Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Larsen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.04.2014 22:30 Viestin aihe: |
|
|
Pussihousuelvis kirjoitti: |
Olishan sitä ruakaa ollu tarjolla, ettei noin olis tarvinu "laihduttaa". |
Heh, liekö talvilaitumilta siirtynyt kesälaitumelle. Kyllä se siitä syksyksi pulskistuu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pussihousuelvis Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mäyristelijä Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Maa 2012 Viestejä: 814 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 22.06.2014 17:13 Viestin aihe: |
|
|
Joko peurat on tuonut vasoja näytille kameroille? Itsellä kulki nuolukivellä naaras jolla vatsa pömpötti, mutta eipä ainakaan vielä ole käynyt vasaa näyttämässä. _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hanttaralli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2014 13:42 Viestin aihe: |
|
|
Parit tältä kesältä.
[img][/img]
[/img]
[img][/img] |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tee666 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2014 14:01 Viestin aihe: |
|
|
Miksi nuo kivet pitää laittaa aina noin korkealle? Niin minä itsekin olen laittanut, mutta osaa se hirvi syödä alempaakin ja matalampaan kiveen vasakin yltäisi maistelemaan. Ja olisi tietysti helpompi asentaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
overkill Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2014 14:17 Viestin aihe: |
|
|
Samaa olen itsekkin ihmetellyt kuin tee666. Ja kun vielä ottaa huomioon kuinka suuri osa kivien käyttäjistä on juuri noita vasoja ja niin tuntus että olisi kaikille paras jos juuri nämä saisivat kaikki avut mitä tarjota voi. Parhaat mitä olen nähnyt niin reilusti kolmessa metrissä on kivet. Talvella kun hankisten päältä kelkan päällä seisoen laittaa niin ylöshän ne tuppaa tulemaan. Itse en ole ainakaan huomannut sonnien niitä sarvilla tiputtelevan niin kuin joskus kuulee sanottavan. Kyllä sade on se joka nuolemisen jälkeen eniten kiviä kuluttaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21367 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 27.06.2014 14:20 Viestin aihe: |
|
|
tee666 kirjoitti: | Miksi nuo kivet pitää laittaa aina noin korkealle? Niin minä itsekin olen laittanut, mutta osaa se hirvi syödä alempaakin ja matalampaan kiveen vasakin yltäisi maistelemaan. Ja olisi tietysti helpompi asentaa. |
Se on taistolaismallin kivikanto. Ei siinä sen kummempaa. Itse laitan aina maha-rinta korkeudelle. Paljon helpompi laittaa kivi kuin tonne kolmeen metriin.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2014 15:31 Viestin aihe: |
|
|
tee666 kirjoitti: | Miksi nuo kivet pitää laittaa aina noin korkealle? |
Hirvimiehet haluaa varmistaa, ettei vain pienriista pääse käsiksi suolaan. Olisihan se jos vaikka jänes pääsisi ykkösriistalle asetettua suolaa lipaisemaan?! Meilläpäin paras esitys tuosta, vielä hieman pidemmälle viety varmistus siis, oli kun hoksin korkealla olevan kiven, jonka tapin tyvelle oli vielä asetettu betoninen rumpuputken pätkä (n.1m korkea). Varmaan eliminoi viimeisetkin pikkuelukat tapilta maiskuttelemasta . _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 27.06.2014 16:17 Viestin aihe: |
|
|
tee666 kirjoitti: | Miksi nuo kivet pitää laittaa aina noin korkealle? Niin minä itsekin olen laittanut, mutta osaa se hirvi syödä alempaakin ja matalampaan kiveen vasakin yltäisi maistelemaan. Ja olisi tietysti helpompi asentaa. |
Ihan nuitten poron p£rkeleitten takia kivet asennetaan täälläpäin nuin korkealle. Muutaman kymmenen tokka kun tulee kivelle ja jokainen kiveä vuorollaan nuolla latkuttaa niin ei siinä kauaa kivi kestä. Ei huvita hyysätä mokomia kantturoita ollenkaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fr0z Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2014 16:20 Viestin aihe: |
|
|
Ja eikös se olekin tarkoitus että hirvet saavat ravinteet nuolemalla sitä puun runkoa, sillon se kivikään ei niin nopeasti kulu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 27.06.2014 16:33 Viestin aihe: |
|
|
Joo vasat varmasti saa suolansa rungosta, kuten jäniskin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsäarska Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2014 20:52 Viestin aihe: |
|
|
Pussihousuelvis kirjoitti: |
Karhu vai ilves |
Mänty! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
nettijussi Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 5435 Paikkakunta: Muinais Suomi
|
Lähetetty: 27.06.2014 21:56 Viestin aihe: |
|
|
Liian paha kysymys, kon ei olleet kävyt näkyvis.
Tuo edellisen kuvan elukka on mielestäni valkohäntäpeura. Toivottavasti ei käy kun mettäarskalle.
Nettijussi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|