Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2014 18:30 Viestin aihe: |
|
|
muinamiehinä kirjoitti: | löppöpetra kirjoitti: | Oli viime yönä eksynyt elämäni eka mäyrä Granlundin supiloukkuun.Hyvin oli sisällä pysynyt ja loukkukin ihan muodossaan. |
Mahtavaa yhen oon ite nähny täälläpäin livenä mut koskaan ei eräksi. Oliko minkä kokonen ? | Tasan 6kg rapalan digipuntarilla.Menee täytettäväksi. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kuhmon Ahma Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2014 18:50 Viestin aihe: |
|
|
Kävi jo loukussa mutta ei menny ihan perälle laukaisemaan loukkua. Loukun perällä on kuollu suppana syöttinä. Tuon jälkeen ei ole supeja näkyny loukun lähellä, liekkö joku ampunu pois kuleksimasta _________________ Metsästys ei ole harrastus vaan elämäntapa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.10.2014 16:44 Viestin aihe: |
|
|
Toissa yönä supi karkasi kanusta mutta viime yönä varmaan sama elukka napsahti Granlundin loukkuun ja siirtyi ajasta iäisyyteen. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RealExtreme Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hel 2008 Viestejä: 3283 Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella
|
Lähetetty: 28.10.2014 16:26 Viestin aihe: |
|
|
Sanokaapas mikä menee vikaan.
Kolmas kerta jo Granlundsin suppanaloukussa, kun syötit syöty mutta kunei jumalauta laukea vaikka säätäisi miten herkäksi.
Ekalla kertaa oli lauennut ja loukku tyhjä. Toisella kerralla elukat olivat nostaneet astinlaudan pystyasentoon ja imuroineet loukun tyhjäksi. Nyt kolmas kerta; loukku syöty tyhjäksi ja herkälle laitettu astinlauta jäykkänä kuin p*rkele (hyvä kun laukesi tikulla testattuani)
Selkeästi luonnoneläimet kuitenkin asialla. Loukun ympärillä temuttu niin pirusti.
Oletteko köyttäneet syötin kiinni? Virittäneet loukkua jotenkin? Istuneet puussa loukun yläpuolella ja ampuneet partaansa ringissä hivelleet älykkösuperkoirat? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2014 18:41 Viestin aihe: |
|
|
Ite olen vähän joskus joutunut virittelemään astinlaudasta lähteviä vipuja herkemmälle.Varsinkin nyt mäyrän vierailun jälkeen.On mulla kuvia riistakamerassa kun supi peruuttaa pois loukusta.Kaikki ei näköjään astu laudalle.En ole syöttiä köyttänyt kiinni.Joku isompi raato perälle hyllylle ja linnun siipiä tai nahkoja pohjalle.Harakka on useampaan kertaan ollut kans saaliina että aika herkkä on. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JapiTre Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2014 18:50 Viestin aihe: |
|
|
Katso ettei sen astinlaudan alla ole maata/syöttirojua/muuta sontaa.
Sinne helposti kertyy tavaraa jos paljon syötittää ja astinlauta alkaa jumittaa, kun se pohjaa, eikä keinu enää saranansa varassa. _________________ V*tuttaa, sano kettu pihlajanmarjoista... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valtsy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2014 19:39 Viestin aihe: |
|
|
isompi keuhkoja ym. laittanu rautalangalla vähä kiinni ..että jotain töitä pitää edes niiden tehä ruokasa eteen .. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Liittynyt: 24 Hel 2008 Viestejä: 3283 Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella
|
Lähetetty: 03.11.2014 12:27 Viestin aihe: |
|
|
Neljäs kerta ja suppana oli vihdoin häkissä asti. Kiinnitin syötin ja säädin astinlaudan kokeilemalla todella herkäksi.
Huomasin uudelleen vireeseen laittaessani, että herkällekin säädetty loukku ei välttämättä laukea kuin astinlautaa rynkyttämällä. Klappia on turhan paljon systeemissä.
Loukku, jota ostajan pitää modifioida saadakseen sen toimimaan on minusta susi. Kyllä vehkeiden pitää toimia ilman viilaa tai vääntelyitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PieniValkoinenMetsästäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2014 14:29 Viestin aihe: |
|
|
Onko käytössä ihan normaali Granlundilainen? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 03.11.2014 16:52 Viestin aihe: |
|
|
Jep |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kolopesijä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2014 17:03 Viestin aihe: |
|
|
Putkimallisiin häkkiloukkuihin viriteltiin ennen herkennys polkuraudoista ja nyttemmin rotannakista, kun Rahkolat alkaa olla katoavaa kansanperinnettä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PieniValkoinenMetsästäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2014 17:03 Viestin aihe: |
|
|
Mulla ainaki toimii ku unelma. Minkinkin oon saanu. Yks supi on loukusta tullu elossa pois ja seki vaan siks ku luukku ei lumentulontakia menny kii. Koita sivellä supin rasvaa laukasutappiin. Ja herkistä aina siittä luukun päältä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jölli Kanta-asiakas
Liittynyt: 30 Jou 2006 Viestejä: 1438 Paikkakunta: kymenlaakso
|
Lähetetty: 03.11.2014 20:30 Viestin aihe: |
|
|
lumikko on muuten etevä tyhjälee loukkuja. vetäsee syötit naamaan ja verkonsilmästä veks.
kyllä tommoseen putkiloukkuun muutenki supi menee kehnosti nykyään. kanu taas näyttäny tänäsyksynä kyntensä. _________________ my name is El Muerte |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17059 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 03.11.2014 21:03 Viestin aihe: |
|
|
Onko pihaloukku tuottanu saalista??
Mulla on menny vähä kaikkiin loukkuin tänäkin syksynä mutta kanut kyl ykkösiä jälleen.
-vielä kun jostain saisi vanhammallin verkkoa kunnon sinkillä viimeisteltynä. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2014 21:33 Viestin aihe: |
|
|
Mun mestoilla nyt ei kovin paljon ole supeja mutta yhden olen ampunut ja 4 granlundeilla.Ja mäyrä granlundilla.Pyynnissä on yhteensä 4 kanua ja 3 granlundia.Ja loukut aika lähekkäin.Eli täällä vetää granlundin loukut 100-0. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|