Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
manitoba Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.07.2005 09:42 Viestin aihe: Koiran tuonti eu:n alueen ulkopuolelta |
|
|
Olisin kysellyt vaan onko kellään kokemusta koiran tuonnista eu:n ulkopuolelta lentoteitse.Lähinnä kiinnostaisi noi huolinta liikkkeet jotka koiria kuljettaa,minulle on tulossa field-trials linjan labratorin noutaja tuolta kanadasta.Suomeen vaadittavat rokotukset ja muut siihen liittyvä tieto on jo siellä kasvattajan tiedossa.Mutta hänelläkään ei ollut kokemusta näistä kuljetuksista kanadan ja yhdysvaltojen ulkopuolelle,koska koira on jo tullessa 12 viikkoa vanha sitä ei voi kuljettaa käsimatka tavarana vaan tulee kuljettaa koneen ruumassa.Koira tulee luultavasti reittiä toronto- lontoo -helsinki tai toronto- amsterdam -helsinki.Menen itse käymään kasvattajan luona syys-lokakuun vaihteessa jahti reissun yhteydessä.Pentuhan on tulossa vasta joulun jälkeen,ettei niin valtava kiire ole.Jos jolla kulla on kokemuksia tai tietoa niin olisi kiva tietää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
waydown Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.08.2005 00:50 Viestin aihe: |
|
|
Ota lentoyhtiöiltä suoraan selvää niiden toimintatavoista. Nuo käytännöt ovat muuttuneet viimeaikoina kovasti ja välilaskut voivat käydä kalliiksi. Sinällään sekä Heathrow että Schiphol ovat hyviä paikkoja ja hoitavat paljon eläinkuljetuksia, mutta ainakin Heatrown hinta (huolintaliikkeen)nousi järkyttävästi kolmisen vuotta sitten ja sama Schipholilla samoihin aikoihin. Osama kavereineen syö myös tässä pöydässä. _________________ yks kaks Mirkku onkin jotain muuta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
waydown Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.08.2005 00:54 Viestin aihe: |
|
|
Unohtu, että todennäköisesti tulee halvemmaksi, jos lennät itse hakemaan ja tuot matkatavarana. _________________ yks kaks Mirkku onkin jotain muuta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|