Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Anddi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.08.2005 22:15 Viestin aihe: Riistan liha ja sen rasvapitoisuus |
|
|
Rouva halusi tietää, kuinka rasvaista riistaliha yleensä on? Minkä verran sitä voi syödä linjojen pitämiseksi? Lähinnä tietoa kaivataan kyyhky-, teeri-, sorsa- ja metsolinjalta.
Viimeinen muokkaaja, Anddi pvm 25.08.2005 07:09, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Juha Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koukkupolovi Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 6824 Paikkakunta: Kainuu-Koillismaa
|
Lähetetty: 29.08.2005 21:30 Viestin aihe: |
|
|
Se mittää rasvasta eikä lihottavaa. Minä olen riistaa siitä lähtien kun hampaat sain syönyt - kohta 60 vuotta- enkä vieläkään paina kuin 95 kg netto. Sanovat, jotta luun vieressä liha makiampi. Lihan paksuudesta ennen luuta eivä puhu mittää.. _________________ Hoc iam omni varietate caret. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paavo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 10:38 Viestin aihe: |
|
|
Paljonko on brutto |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koukkupolovi Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 6824 Paikkakunta: Kainuu-Koillismaa
|
Lähetetty: 09.09.2005 20:44 Viestin aihe: |
|
|
Eihän se eläkeläisellä paljoa. Vaan kun ostaa, myy, vaihtaa ja kahta tuuria varastaa, niin 30 tonnin päälle hyvänä vuotena...
Leikki leikkinä. Kun enimmät näkyvät talit poistaa elukasta, ei loppu voi olla lihottavaa. Enemmän ne kastikkeet ja muut lisukkeet paisuttaa.
Kalasta olen pitänyt tapana sanoa, että sitä kestää syödä niin kauan että kädet kipeytyy. _________________ Hoc iam omni varietate caret. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Melkeinmestari Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.12.2005 13:56 Viestin aihe: |
|
|
Viikki food centre on julkaissut oppaan riistanlihan ravintoainekoostumuksesta yhdessä Ruoka-Suomi teemaryhmän, Jämsän seudun koulutuskeskuksen Metsän uudet mahdollisuudet-projektin ja Pohjoisen Keski-Suomen oppimiskeskuksen Riistan monet mahdollisuudet-projektin kanssa. Opppaan voi myös ladata seuraavalta sivulta: www.foodcentre.helsinki.fi/riista.htm |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|