhteellisen suosittua bongareitten aluetta joten useasti olen jättänyt aiempina vuosina tyystin metsästyksen väliin kun olen nähnyt heidän tähyilevän putkineen pelloille. Muutamaan otteeseen pysähtynyt jopa juttelemaan ja saanut tietoa vierailleista linnuista. Kerrankin jututin yhtä joka kehoitti katselemaan taivaalle.. maakotkahan se siellä liihotteli korkeuksissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tommi.r Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2013 04:47 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: |
Hyvä provo! |
No myönnetään kyllä ei se tirppojen pudottelu niin vakavaa ole ainakaan mulle, etteikö jotai lystiäkin saisi olla. Tiiä vaikka ois näytelly mulle takas middleään |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tommi.r Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2013 05:03 Viestin aihe: |
|
|
Mikasa kirjoitti: | Et vaan millään viitsinyt ilmasta että oot jahdissa muulla tapaa kun keskisormea näyttämällä. | kerroppa esimerkki että miten? nousemalla passista ja heiluttelemalla ja huutelemalla? Jos hän ei minua huomannut niin ymmärrän että keskari oli aiheeton, muttakun bongasi kuvat ja jäi tarkoituksella varmastikkin linjaan. ja tämähän tapahtui hänen ottaessaan suurentavampaa linssiä esiin ja puskaa kiikaroidessa. Taidan lopettaa jahdin tältä syksyltä tähän... kommentointi on niin musertatavaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2013 05:36 Viestin aihe: |
|
|
tommi.r kirjoitti: | Mikasa kirjoitti: | Et vaan millään viitsinyt ilmasta että oot jahdissa muulla tapaa kun keskisormea näyttämällä. | kerroppa esimerkki että miten? nousemalla passista ja heiluttelemalla ja huutelemalla? Jos hän ei minua huomannut niin ymmärrän että keskari oli aiheeton, muttakun bongasi kuvat ja jäi tarkoituksella varmastikkin linjaan. ja tämähän tapahtui hänen ottaessaan suurentavampaa linssiä esiin ja puskaa kiikaroidessa. Taidan lopettaa jahdin tältä syksyltä tähän... kommentointi on niin musertatavaa. |
Nousemalla passista, kävelemällä sinne tielle se sata metriä ja sanomalla hymyillen että "päivää, olen kyyhkyjahdissa. Mikäpä tuo teidät tänne?". _________________ http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mikasa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2013 07:51 Viestin aihe: |
|
|
tapmar kirjoitti: | tommi.r kirjoitti: | Mikasa kirjoitti: | Et vaan millään viitsinyt ilmasta että oot jahdissa muulla tapaa kun keskisormea näyttämällä. | kerroppa esimerkki että miten? nousemalla passista ja heiluttelemalla ja huutelemalla? Jos hän ei minua huomannut niin ymmärrän että keskari oli aiheeton, muttakun bongasi kuvat ja jäi tarkoituksella varmastikkin linjaan. ja tämähän tapahtui hänen ottaessaan suurentavampaa linssiä esiin ja puskaa kiikaroidessa. Taidan lopettaa jahdin tältä syksyltä tähän... kommentointi on niin musertatavaa. |
Nousemalla passista, kävelemällä sinne tielle se sata metriä ja sanomalla hymyillen että "päivää, olen kyyhkyjahdissa. Mikäpä tuo teidät tänne?". |
Itse ainakin olisin mennyt ilmoittamaan että olen metsästämällä kyseisellä pellolla. Mutta jokainen tyylillään. Jätän tämän aiheen puinnin sikseen.
Miten onko vielä kyyhkyjä näkynyt? Viikonloppuna vois taas joku aamu mennä istuskelemaan jos muutaman vielä saisi tulemaan hollille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KHaivula Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2013 08:12 Viestin aihe: |
|
|
Mikasa kirjoitti: |
Itse ainakin olisin mennyt ilmoittamaan että olen metsästämällä kyseisellä pellolla. Mutta jokainen tyylillään. Jätän tämän aiheen puinnin sikseen.
Miten onko vielä kyyhkyjä näkynyt? Viikonloppuna vois taas joku aamu mennä istuskelemaan jos muutaman vielä saisi tulemaan hollille. |
Kyllähän itse ainakin yritän olla niin että "peitto ei heilu", eli se metsästäjä mitä ei nää on paras metsästäjä. Tällä tarkoitan sitä että yritän pysyä mahdollissisuuksien mukaan pois muiden jaloista. Toki kohtaamistilanteessa sitten tullaan puskasta ulos ja esittäydytään ja toimitaan muutenkin protokollan mukaisesti. Varsinin kun en vielä kovin hyvin paikallista väkeä tunne.
Kyyhkylle yritetään vielä sunnuntaina päästä jos vaikka saataisiin se 1. holli (tämä johtuu osin em. syystä) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kahvipannu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.09.2013 21:37 Viestin aihe: |
|
|
Huomenna aamulla jahtiin. Nyt on lisää kuviaki ja kunnon naamiointivälineet heh. Saas nähdä näkyykö mitään, tänä iltana kun kiikaroimassa kävin niin hiljaista oli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mehta_mies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2013 06:37 Viestin aihe: |
|
|
Hiljasta ainaki täällä pulujen osalta. Juuri varis triplat ammuin . Jospa noita pulujaki vielä jostaki ilmestys aamun mittaan _________________ pikkupojista rusakoihin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kahvipannu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2013 13:18 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä hiljaista oli.. |
|
Takaisin alkuun |