Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Mc-manteli Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2007 Viestejä: 3606 Paikkakunta: Länsirannikko
|
Lähetetty: 02.10.2012 21:20 Viestin aihe: |
|
|
BirdHunter kirjoitti: | Lahtis kirjoitti: | Saako pannan vakioantenneja ostettua mistään? Mulla yksi poikinut, joten olisi hyvä jos olisi itsellä pari noita varalla. Varsinkin kun ovat ilmeisen helppoja vaihtaa itse.
/A |
garminin huollosta saa ainakin. mulle lähettivät ainakin ilmaiseksi ku sanoin että entinen ruostu poikki. |
Jep. Kannattaa soitella huoltoon.. yleensä lähettävät veloituksetta uuden. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kirpa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.10.2012 07:22 Viestin aihe: |
|
|
Mulla oli viime talven tuff skin antenni dc-30 pannassa. Patterin kestossa en huomannu mitään erikoista, mutta tuo varaustilan näyttö kyllä temppuili. Nyt on orkkis antenni takas paikallaan ja testissä miten alkaa akuntilan näyttö toimimaan. Ilmeisesti tuo antenninliitoskohta on sen verran väljä tuff skin antennilla, että päästää kosteutta sisään. Joka kerta kun avasin pannan niin oli kosteutta sisällä ja sen takia ilmeisesti yksi akku meni mykäksi. Kantama oli kyllä hyvä ja jos sais nuo falskaamiset kuriin niin ehottomasti ruuvaisin takaisin. _________________ Miksi tyytyä 6-packiin kun mäyriskin on olemassa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
koilliskaira ***
|
Lähetetty: 09.11.2012 19:50 Viestin aihe: |
|
|
Hommasin Ebaysta tuon Tuff Skin antennin DC40 pantaan. Ja voi onni ja autuus. Koira oli pisimmillään 7km päässä eikä kertaakaan pätkässy yhteyttä poikki. 6km pääsi vielä kun kapulassa oli n.20cm antenni. Sitten piti jo vetää teleskooppia ulospäin. Kapulassa Genzon taittuva teleskooppiantenni. Tiijä sitten mihin asti lie olis näyttäny pisimmillään. Nyt ei takunnu yhtään nuihin matkoihin.
Orkkisvehkeillä ei puhettakaan samoista matkoista oo ollu ikinä! Luminen maasto vielä ja vaaroja välissä. Silti hyvät yhteydet kokoajan. Oma kokemus oli hyvä. Sunnuntaina lisää kokemuksia. _________________ Ne on saamamiehet ja pyytömiehet erikseen... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
luksa Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.11.2012 20:03 Viestin aihe: |
|
|
http://www.hardcorehogdogs.com/Tracking___E-Collars.html
Itse tilasin tuolta tuon long range antennin dc-40 pantaan. 3-4 tuntia pelasi erittäin hyvin, kunnes panta hävitti gps singnaalin. Orkkiis antennilla pelaa normaalisti. Onko muilla ollut samaa vikaa? Kantavuus tuolla long rankella on huomattavasti parempi sen aikaa kun toimii. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Riistapuimuri Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 26.11.2012 19:00 Viestin aihe: |
|
|
luksa kirjoitti: | http://www.hardcorehogdogs.com/Tracking___E-Collars.html
Itse tilasin tuolta tuon long range antennin dc-40 pantaan. 3-4 tuntia pelasi erittäin hyvin, kunnes panta hävitti gps singnaalin. Orkkiis antennilla pelaa normaalisti. Onko muilla ollut samaa vikaa? Kantavuus tuolla long rankella on huomattavasti parempi sen aikaa kun toimii. |
Itsellä toimi just samalla tavalla kuten mainitsit... Piti vaihtaa normi antenni kiinni |
|
Takaisin alkuun |
|
|
J Ampiala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.12.2012 07:56 Viestin aihe: |
|
|
Itellä samanlainen ostin sen kyllä jenkeissä kaupasta ja myyjä kertoi ettei auta uuden pannan kanssa , mutta vanhaan tuo lisää kantamaa huomattavasti. Mulla toisessa tuo long range ja toisessa orkkis niin kantavuus sama . Molemmat pannat uusia, meinas kumminkin et long range kestää käytössä pitempään. Ollut kiinni syyskuun lopusta ja pelannut moitteetta. _________________ www.kennelhalabalan.org |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.12.2013 22:40 Viestin aihe: |
|
|
Kellään ylimääräisenä Tuff Skiniä tai vastaavaa?
