Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Flash Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Kes 2007 Viestejä: 199 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 25.11.2008 15:35 Viestin aihe: |
|
|
Täälläkin nyt tiedoksi, että paperit on lähetetty n. 3 viikkoa sitten Patentti- ja rekisterihallitukseen. Tänään on soitettu ko instanssille, ja siellä on kuulemma ruuhkaa. Paperit tulevat käsittelyyn vasta joskus helmikuun aikana.
Rekisteröimisasia siis vähän venyy, mutta seura tulee Turun seudulle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Reddevili Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.11.2008 20:05 Viestin aihe: |
|
|
Moro
Itse olen melko aloitteleva jousiharrastelija ja "takapiha" harjoitteluna minullakin toi ammunta on ollut.
Olisin myös kiinnostunut mikäli seura saadaa pystyyn liittymään siihen. Harmitaa kun koko varsinais-suomessa ei ole mitään seuraa mistä vois saada lisävinkkejä tai muuta tietoa kokeneemmilta alan harjoittajilta.
Joku teistä oli halikosta??? olisko mahdollista vaihtaa kuulumisia ja tietoa kun kaikki oma tieto on tullut oman kokemuksen pohjalta niin lisää kaipais kovastikkin. yhteyden minuun saa sähköpostin kautta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
keskari Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 02 Jou 2007 Viestejä: 89 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 17.02.2009 18:45 Viestin aihe: |
|
|
Mitenkäs on seuran laita tällä hetkellä ? Onko asiat edistynyt ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.02.2009 18:55 Viestin aihe: |
|
|
25.2 on varsinainen perustamiskokous.Ensimmäinen yhteisjahtikin oli viime lauantaina ja toteutettiin fasaanijahtina.Eli reilun viikon päästä olisi seura ihan virallisestikin pystyssä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
keskari Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 02 Jou 2007 Viestejä: 89 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 26.02.2009 20:09 Viestin aihe: |
|
|
No onkos nyt sitten seura virallisesti perustettu?
Olis kivaa saada liätietoa seurasta.
Itseäni kiinnostais toi liittymispuoli mitenkä onnistuis ?
yhteystietoja Ym.Ym. vois vaikka laittaa yv:nä mulle jos mahdolista.
Kiitos etukäteen ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.02.2009 02:42 Viestin aihe: |
|
|
Seura on nyt virallisesti perustettu.Liittymisasioissa voi ottaa yhteyttä vaikka minuun sähköpostilla osoitteella vetoperho ät luukku.com.Liittymismaksu on 20€ ja jäsenmaksu 20€/vuosi.Näillä näkymin olemme myös esillä Turun asemessuilla ja tuollakin voi ilmoittautua jäseneksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ippe87 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.10.2014 21:12 Viestin aihe: |
|
|
Nostetaampa tämä aihe takaisin ylös.
Eli uusi foorumilainen olen. metsästystä harrastanut jo pitempään aikaan, mutta nyt on kiinnostanut tuo jousimetsästys jo jonkin aikaakin ja hommasinkin hoytin kunnollisen jousen ja kaikenmaailman oheistarvikkeita.
onko turun seudulla ketään jousimetsästys kaveria kenen mukaan pääsisi metsälle?
vastaavasti voin itse tarjota metsästysreissun omille metsästysmailleni, mynämäen kunnassa on mökillämme luvallista metsästysmaata (ei ole vuokrattu metsästysseuroille tms) +omaa maata johon on minulla yksinoikeus metsästää ja ottaa ystävän mukaan yht n. 20ha alue. huom kaurisjahti mahdollisuus!
en ole nyt mitään jahteja kauppaamassa vaan kokeneempaa jousikaveria vailla. itse vasta-alkaja jousessa
sjml foorumille koitin päästä mutta eivät ole vielä hyväksyneet rekisteröitymistä, joten huutelen täällä sitten tätä jousi hommaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|