Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Mikä vhf? |
Wouxun KG-819 |
|
13% |
[ 6 ] |
Genzo Royal 66BT / 66XT |
|
36% |
[ 17 ] |
Lafayette Micro 5+ |
|
50% |
[ 23 ] |
|
Ääniä yhteensä : 46 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
late2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.10.2014 12:40 Viestin aihe: |
|
|
Joo, kaverillekin sanoin "piiskaa mulle", ei puhuttu mitä maksaa. Itun väliä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
CrB Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.10.2014 15:51 Viestin aihe: |
|
|
Taisipa Riistan testin tekijä olla erään toisen ham-kaupan hyvinkin ansioitunut puuhamies, testi mittauksineen oli huippua ja jättää jokaiselle lukijalle mahdollisuuden tuloksista arvostaa mieltymyksensä mukaista osa-aluetta. Esim. Oman wouxun 703 suhteen, hyvä tehoantenni oli jo aiemmin hankittu, taannoin ostin 3.2 ampeeritunnin tehoakun, ym.
Vcomin antenniliitin todettiin tuossa testissä ongelmapesäksi, olikohan mx liitin.
Kylki-invertteri- ja antennin tyveä vääntelevää kuljetustyyliä kannattaa vältellä. _________________ Liikettä niveliin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dxman ***
|
Lähetetty: 03.10.2014 17:11 Viestin aihe: |
|
|
Mainion lähetystehon omaavissa kapuloissa tyhjenee akku suhteellisen nopeasti. Tosin metsästys olohuhteissa höpöttämisen tarve ei ole kovin suuri ellei sitten joudu tulkkaamaan puolen porukan viestejä.
Pedon testaus tapauksessa papukaija on varmasti piuhan päässä ja huolella viritetty yksilö. V-com. Kuitenkin jos papukaijana olisi ollut woxun, genzo tai micro 5 , niin oletusten ollessa samat kuin aikaisemmin, niin tuo papukaija ei olisi kuulunut takaisin millään testattavana olleella laitteella. Ei edes sillä ostetulla v-comilla.? Tämä olettama juurikin tuon ylikylän lähetystehon vuoksi.
Se, ettei itse kuule, on aika tuttua kun aika paljon joutuu mobilesta hoitamaan viestinvaihtoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hilipata Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.10.2014 18:12 Viestin aihe: |
|
|
Koskahan joku alkaa tuottamaan antenneja jotka on vireessä tietylle kanavalle? Useampaa erilaista antennia olen töissä käyttänyt radiomittapaikalla, ja käyrät on kyllä mielenkiintoisia. Yleensä jokainen antennin on hyvin vireessä muutamalle eri taajuudelle, ja toisaalta sitten sama antenni on aivan surkea jollain muulla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Höylä
|
Lähetetty: 27.10.2014 20:29 Viestin aihe: |
|
|
Erikseen taajuuksille viritettyjä antenneja saa ainakin muutamasta paikasta paikasta, muistaakseni netistä esim. rtxt:ltä. Joku mittarit omaava virittää myös sopivan antennin melko äkkiä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10297 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 27.10.2014 20:42 Viestin aihe: |
|
|
Oon nyt kolmessa porukassa testannu tota V-commia ja ollut siihen tyytyväinen.
Ei voi tietenkään olla varma olisko joku Genzo vielä parempi, pitäs olla molemmat puhelimet
mukana kokoajan, että vois oikeesti vertailla.
Oon kuitenkin mielestäni kuullut kaikkien puheet hyvin ja minut on kuultu hyvinkin kaukaa.
Yhdessä porukassa tosin valitettiin, että minun puheesta ei saa selvää, mutta tämä oli
"omaa porukkaa", joiden Huntereilla (F1/MK68) ei ole yleensäkään kuulunut yhtään mitään.
Eli vahvasti epäilen vastaanottopäätä.
Täällä Nokian maisemissa jahtipäällikkö oli todennut vissiin minun kuuluvan aika hyvin,
kun meinasi itselleen hankkia samanlaisen V-comin. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.10.2014 21:34 Viestin aihe: |
|
|
No p erkele, vaimolle ostin tuon F1:sen ja huonosti tosiaan kuuluu! Koitin säätää kohinasalpaa, mutta kakkosella suhisee miltei alvariinsa, kolmosella sitten ei suhise lainkaan. Tämän kun olisi tiennyt.... _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|