/Antti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PepeK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.12.2013 12:45 Viestin aihe: |
|
|
Itse tilasin tuolta tuon long range antennin dc-40 pantaan. 3-4 tuntia pelasi erittäin hyvin, kunnes panta hävitti gps singnaalin. Orkkiis antennilla pelaa normaalisti. Onko muilla ollut samaa vikaa? Kantavuus tuolla long rankella on huomattavasti parempi sen aikaa kun toimii. | Mulla on tehny tuota gps-signaalin kadottamisia sekä orkkisantennilla että pitemmällä piiskalla. Vika on mielestäni pannan gepsipuolella. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jämtti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.12.2013 19:31 Viestin aihe: |
|
|
Tarkista onkos sinun DC40 pannan sarjanumero välillä 216051899 ja 216086712. Monessa yksilössä näitten sarjanumeroitten välillä on vikaa. Joku komponentti joka on huono. Tyypillistä että sateliittisignaali häviää 1-3 tunnin käytön jälkeen ja pelaa taas kun starttaa lähettimen uudelleen. Garmin on näitä vaihdellut takuuseen.
Ruotsalaiselta Garmin sivulta: http://www.garmin.com/se/DC40_info |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2014 21:18 Viestin aihe: |
|
|
Noniin, nyt sama antenni koekäytetty omassa n. 3kk vanhassa DC-40:ssä. Äkkiseltään ei pysty sanomaan onko eroa vakioon, mutta tuskin ainakaan huonompi. 1m johdollisella teleskoopilla 6,38km ja 4/5 Comm palkkia. Meni pari kolme päivitysväliä että antoi paikan, ja ehdin tuona ainaka hiipiä 10-15m päähän autosta. Kauempaa en koittanut kun loppui tie kesken. 220 vastaanottimen lyhyellä vakioantennilla ei antanut paikkaa 2,6km etäisyydeltä, mutta heti kun ruuvasi kasassa olevan teleskoopin kiinni niin tuli paikkaa.
Antennista sen verran, että abikon puolella oleva kutisukka oli vedetty vähän liian pitkälle, kerta se tuli abikon reikään kiinni. Jos olisi laittanut tuollaisenaan kiinni, niin kutisukka olisi jäänyt vastinpinnan väliin vähäsen. Ei hajua olisiko sillä ylipäätään ollut mitään vaikutusta mihinkään, mutta päätin varmuuden välttämisen ehkäisemiseksi vuolla ylimääräiset pois. Samoin laitoin pannan sisälle jäävälle osuudelle useamman kerroksen kutisukkaa päälle ettei hölsky ihan niin vapaasti siellä urassaan. Antennin kiinnitin pantaan kahdella nippusiteellä, että saa sen taittumaan siististi ylipuolelle ettei ruoski koiraa kaiken aikaa korvalle.
Illan aikana selvinnee tuleeko omaan pantaan samoja oireita kuin edellisellä omistajalla. Toistaiseksi ei mitään häröilyä havaittavissa. Virtapalkit näyttää ok jne.
/Antti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Spider Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
mika_22 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.03.2014 14:45 Viestin aihe: |
|
|
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201444976899245&l=4000245a2b
Tämmöne setti nykyisellään käytössä.
Kokeilin autosta kuinka ottaa kun alkoi vauhdilla ajo siirtymään niin kerkesin testailla 1km asti ja vielä näytti. Sitten ei ehtiny tarkastella
Maastossa ei ollut muutoksen myötä enää ongelmia eikä katkoksia.
Riiittää pupu jahtiin mainiosti.
Pantaan tilasin ruotsista tollasen pitkän antennin ja vastaanottimeen erätukusta. Kaiken kaikkiaan hiukan yli 30 € makso muutokset _________________ Sole poikha mikhään |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|