Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
waidmannsheil Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.04.2014 16:42 Viestin aihe: lehtiluukku.com |
|
|
Löysin kanssa hiljan lehtiluukku.com nimisen sivuston jossa voi joko lehden tilaajan ominaisuudessa tai vierailijan ominaisuudessa lukea mm. vanhoja Riista ja Rekyyli lehtiä.
Tilaan itse Riistaa ja onnistuin 1 mielenkiintoisen artikkelin tulostaa tuolta netistä, mutta sen jälkeen ei ole antanut tulostaa sitten mitään! Kokeillut nyt 3 eri koneella, 3 eri tulostimeen ja kaikilla mahdollisilla selaimilla, mutta ei vaan onnistu...
Onko muita käyttäjiä jotka olisivat saaneet tulostettua artikkeleita tuolta???
Sainko siis vain ensimmäiselle kerralla sääli tulostuksen, vai pitäisikö tässä mennä takaisin jollekin atk-kurssille?! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17063 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 25.04.2014 17:18 Viestin aihe: |
|
|
No ota screensaver ja tulosta se paperille. Onnistuu siis kaikelle mitä tietokoneen näytölle saat näkymään. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
waidmannsheil Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.04.2014 19:12 Viestin aihe: |
|
|
En tuosta screensaverista tiedä, ehkä print screen olisi voinut jotenkin toimia, kun sekin tuli mieleen tuosta screensaver heitostasi.
Nyt kuitenkin kotikoneella tulostus lähti taas toimimaan... Mikä lie Adobe yhteensopivuusongelma kyseessä tai sitten vain lehtiluukun systeemit välillä krenaa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Osmosaali Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2012 Viestejä: 1713 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 26.04.2014 04:36 Viestin aihe: |
|
|
Tuota sivustoa olen jo jonkin aikaa käyttänyt. Ihan mukavasti menee aika lehtiä lueskellessa. Eikä mielestäni nyt niin hirveän riistohintaista.. _________________ MIKÄ? MISSÄ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Viper Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.05.2014 15:34 Viestin aihe: |
|
|
Kuvankaappauksia olen ottanut tiedostoon, joko (alt+)print screen tai sitten vaikka snipping toolilla just sen verran mitä tarvii. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|