Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2014 20:42 Viestin aihe: Saappaat |
|
|
Mitä saappaita raati on käyttänyt yleisessä käytössä? Hyvät sekä huonot puolet ovat tervetulleita, olisi hankinnassa uudet saappat _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puukko-Nisse2 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 30.08.2014 21:01 Viestin aihe: Re: Saappaat |
|
|
Biikleman kirjoitti: | Mitä saappaita raati on käyttänyt yleisessä käytössä? Hyvät sekä huonot puolet ovat tervetulleita, olisi hankinnassa uudet saappat |
Jos kumisaappaista puhutaan, niin Aigle Parcoursit. Laadukkaat ja hyvät kävellä. Varsi on aika kapea, joten jos on kaasupullopohkeet, niin voi tehdä tiukkaa käyttää näitä. Seuraavaksi ostaisin ehkä vetoketjulliset, olisi helpompi vetää jalkaan. Muuta moitittavaa en äkkiseltään keksi, ja hintaahan noilla on jonkin verran. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
koutsa Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 30.08.2014 21:05 Viestin aihe: |
|
|
Tarkoitatko sulamaan vai talvikauden saappaita?
Nokian jalkineiden heikkoon kestävyyteen kyllästyneenä olen nyt käyttänyt viitisen vuotta Sievin jalkineen uretaanisaappaita. Tyytyväinen olen ollut vaikka vaelluskäytössä pohjan vaimennus on vaatimattomampi kuin Nokian Trekeissä.
Talvikäytössä sekä Sievin nahkainen Arktis että Suomen kumitehtaan Rokka. Molemmilla saapaspareilla hiihdetty useampi sata kilometria ja istuttu passeista ja pilkkijäillä. Tyytyväinen olen ollut.
Nämä ovat toimineet minun käytössä, mutta todennäköisesti kullakin käyttäjällä tarpeet hieman vaihtelevat. Illaksi kotiin vai louteen alle jne... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2014 21:07 Viestin aihe: |
|
|
Mulla meni vanhat nokialaiset ja vähän uudemmat Sievin uretaanisaappaat molemmat hajalle tänä kesänä, niin ostin tilalle Dunlop Wildlife onet. Ne on joskus pärjänneet Erä-lehden saapastestissä kuulemma. Toistaiseksi oikein mukavat kävellä ja pitää jalassa. _________________ http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2014 21:08 Viestin aihe: |
|
|
ihan sulalle maalle, syksymmälle/talvelle on sitte mukit _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 30.08.2014 21:19 Viestin aihe: |
|
|
Sievin uretaaneja minä taas kehun.
Edes allekirjoittanut ei ole niitä saanut rikki, vaikka niitä vaikka missä ryteiköissä on käytettykin.
Ostin viimeviikolla uudet, ainoastaan siksi että vanaht haisivat niin pahalle että itsellekin teki pahaa. Muistelisin niitten olevan 4v vanhat.
60e, ei paha hinta kokeilla.
Mutta pitää muistaa että ne ovat kumisaappaat, eli eivät tue nilkkaa minkään vertaa jne. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2014 21:30 Viestin aihe: |
|
|
RiUDE kirjoitti: | Sievin uretaaneja minä taas kehun.
Edes allekirjoittanut ei ole niitä saanut rikki, vaikka niitä vaikka missä ryteiköissä on käytettykin.
Ostin viimeviikolla uudet, ainoastaan siksi että vanaht haisivat niin pahalle että itsellekin teki pahaa. Muistelisin niitten olevan 4v vanhat.
60e, ei paha hinta kokeilla.
Mutta pitää muistaa että ne ovat kumisaappaat, eli eivät tue nilkkaa minkään vertaa jne. |
oisko linkkiä laittaa mistä? Joo ei tarvii ku ihan normi käyttöön _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 30.08.2014 21:36 Viestin aihe: |
|
|
Googlaa Sievi kevytsaappaat, en mie osaa androidilla linkkejä kopioida. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17063 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 30.08.2014 22:03 Viestin aihe: |
|
|
Mulla sievit kesti 4v, välillä navettaa ja muuta. Uudet on tilattu jo... _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
poikamehto Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2014 22:13 Viestin aihe: |
|
|
sievin kumppareissa ylivoimasesti paras hinta-laatusuhe. Aigle Parcoursit tuli testattua viime syksynä, ei kiitos enää ikinä. nuita parcourseja ei voi käyttää kuin tasasella maalla.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vanha pappa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2014 22:19 Viestin aihe: |
|
|
Ehtoota ,
Täysillä samaa mieltä Riuden ja Valametin kera. Lisäyksenä noihin Sievin "vihreisiin" geelipohjalliset ja Vot,jotta on ilo kumisaapastella. On kuulemma vain niin typerää maksaa liikaa _________________ Vanha pappa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
AtteL Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2014 22:24 Viestin aihe: |
|
|
Sievin polyuetaanit on ollu tosi hyvät, kestävät, kevyet ja lämpöisemmät kun normaali kumiset kontio-viikingit.
Kävelynautinnon viimeistelee kun hankkii vielä oman jalan mukaiset kunnon pohjalliset!
http://www.sievi.com/fi/tuotteet/?FeatureValue%5B1%5D=6 _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
liki Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Mar 2013 Viestejä: 11243 Paikkakunta: Länsi-Uudenmaan rannikko
|
Lähetetty: 30.08.2014 22:25 Viestin aihe: |
|
|
Nokian Kairat ja Viking Force II:t nyt. Toisilla on selkeästi parempi kävellä, mutta tuli vasta ostettua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kaaleb Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2014 08:16 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on Sievin polyuretaanit ja tuommoset chevalierit:
http://www.chevalier.se/product/2987
Nuo on ihan jees, vähän painavat mutta mukavat. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jbear Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2014 11:39 Viestin aihe: |
|
|
Nokia naalit talvisella. Kestäny 9 vuotta työt ja huvit.
Viking trophy lumettomalle. Kestävät pari vuotta kerrallaan, mutta ovat erittäin harvinaista laatua hyvät(kävellä) ja halavat. _________________ The worst Part of Cencorship is *** !
Ei kaikkien arvitse olla idiootteja. Riittää ku enemmistö o -> demokrtia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|