Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
iivariiso Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.08.2014 22:28 Viestin aihe: |
|
|
Kävin taas sankollisen hernettä viemässä ja niin vain oli ilmestynyt mustikkapaskoja ruokinnalle. Tässähän taitaa sittenkin päästä maisteleen kyyhkynrintaa. Nyt vain pitää alkaa valmistautumaan henkisesti tulevaan jahtikauteen. Vois kelit alkaa kylmeneen pikkuhiljaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fiulir Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.08.2014 22:29 Viestin aihe: |
|
|
Ajattelin perjantaina hakea torilta 5kg mustikkaa ja viedä illalla ruokintapaikalle viime hetken herkuksi. Voi olla olla sunnuntaina vilskettä.
Toimiskohan puolalainen pensasmustikka samalla tavalla kuin kotimainen? Kotimainen varsin hintavaa 45e/5kg. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
late2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.08.2014 22:40 Viestin aihe: |
|
|
Johan se järki sanoo että jos puolalainen pensasmustikka maistuisi ne olisi jo puolassa syömässä sitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
leza Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 30 Hei 2014 Viestejä: 87 Paikkakunta: etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 06.08.2014 23:00 Viestin aihe: |
|
|
En ole kyseistä mustikkaa nähnyt enkä maistanut mutta jos se on suurinpiirtein samanlaista kuin kotimainen niin kai se maistuu.
Oottekos koittanut tuota kyyhkyn pillitystä, onnistuuko? Kun jossain lukee että toimii hyvinkin alkukaudesta mutta jotku sanoo että 10 päivä on jo liian myöhä pillitykselle. Kyllä täälä ainakin saattaa yksittäiset pulut huutaa vielä mutta houkuttuuko ne siitä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tarmonator Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.08.2014 23:42 Viestin aihe: |
|
|
Kaikkea ollaan kokeiltu.. _________________ two shots, one miss, long kiss |
|
Takaisin alkuun |
|
|
_SilentHunter_ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2014 07:27 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: | Kyyhkyjahdin naamioituminen tarpeetonta haulikkojahdissa jos ei olla puhtaallla pellolla... reppujakkara maahan ja maski päähän. | tuli muuten mieleen missäpäin täälä sä mettästelet ku omat mestat on pomarkussa _________________ No Niin No!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17063 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 07.08.2014 08:00 Viestin aihe: |
|
|
Venesjärvellä, tiedetään... _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2014 08:35 Viestin aihe: |
|
|
Tarmonator kirjoitti: | Olikos LG fasaanimiehiä? niitä urosankarimiehiä siis? |
Pari kertaa olen fasaanijahdissa pohjanmaalla käynyt. Että todella kova luu siinä hommassa. Kaikki tuli alas mitä lähti.
Tarmonator kirjoitti: | Setäni minulle niistä jotain puhui, että olisi LG:kin saanut jättää ne pussihousut ostamatta, mutta en tiedä sitten? Olen kokematon vielä tällä jahtirintamalla, JänöNanun opissa minusta kasvaa vielä kova luu, ainakin luulen niin.. ja niinkuin aikaisemmin totesin; herneitä menee kymmeniä viikossa ja alotukseen on kovat toiveet ilman torvia ja punaviiniä...mut ei sotketa sitä haastavimman linnun pyyntiä nyt tähän kyyhkyosioon...
annetaan pojat materiaalin pulputa, KOHTA SE ALKAA |
Ei oikein mitenkään sun jutut nyt aamutuimaan aukea, mutta aina trollaajia uudella nimimerkillä tarvitaan. Taas saadaan arvuutella kuka on palannut; Villedz vuosien takaa, Juha-Tapio tms. jänöjen jahtaaja.
Vai oliko edes mulle osoitettu? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 07.08.2014 08:56 Viestin aihe: |
|
|
Hernettä puivat jo täysillä harjavalt-nakkila akselilla, muualla ainakin ohraa jo moninpaikoin. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Varrevarre Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.08.2014 08:57 Viestin aihe: |
|
|
Mites porukka on toteuttanu kuvien laiton aamulla kun tuulee 2 m/s? Pysyykö kun tekee sen virveli viritelmän vielä tuolla tuulella vai heiluukko liikaa? _________________ Benelli sls |
|
Takaisin alkuun |
|
|
_SilentHunter_ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2014 09:13 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: | Venesjärvellä, tiedetään... | meidän pelipaikoillahan ei oo edes paljoo väliä.. mulla mestat honkakoskella sieläpäin on sitte kyyhkyä enemmänki ilmassa _________________ No Niin No!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Latvajärvi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2014 10:39 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: | Venesjärvellä, tiedetään... |
Mitämitä??! Kaikki MUN kyyhkyset on sun ruokinnalla vissiin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
waidmannsheil Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2014 10:58 Viestin aihe: |
|
|
Sanoisin että aikasmoista tarinaa pukkaa..!
Kohta saa jo kirjan koottua kyyhkyn metsästyksestä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 07.08.2014 10:58 Viestin aihe: |
|
|
Haa kun vähä pöyhii niin löytyy mitä vain...
Lepo vaan latvajärvi, muistelin et silentillä olis venesjärvellä ollu.... mulla ei ole. Ne on naapurissa rantaan päin.
Onkos sulla talon numerokylttinä sonninkuva?? Muistelen semmose nähneeni... ja jos niin kaveri asuukin kohta samasta th kääntyvällä tiellä, paritalo... _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Latvajärvi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2014 11:05 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: | Haa kun vähä pöyhii niin löytyy mitä vain...
Lepo vaan latvajärvi, muistelin et silentillä olis venesjärvellä ollu.... mulla ei ole. Ne on naapurissa rantaan päin.
Onkos sulla talon numerokylttinä sonninkuva?? Muistelen semmose nähneeni... ja jos niin kaveri asuukin kohta samasta th kääntyvällä tiellä, paritalo... |
No huh, pitäkääs sitte kunnon höyhentäjäiset että pulut muuttaa sisämaahan turvaan
Maailma on pieni Sonnitalos asuu sukua kyllä, mutta niillä samoilla seuduilla omaki torppa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|