Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tomy the Hunter Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
-J.M.H- Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tomy the Hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2014 20:56 Viestin aihe: |
|
|
Niin, ja mikä on todellinen valoteho? Voihan sitä paperilla ilmoittaa mitä tahansa.
Onkohan tuossa riittävästi eri moodeja selattavaksi läpi?
"Toimintatilat ja -ajat täydellä 18650 akulla:
1200 lm (1 h)
500 lm (3 h)
250 lm (7 h)
50 lm (30 h)
7 lm (9 vrk)
0.5 lm (100 vrk)
2 eri strobovaloa"
Lumonite on kyllä kopio, mutta parempi kuin alkuperäinen. Lumonite on tainnut voittaa aika monta testiä, mutta onko sitten 50€ parempi kuin tuo akkulan tarjous, niin se on jokaisen itse päätettävä. Ainakin minä olen valmis maksamaan tuon erotuksen. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Heska Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2014 21:16 Viestin aihe: |
|
|
Tomy the Hunter kirjoitti: | Lumonite on tainnut voittaa aika monta testiä, mutta onko sitten 50€ parempi kuin tuo akkulan tarjous, niin se on jokaisen itse päätettävä. |
Missäs näitä otsalamppuja on vertailtu? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
anttja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2014 22:12 Viestin aihe: |
|
|
Lumonitea ei saa neutraalivalkoisena, mikä kyllä on otsalampussa loistava värisävy. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
-J.M.H- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2014 22:32 Viestin aihe: |
|
|
anttja kirjoitti: | Lumonitea ei saa neutraalivalkoisena, mikä kyllä on otsalampussa loistava värisävy. |
+1
Ihan tuon takia armytekki on parempi. En nyt moiti tuota lumonitea huonoksi, varmaan ihan toimiva kampe ja jäähän siitä kotimaiselle kauppiaalle enemmän katetta kun myy omaa merkkiään.
Armytekissa on normaalissa käyttötilassa neljä valotehoa joita selataan nappia pohjassa pitämällä. Sitte jos HALUAA niin saa noita lisämoodeja käyttöön. Ymmärrän että joillain voi olla vaikeuksia "ylimääräisten" ominaisuuksien kanssa mutta itse pidän esim. tuota akun jännitteen mittausta loistavana ominaisuutena. Ja joskus tuo lumoniten pienin teho 75lm voi olla liikaa valoa. No jokainen saa valita minkä haluaa, kauppiaan markkinointipuheita ei kannata uskoa mistään merkistä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tauhka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2014 22:55 Viestin aihe: |
|
|
Kaveri oli tuommosta Armytekkiä ostamassa. Ni kysytäänpä joko ne toimii pakkasessa? Omat kokemukset on ettei toimi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Exxo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2014 23:49 Viestin aihe: headlamp |
|
|
Ni oli se lumonite tai armytek se pakkaskestävyys on vähän huononlainen ,onko se lampun vai akun syy I don't know !Toi akkulan 50€ hinta on kyllä, komeeta ,itse tilasin armytekiltä suoraan kotiovelle tuli 3pv :ssä kiinasta samaan rahaan mutta valostoresta
tilaamani 18650 2 kpl akkujen tulo kesti viikon ja vielä asiamies postiin roundtrippi 50km passin ja syntymätodistuksen kera et olenko mä nyt varmasti mä laittaa vähän hymyillyttämään tää itellan /eurosuomen touhut et oltais niinku jossain siperiassa häh!
Postilaatikkoon kahta akkua kooltaan jotain pikkulillin kokoa ei onnistunut saamaan millään. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 21010 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 19.12.2014 12:38 Viestin aihe: |
|
|
En pirulainen saanut pätkimistä kuriin. Epäilen, että huono kontakti on tuolla alumiiniholkin plussapäässä. Piirilveyllä ei näyttäs olevan oikein järkevää kontaktialuetta.
Epäilen, että huono kontakti on tuolla alumiiniholkin plussapäässä. Piirilveyllä ei näyttäs olevan oikein järkevää kontaktialuetta.
Lamppua kun lyö kämmentä vasten valo päällä, niin sammuupi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
-J.M.H- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2014 14:24 Viestin aihe: |
|
|
Jos on yleismittari niin mittaa tuon päätykorkin messinkirenkaan ja jousen välinen vastus. Lähellä nollaa pitäs näyttää. Hiomapaperilla voi putsata kontaktipintoja.
Tällätavalla voi lisätä pituutta akkutilaan.
Liian pitkä akku tekee sen että tuo messinkirengas ei yletä putken päässä olevaan alumiiniin kunnolla ja tekee tuota pätkimistä. Voihan siinä olla virtapiirissäkin vikaa vaan tuo on hankala purettava kun on niin pirun pieneen tilaan survottu. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 21010 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 19.12.2014 15:23 Viestin aihe: |
|
|
Tolla tinauksella loppui pätkiminen, ainakin hetkeksi...
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
näätämies212 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Nuuska Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2014 19:36 Viestin aihe: Re: headlamp |
|
|
Exxo kirjoitti: | Ni oli se lumonite tai armytek se pakkaskestävyys on vähän huononlainen... |
Eikös tämmöset lamput mene suoraan Ö-mappiin? _________________ Sako, Riihimäki, Suomi
ABU, Svängsta, Sverige |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
-J.M.H- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2014 20:34 Viestin aihe: |
|
|
Jep, lumonite on tuon valostoren brändi, lamput tulee kiinasta niinkuin 99% kaikista ledilampuista. Armytek on kanadalainen firma joka teettää omien speksien mukaan tuotteensa kiinassa. Runkohan noissa tulee varmasti samasta paikasta. Muissa komponenteissa on sitte eroja.
Niin mulla on toiminut kyllä pakkasessakin tuo armytekki. Tuotakin on päivitetty siitä kun omani hommasin. Voi olla valotehoa enemmän tuossa nykysessä mallissa, hyvin on riittänyt kyllä tuossa vanhassakin tehot. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Heska Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2014 22:43 Viestin aihe: |
|
|
Akkuhan noissa on se suurin ongelma, nuin niinku pakkasenkestävyyttä ajaltellen, -20 C pakkasessa 18650 akun jännite notkahtaa 2,5-2,6 volttiin. Toki se lämpiää jos/kun virtaa saa ulos, mutta jos ei koko aikaa pakkasessa tuollaista kiinteällä akkukotelolla varustettua otsalamppua käytä, niin kannattaa mahdollisuuksien mukaan säilyttää se taskussa tms. lämpimässä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|